• فقط آنلاین
پکیج دیواری ناوین مدل NCN-37 ظرفیت 37000

پکیج دیواری ناوین مدل NCN-37 ظرفیت 37000

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری چگالشی ناوین 37000 37-NCN

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پکیج شوفاژ دیواری چگالشی ناوین

پکیج های ظرفیت بالای کاندنسینگ (چگالشی) از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا جهت تآمین آب گرم مصرفی و گرمایش ساختمانهای بزرگ و برجها می باشد و درسال اخیر به دلیل مزایای زیاد، بکارگیری آن در کشورهای اروپائی، توسعه چشمگیری یافته است. سیستم های کاندنسینگ درحال حاضر سیستم رایج برای تامین نیاز گرمایشی ساختمانهای بزرگ مانند ادارات، هتلها، بیمارستانها، تالارها و مجتمع های مسکونی بوده و جایگزین موتورخانه های سنتی مرکزی با تجهیزات قدیمی دیگ و مشعل و کنترلهای مکانیکی و دستی می باشند. نیاز های جدید بشر در راستای بهینه سازی مصرف انرژی وحفظ محیط زیست، پکیجهای آپارتمانی و موتورخانه های سنتی را به سمت تکنولوژی کاندنسیگ (چگالشی) سوق داده است.
پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری چگالشی ناوین در سه ظرفیت 25000 مناسب برای واحد هایی با متراژ حداکثر120 متر مربع و ظرفیت 32000 مناسب برای واحد هایی با متراژ حداکثر 220 متر مربع و ظرفیت 37000 مناسب برای واحد هایی با متراژ حداکثر 280 متر مربع می باشد. پکیج دیواری چگالشی ناوین مدل NCN با كاهش 35% مصرف سوخت (نسبت به مدل های غیر چگالشی) جهت تأمين آبگرم مصرفی و گرمايش محیط های مسکونی و اداری استفاده می شود. این دستگاه دارای مبدل حرارتی از جنس استنلس استیل جهت جلوگیری از خوردگی ناشی از مایعات کندانس و در نتیجه افزایش طول عمر مبدل بوده و توسط ترموستات اتاقی هوشمند کنترل می شود (ترموستات فابریک دستگاه). پکیج دیواری ناوین همچنین دارای سيستم جلوگيری از انتشار گاز NOX، كاهش گازهای گلخانه‌ای و جلوگيری از آلودگی های زيست محيطی همراه با سیستم ضد یخ زدگی خودکار بوده که در جاهای بسیار سرد سیر از یخ زدگی سیستم جلوگیری می کند.

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
کره جنوبی شرکت مبنا 26 ماه دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

مجهز به سيستم آنتی باكتريال دارای نمایشگر دیجیتالی ونمایش کد خطا دارای مبدل استنلس استیل بالاترين راندمان حرارتي نسبت به مدل هاي ديگر كندانس (( 108 درصد))
بیش از 30 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از تكنولوژي پرميكس در مشعل قابليت كنترل از طريق تلفن همراه مجهز به سيستم آنتي باكتريال
دارای فن مدولار جهت افزایش راندمان و بهره وری انرژی دارای شير پركن تمام اتوماتيك بسيار بي صدا ((33 db )) حفاظت برد الکترونیکی و الکترود در برابر تغییر ولتاژ (VDR&SMPS)
حفاظت در برابر یخ زدگی و سرما (ANTI FREEZ FUNCTION) حفاظت الکتریکی IPX5D قابلیت اتصال به سیستم های گرمایش از کف (UFH) عملكرد با فشارهاي پايين آب ( 0.1 بار )

بررسی تکمیلی

مبدل چگالشی
  • مبدلهای حرارتی استیل ضد زنگ مقاوم و قابل اطمینان
  • بهره گیری از كيفيت بالاي مبدلهاي حرارتی استيل ضدزنگ جهت محافظت از خوردگی ناشی از ميعان و افزايش طول عمر دستگاه
  • کاهش مصرف انرژی در ارسال به سيستم حرارت مركزی و آب گرم با امکان افزایش تا حداکثر چگالش
  • اجرای پايدار و موثر کارکرد بویلر با طراحی پايدار مبدل حرارتی
مدل دستگاه
Navien NCN37k
نوع
گازی
کاربری
گرمایشی
ابعاد (میلی‌متر)
440x370x695
وزن (کیلوگرم)
38
برچسب مصرف انرژی
A+
موقعیت نصب
دیواری
سیستم
دو مبدل چگالشی
فن خروجی دود
دارد
عیب یاب دیجیتال
دارد
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد
گرمایش اسمی (کیلوکالری)
36000 کیلوکالری
توان خروجی (کیلووات)
37.6
دبی آبگرم مصرفی 30 درجه - Ltr/m
21.6
حداکثر دمای آب مدار گرمایش (درجه سانتی‌گراد)
85
حداکثر دمای آب مدار آب گرم (درجه سانتی‌گراد)
65
حداقل فشار آب سرد ورودی (بار)
0.3
ظرفیت منبع انبساط (لیتر)
8
مخزن ذخیره آب گرم
ندارد
هد استاتیک پمپ - m.w.c
6
حداکثر مصرف گاز طبیعی (کیلوکالری)
-
کلاس حفاظت
IPX5D
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
حداکثر صدا (دسی‌بل)
33
قطر دودکش (میلی‌متر)
-
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
¾
قطر لوله های مدار آب گرم مصرفی (میلی‌متر)
½
قطر لوله ورودی گاز (میلی‌متر)
¾
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
30 ماه
توضیحات گارانتی
شرکت مبنا
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: