• فقط آنلاین
سختی گیر فرا الکتریک مدل EMS 075 S

سختی گیر فرا الکتریک مدل EMS 075 S

رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فرا الکتریک مدل EMS

301,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فراالکتریک :

جدیدترین محصول شرکت فرا الکتریک ، با الهام از آخرین فناوری روز اروپا در زمینه رسوبزداهای الکترومغناطیسی ، تحت نام EMS عرضه شده است. اساس عملکرد EMS مشابه سیستمهای پیش از آن است ، با اعمال نیروی الکتریکی بر آب و یونهای محلول در آن کریستالهای محلول معلق نوع کلسیت تشکیل شده و یونهای آزاد کلسیم و بیکربنات محلول به شکل ترجیحی و تدریجی به این seed ها می چسبند و بر روی سطوح رسوب نمی کنند. فرکانسهای اولتراسااونیک EMS می توانند درون شبکه لوله کشی یک موج الکترومغناطیسی ایستاده ایجاد کنند. مزیت مهم EMS ، منطقه اثر وسیع آن است که بر خالف انواع رسوبزداهای مغناطیسی و الکتریکی محدود به طول سیم پیچ یا آهنربا نشده و تا چند صد متر از دو سوی EMS درون لوله منتشر می گردد. در نتیجه داشتن منطقه اثری به این وسعت ،EMS می تواند با نرخی به مراتب باالتر به تولید seed بپردازد . این منطقه اثر وسیع ، نتیجه شیوه خاصی است که EMS برای اعمال میدان الکترومغناطیسی استفاده می کند. . در این شیوه سیم پیچ با یک حلقه از جنس فریت تعویض شده است که به شکل یک چند ضلعی ، زنجیر وار به دور لوله بسته می شود. . سیگنالی با شکل و فرکانس متغیر – در حدود فرکانس اموان اولترا سونیک– از طریق سیم پیچ اولیه به این حلقه اعمال می شود. با مکانیسمی مشابه عملکرد ترانسفور ماتور لوله و آب نقش مسیر ثانویه را بازی می کنند و به این ترتیب اموان سودبتش در تمام طول لوله منتشر می شود ، بنابراین حتی سکون آب هم بر عملکرد EMS تاثیر نامطلوب نتواهد داشت. مدل EMS در سایز 1 اینچ الی 16 اینچ عرضه می شود. این رسوب زدا ها بر اساس نیروی وارد شده از طرف میدان مغناطیسی ثابت بر ذره باردار (یون) متحرک طراحی شده است . عملکرد این سیستم ها به شدت میدان مغناطیسی و سرعت آب بستگی داشته و به علت استفاده از آهنرباهای دائمی به منظور تولید میدان مغناطیسی ثابت و طبعاً وجود محدودیتهایی در تولید ، عموماً این سیستم ها در سایزهای زیر 6 اینچ ساخته می شوند. کلیه دستگاههای رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی فرا الکتریک در وب سایت تخصصی تاسیسات، با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نماینده رسمی عرضه می شوند.

کاربردها :

رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فرا الکتریک مدل EMS قابل استفاده در مصارف HVAC آب شرب ، کشاورزی و خانگی جهت از بین بردن رسوبات آب می باشد.

ویژگی ها :

سهولت نصب بدون نیاز به برش لوله

منطقه اثر وسیع

استفاده از فناوری روز انگلستان

حفظ عملکرد در شرایط سکون آب

کاهش نرخ خوردگی

کاهش نرخ رشد باکتریها و عوامل بیماری زا

استفاده از کانکتورهای ضد غبار و ضد آب IP68

جداسازی بخش High Voltage از بخش سیگنال

سهولت تعمیر بدلیل استفاده از فریت های مجزا

استفاده از پیچ ومهره پلاستیکی جهت اتصال

فریت عدم تداخل در میدان مغناطیسی

منبع تغذیه سوئیچینک

فیوز ورودی قابل تعویض توسط کاربر

تشخیص وجود loop

سنجش و نمایش کیفیت سیگنال اعمال شده

مشخصات فنی :

قابل استفاده صنعتی و تاسیساتی

مدل دستگاه :

EMS-020C

EMS-040C

EMS-050C

EMS-075C

EMS-100C

EMS-125C

EMS-150C

EMS-200C

EMS-250C

EMS-300C

EMS-350C

EMS-400C

قابل استفاده در دمای بالا

مدل دستگاه :

-

EMS-040S

EMS-050S

EMS-075S

-

-

-

-

-

-

-

-

   

سایز لوله :

1"

1 1/2"

2"

3"

4"

5"

6"

8"

10"

12"

14"

16"

مدل دستگاه
EMS - Fara Electric
نوع
اولتراسونیک
جنس
استیل
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
فرا الکتریک
نصب رایگان
فقط در سایز بالاتر از 8 اینچ

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: