حوله خشک کن رویال استیل 10 لول استیل طلایی

حوله خشک کن رویال استیل 10 لول استیل طلایی

رادیاتور حوله خشک کن 10 لول استیل طلایی رنگ 50x60 رویال استیل

موجود
20,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره رادیاتور حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور

رادیاتور های حوله خکش کن نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشند که برای گرمایش و خشک کردن پوشش هایی همچون حوله حمام به کار رفته و در فضای مرطوب همچون حمام، حمام شیشه ای و فضای پیش خوان سونا خشک یا سونا بخار مورد استفاده قرار می گیرند .یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخل حمام رادیاتور حوله خشک کن می باشد.

رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. نوع دیگری از رادیاتورها ، حوله خشک کن بوده که معمولا در سرویس های بهداشتی و حمام بر روی دیوار نصب می شوند. تعبیه رادیاتورهای حوله خشک کن در فضاهایی مانند حمام و سرویس یا سرسرا علاوه بر کاهش رطوبت و افزایش فاکتورهای بهداشتی در این مکان ها، وسیله مناسبی برای خشک کردن حوله و البسه نم دار می‌باشد.

رادیاتور حوله خشک کن طلایی 10 لول رویال استیل مخصوص حمام و سرویس بهداشتی معمولا برای گرمایش حمام های بزرگ (بیشتر از 3 متر مربع) رادیاتور حوله خشک کن 14 لول کافی است. مگر اینکه حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ باشد ، که در اینصورت باید از حوله خشک کن 14 لول استفاده گردد. بدیهی است برای حمام های بزرگتر نیز به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایران شرکت رویال استیل 5 سال ندارد

مدل دستگاه
Pipe 50x60
نوع
حوله خشک‌کن
ابعاد (میلی‌متر)
500x600
جنس
استیل
پوشش سطح
کروم
ظرفیت (لیتر)
2.44
کانکشن ورودی (اینچ)
½
کانکشن خروجی (اینچ)
½
کشور سازنده
ایران
گارانتی
5 سال
توضیحات گارانتی
رویال استیل

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: