ترموستات فن کوئل و داکت مرصوص

ترموستات مرصوص مدل دریما F330s

ترموستات فن کوئل و داکت اسپلیت مرصوص مدل دریما کد F330s دیجیتال با قابلیت برنامه ریزی

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره ترموستات فن کوئل و داکت اسپلیت دریما مرصوص

سري ترموستات هاي پیشرفته "دریما" با قابلیت برنامه ریزي هفتگی و امکانات منحصر به فرد به تمام نیازهاي کنترلی مدرن در خانه شما پاسخ می دهد. قابلیت برنامه ریزي با منوي ویژه و تنظیم آسان موجب راحتی کاربر و کاهش مصرف انرژي می گردد. دریما ویژگی هاي فوق العاده اي نظیر صفحه کلید لمسی، سیستم ساعت و روز واقعی، نمایشگر LCD بزرگ و خوانا به همراه قابلیت دید در شب را ارائه می دهد. مدل پیشرفته دریما کد F330s داراي کنترل اتوماتیک سه دور فن و کمپرسور می باشد.

ترموستات فن کوئل و داکت اسپلیت مرصوص مدل دریما کد F330s دیجیتال با قابلیت برنامه ریزی دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با كاربري ساده جهت انواع فن کوئل و داکت اسپلیت می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایران شرکت مرصوص کام 24 ماه ندارد

ویژگی ها

نصب روکار ترموستات سیستم قفل کودک قابلیت برنامه ریزی هفتگی قابلیت ریموت کنترل
مود خواب ترموستات دو فصل (سرمایش / گرمایش) کنترل 3 دور فن به صورت اتوماتیک و دستی دارای نمایشگر دیجیتال

بررسی تکمیلی

کاهش مصرف انرژي:

ترموستات دریما موجب کاهش هزینه هاي سرمایش-گرمایش سالیانه تا میزان 33 % می گردد. (این میزان به نحوه استفاده و محدوده جغرافیایی مورد استفاده بستگی دارد.)

قابلیت برنامه ریزي:

ترموستات دریما داري برنامه زمان بندي براي روشن- خاموش نمودن سیستم تهویه مطبوع می باشد. با تنظیم برنامه اولین روز کاري هفته، سایر روزهاي کاري نیز به صورت اتوماتیک تنطیم می شوند. در صورت نیاز می توان برنامه کلیه روزهاي هفته را نیز به صورت جداگانه با منوي ویژه تنظیم نمود.

کارکرد آسان:

نمایشگر دیجیتالی 3.5 اینچی با صفحه کلید لمسی موجب سهولت ارتباط با کاربر می گردد. نور پس زمینه موجب خوانایی فوق العاده با قابلیت دید در شب می شود.

دستگاه کنترل از راه دور:

ترموستات خانگی دریما داراي دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز بنام MTS-IR می باشد. دستگاه MTS-IR ویژگی هاي مختلفی نظیر نمایشگر LCD، کلید قفل ویژه و کلیدهاي میانبر تنظیم ترموستات (ّFast Cool-Fast Hot) را ارائه میدهد.

کنترل دقیق دما:

ترموستات دریما دماي اتاق را با دقت 1 درجه سانتیگراد در محدوده دمایی 10 تا 35 درجه تحت کنترل دارد.

سایر ویژگی ها:

قفل کودك، کارکرد ویژه در زمان خواب، حفظ تمامی تنظیمات دستگاه هنگام قطع برق و حفاظت جریان خروجی.

شرح عملکرد و نحوه تنظیم ترموستات:

نمایشگر LCD مرصوص

1-کلید روشن/خاموش :
با فشردن این کلید به مدت 1 ثانیه دستگاه به حالت روشن یا خاموش تغییر وضعیت می دهد. در حالت خاموش همه علائم روي LCD به جز ساعت سیستم و این علامت، خاموش خواهند شد.

2-نمایش دماي محیط :
نمایشگر می تواند دماي فعلی سنسور دما را در بازه 0 تا 50 درجه با دقت 0.5 درجه نمایش دهد. براي دماهاي بالاتر از 50 درجه ، عبارت HI و براي دماهاي زیر 0 درجه عبارت LO نشان داده خواهد شد.

3-نمایش دماي مطلوب :
در این ترموستات دماي مطلوب به صورت عددي بین 15 تا 35 با دقت 0.5 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. پس از فشردن کلید 3، نقطه تنظیم دما چشمک زن شده و با فشردن کلیدهاي 6 یا 5، افزایش یا کاهش خواهد یافت. با رسیدن دماي تنظیمی به عدد 35 آیکون MAX و با رسیدن به عدد 10، آیکون MIN روشن می شود. با نگاه داشتن کلید 3 به مدت 3 ثانیه، مقدار دیفرانسیل دستگاه که عددي بین 1 تا 2 درجه است نمایش داده می شود که می توان در این حالت، مقدار دیفرانسیل را به کمک کلیدهاي بالا و پایین تغییر داد. با فشردن نواحی دیگر نمایشگر، مجدداً دماي تنظیمی نمایش داده می شود.

4-کلید برنامه هفتگی :

با کلیک روي این کلید، برنامه هفتگی روي نمایشگر نشان داده می شود. در هنگام نمایش برنامه می توان با فشردن همین کلید به مدت 1 ثانیه، برنامه هفتگی را براي کلیه روزهاي هفته فعال/غیر فعال نمود. در صورت رها نمودن صفحه کلید به مدت 15 ثانیه، نمایش برنامه هفتگی متوقف خواهد شد ولی تنظیمات روشن/خاموش نمودن ترموستات اعمال می شود.

5-کلید افزایش/کاهش :
این دو کلید براي افزایش یا کاهش متغیرهاي مختلفی مثل ساعت سیستم ، ساعتهاي روشن و خاموش شدن دستگاه (برنامه هفتگی) و نقطه تنظیم دما به کار می رود. با کلیک کردن منفرد روي این کلیدها، متغیر تنظیمی به میزان یک پله تغییر می کند. اگر کلید مورد نظر به مدت یک ثانیه در حالت فشرده باقی بماند، سرعت تغییر آن متغیر افزایش خواهد یافت.

6-کلید تنظیم کارکرد ترموستات :
ترموستات داراي دو کارکرد سرمایشی و گرمایشی است که با کلیک کردن روي این کلید، کارکرد دستگاه از حالت سرمایشی به حالت گرمایشی تغییر می یابد. همچنین با روشن شدن کمپرسور، علامت در کنار علامت فصل ظاهر می شود. توجه! حداقل زمان روشن/خاموش ماندن کمپرسور 45 ثانیه است.

7-کلید تنظیم عملکرد فن :

با تنظیم فن روي حالت هاي کند، متوسط یا تند، پس از تاخیر اولیه دستگاه فن با سرعت تنظیم شده به صورت ترموستاتیک عمل می نماید. در حالت فن خودکار و مود گرمایشی، دور فن متناسب با دماي محیط روشن
میگردد. در حالت فن خودکار و مود سرمایشی، دور فن متناسب با دماي محیط و همراه با کمپرسور روشن شده و در صورت رسیدن به دماي مطلوب و خاموش شدن کمپرسور، روي دور کند باقی می ماند.

8-کلید و نمایشگر قفل سیستم :
با فشردن این کلید به مدت یک ثانیه، صفحه کلید قفل و علامت ظاهر می شود. در وضعیت قفل هیچیک از کلیدهاي دستگاه به جز کلید روشن/خاموش ترموستات، فعال نیست و لذا نمی توان تنظیمات دستگاه را تغییر داد.

9-کلید بیپ :
با کلیک روي این کلید، می توانید بیپ کلیدها را خاموش یا روشن نمایید.

10-کلید برنامه ریزي هفتگی :
الف) نمایش و تغییر برنامه هفتگی: با کلیک روي کلید شماره 4 (PROG)، بخش برنامه ، برنامه هفتگی روشن می شود. می توان با کلیک روي کلید ایام هفته (DAY)، روزهاي مختلف را مشاهده کرد. براي تغییر برنامه هر یک از روزها، با کلیک روي ساعت یا دقیقه مربوط به زمان روشن شدن (ON TIMER) یا خاموش شدن ترموستات (OFF TIMER)، آن بخش شروع به چشمک زدن می کند. سپس می توان با کلیدهاي بالا یا پایین، مقدار مورد نظر را وارد دستگاه نمود. لازم به ذکر است که با تغییر برنامه روز شنبه، برنامه روزهاي یکشنبه تا چهارشنبه نیز به همان صورت تغییر می یابد.

ب) فعال/غیرفعال نمودن برنامه هفتگی: براي غیرفعال نمودن برنامه براي یکی از روزها، می توان زمان روشن شدن و خاموش شدن براي روز مورد نظر را یکسان وارد کرد تا ترموستات به صورت غیر برنامه ریزي شده عمل نماید. اما براي غیرفعال نموندن کل برنامه ها بایستی کلید 4 را یک ثانیه فشار دهید تا اعداد و حروف بخش برنامه ریزي بصورت خط تیره نمایش داده شود.

11-تنظیم ساعت و روز دستگاه :
براي تغییر مقدار ساعت یا دقیقه، باید روي آن ناحیه کلیک نموده تا به صورت چشمک زن در آید. سپس با کلید بالا یا پایین، می توان مقدار مورد نظر را وارد کرد. براي تنظیم روز کافی است روي ناحیه مربوط به آن کلیک نموده تا ایام هفته به ترتیب، نمایش داده شده و تغییر یابد.

12-مود خواب :

با فشردن این کلید، عملکرد ویژه زمان خواب، به صورت فعال یا غیرفعال تنظیم می شود.

کاتالوگ ترموستات فن کوئلی مرصوص
مدل دستگاه
Dreama
نوع
دیجیتال
کاربری
داکت اسپلیت - انواع فن کوئل
ابعاد (میلی‌متر)
80x96x35
موقعیت نصب
دیواری توکار
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
حداکثر جریان خروجی (آمپر)
3
محدوده اندازه‌گیری دما (درجه سانتی‌گراد)
0 الی 50 درجه سانتیگراد
نوع سنسور
-
نوع عملکرد
-
سطح فیلتراسیون (متر مربع)
20
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
16 الی 32 درجه سانتیگراد
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
مرصوص کام
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (2)

50 محصول دیگر این گروه: