• فقط آنلاین
کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 60

کولر آبی آبسال مدل ACDC60 ظرفیت 6000

Aabsal ACDC60 6000 Evaporative Cooler

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

معرفی کولر آبی کم مصرف 6000 آبسال

کولر آبی آبسال Absal مدل ACDC60 با قدرت بسیار بالایی طراحی شده که امکان هوایی خنک را در فصل گرم تابستان برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با رده انرژی A بسیار کم مصرف بوده و برای مصارف خانگی و تجاری بسیار ایده آل می باشد.همچنین عملکرد ، راه اندازی و خاموش شدن کولر بدون سر و صدا تعبیه شده و از ایجاد شوکهای ناگهانی جلوگیری می کند.
کولر آبی آبسال Absal مدل ACDC60 تحت حمایت سازمان بهره وری انرژی ایران تولید شده و کاملا مطمئن و استاندارد می باشد. همچنین مزیتی که این کولر دارد وجود سیستم خاموشی خودکار بوده که در سه وضعیت مختلف عمل می کند . وضعیت اول هنگامی است که دکمه پمپ فشرده شود و کولر تا یک ساعت روشن نشود در این صورت پمپ به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. وضعیت دوم در صورتی است که فن کولر به هر علتی(مثلا گیرپاژ و ...)از کار بایستد و وضعیت سوم نیز زمانیست که سرعت موتور به هر علتی(مثلا پارگی تسمه)افزایش یابد بنابراین در چنین موقعیتهایی کولر به صورت خودکار خاموش شده و در صفحه نمایش علامت اخطار ظاهر می شود.
کولر ACDC60 آبسال دارای یک صفحه کلید هوشمند می باشد که علاوه برقابلیت نمایش دمای محیط میتوان در سه مرحله(کم – متوسط- زیاد) سرعت کولر را کم و زیاد کرد.همچنین بر روی این صفحه کلید عملکرد حالت اقتصادی ECO. نیز تعبیه شده که با انتخاب این حالت در لحظه اول خنکی بیشتری ایجاد می شود ولی بطور اتوماتیک و با توجه به دمای محیط از سرعت آن کم می گردد تا مصرف برق به حداقل برسد.

ویژگی دیگری که در این کولر تعبیه شده وجود تایمر 24 ساعته می باشد که ازاین طریق به راحتی می توان زمان روشن و خاموش شدن کولر را نیز تنظیم کرد. در ضمن اگر طی 24 ساعت هیچ گونه فرمانی به کولر داده نشود کولر با توجه به تایمر به صورت خودکار(اتوماتیک) خاموش می شود.

مدل دستگاه
کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 60
کاربری
تبخیری
وزن (کیلوگرم)
66
موقعیت نصب
ایستاده - هوادهی از بغل
ظرفیت هوادهی CFM
5950
کشور سازنده
ایران
توضیحات گارانتی
شرکت آبسال

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: