• فقط آنلاین
لوله های پنج لایه مسترپایپ

لوله های پنج لایه مسترپایپ

مستر پایپ - Master Pipe
ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
شامل 10 سال ضمانت نامه.

لوله پنج لایه مسترپایپ ، از دو لایه پلیمر، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده است . لایه درونی و بیرونی از پلیمر خاص بر پایه پلی اتیلن (بسته به نوع کاربرد) تشکیل شده که مقاومت لوله را در برابر خوردگی و رسوب پذیری تضمین می کند. لایه میانی که فلز آلومینیوم می باشد به روش overlap به صورت طولی با تکنولوژی اولتراسونیک جوش می شود. از چسب برای تلفیق دو لایه درونی و بیرونی پلیمر به آلومینیوم استفاده می شود که نقش مهمی در یکپارچگی و مقاومت لوله دارد.

همانگونه که اشاره شد، لایه داخلی و بیرونی مسترپایپ را نوعی پلیمر تشکیل داده است. این پلیمر برای موارد مصرف آب سرد و گرم متفاوت است. برای آب سرد از HDPE که پلیمری مناسب برای آب آشامیدنی و انتقال آب سرد می باشد، استفاده می شود.

عدم نفوذ اکسیژن یکی از مزیتهای لوله های پنج لایه می باشد. نفوذ اکسیژن به داخل سیستمهای حرارتی یا برودتی به مرور زمان باعث اکسیده شدن اجزا و قطعات آنها می گردد.

افزایش طول یا انبساط طولی بر اثر افزایش حرارت یکی از مشکلات لوله های پلیمری می باشد که با وجود لایه آلومینیوم در لوله های پنج لایه این مشکل به حداقل رسیده است.

 

 

<!--[if gte mso 9]> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed=

2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)