دستگاه UV استخر و اسپا کریپسول مدل EA-4H-40.A

دستگاه UV استخر و اسپا کریپسول مدل EA-4H-40.A

دستگاه UV 110 وات کریپسول مدل EA-4H-40.A با ظرفیت گذر آب 10.7 متر مکعب در ساعت

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره دستگاه UV آب استخر و spa کریپسول Kripsol

دستگاه های یو وی UV از جمله بروز ترین تجهیزات جهت گند زدایی و از بین بردن آلودگی های میکروبی و باکتریایی آب استخر و جکوزی می باشد. این دستگاه ها از طریق یونیزاسیون آب می توانند تا 95 درصد میکروبها، باکتری ها، ویروسهای و سایر آلودگی های آب استخر را از بین ببرند. دستگاه UV جایگزین سیستم های گندزدایی قدیمی آب استخر مانند پمپ تزریق کلر می شوند. آب استخر در مدار تصفیه توسط پمپ از داخل دستگاه UV عبور میکند و تاثیر امواج، آب شفاف و ذلال را در خروجی تحویل شما میدهد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
اسپانیا نوین آب 12 ماه ندارد

ویژگی ها

دارای چراغ های نشان دهنده حداقل و حداکثر فشار تقویت شده با بالاست الکترونیکی نصب آسان و فضای مورد نیاز بسیار کم حداقل مصرف انرژی
ساخت هلند از بین برنده مواد شیمیایی مضر احتمالی 100% مقاوم در برابر خورندگی فشار کاری 3 بار و سایز کانکشن 2 اینچی
مدل دستگاه
EA-4H-a0.A
توان خروجی (کیلووات)
0.110
میزان آبدهی (متر مکعب بر ساعت)
10.7
فشار کاری (بار)
3
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
-
کانکشن ورودی (اینچ)
2
کانکشن خروجی (اینچ)
2
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
اصالت و سلامت کالا

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

22 محصول دیگر این گروه: