• فقط آنلاین
دستگاه یو وی بلولاگون سری AOP Compact Ozone & UV-C

دستگاه یووی بلولاگون مدل AOP Compact Ozone & UV-C

دستگاه یو وی سری AOP Compact Ozone & UV-Cاین دستگاه ترکیبی ازگاز ازن و UV-C می باشد که به صورت یک پک گند زایی هوشمند طراحی شده است،

600,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره یو وی بلولاگون مدل AOP Compact Ozone & UV-C

این دستگاه ترکیبی ازگاز ازن و UV-C است که به صورت یک پک گندزدایی هوشمند طراحی شده است، که با حداقل استفاده از کلر باعث بوجود آمدن آبی تمیز و سالم می‌شود. در سیستم استخر شما می‌توانید آب استخر خود را تازه، شفاف و مخصوصا بهداشتی پاک کنید. این این دستگاه که ترکیبی از ازن و UV-C است که باعث ایجاد یک استخر با مقدار حداقل کلر در آب آن می‌شود. این دستگاه قادر به کاهش غلظت کلر 80% است نحوه کارکرد دستگاه به این است که ابتدا باید سیستم را نصب کرد سپس با استفاده از یک پمپ، آب از طریق راکتور تعبیه شده به داخل دستگاه تزریق می‌شود. به دلیل فشار آب در راکتور، هوا از طریق سیستم Venturi مایع می‌شود. هوا از طریق دریچه هوا به دستگاه وارد می‌شود و از طریق محفظه بین شیشه کوارتز و لامپ Ozone Compact Ozone و UV-C جریان می‌یابد که در این پروسه 0.6 گرم ازن تولید می‌کند. سپس بعد از عبور از شیر سوپاپ، هوای غنی با ازن با آب در راکتور مخلوط شده است. اکسیداسیون و عقیم‌سازی در اینجا انجام می‌شود و یک پروسه ضدعفونی قوی به دست می‌آید. مخلوط آب و ازن در معرض تابش UV-C قرار می‌گیرند. این لامپ عملکرد دوگانه ای دارد یعنی همزمان تولید نور ازن و نور UV-C که بلافاصله پس از تکمیل عملکرد گندزدایی، ذرات ازون در آب به طور کامل توسط دستگاه UV-C دوباره تجزیه می‌شوند.

ویژگی ها

مزایای استفاده از AOP Compact Ozone & UV-C:

  1. بدنه ی داخلی و خارجی صیقل شده از جنس استیل 316L می باشد
  2. با ظرفیت گذر آب تا 23 مترمکعب بر ساعت و ولتاژ 75 وات جهت گندزدایی آب استخر
  3. لامپ اوزون UV-C با قابلیت 4500 ساعت کارکرد می باشد
  4. اعلام هشدار هنگام نیاز به تعویض لامپ
  5. سهولت در راه اندازی و نگهداری
  6. گندزدایی و نابودسازی 99.99% آلودگی های میکروبی آب با استفاده همزمان از اشعه فرابنفش و ازن (compact OZONE&UV-C)
  7. تولید هیدروکسیل رادیکال (OH) طی فرآیند همزمان فوق جهت از بین بردن میکروارگانیسم های مقاوم در برابر کلر
  8. دارای تایمر هوشمند به منظور کنترل ساعات کارکرد دستگاه و هشدار لازم جهت تعویض لامپ
  9. 35% بازدهی بیشتر در عملکرد تابش و گندزدایی به دلیل سطح داخلی استیل
  10. کاهش 50% تا 90% تزریق کلر به آب
  11. با کانکشن Ø63mm ،"2 که به راحتی قابلیت تغییر به Ø50mm، ½ 1"را داراست
مدل دستگاه
AOP Compact Ozone & UV-C
کشور سازنده
هلند
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین اب
اقلام همراه
لامپ UV

بلولاگون شرکتی هلندی و یکی از زیرمجموعه‌های برند VGE است که از سال 1982 و در بخش تصفیه و ضدعفونی استخر و جکوزی فعالیت می‌کند. این شرکت با تمرکز بر بهبود زندگی مردم از طریق نوآوری‌های به‌موقع تمرکز دارد و به‌عنوان تولیدکننده، طیف منحصربه‌فردی از تجهیزات استخر شنا را ارائه می‌دهد. بلولاگون که حالا که بخشی از منطقه فناوری برتر هلند شده، با توسعه و تولید تجهیزات UV-C برای انواع تصفیه آب، توانسته در سراسر جهان پیشرو باشد. تولید محصولات جدید و همچنین بهبود محصولات قبلی، مهم‌ترین شاخصه بلولاگون در بخش تولید محصولات است و مشتریان هم باتوجه‌به تولید در مقیاس بالا، با‌کیفیت‌ترین محصول را در ازای قیمت مناسب خریداری می‌کنند. دوستی با محیط‌زیست و صرفه‌جویی در انرژی، از نکات اصلی موردتوجه VGE است. سال‌ها تجربه منجر به تولید محصولات فنی پیشرفته‌ای شده که در بیش از 70 کشور در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند بلولاگون در بخش فروش و گارانتی محصولات در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

22 محصول دیگر این گروه: