• فقط آنلاین
اتصالات PPRC بوشن مغزی فلزی آچار خور

اتصالات PPRC بوشن مغزی فلزی آچار خور

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
درباره لوله و اتصالات PPRC

لوله و اتصالاتPPRC فيرات که بر اساس استانداردهای TS 9937, TSEN ISO 15874, DIN 8077, DIN8078, DVG W W544 از ماده خام PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) تهیه می شود بدلایلی مانند سبکی وزن ، صاف و صیقلی بودن سطح داخلی، عدم رسوب و جرم گرفتگی، عدم زنگ زدگی وخورندگی آهک ، بهداشتی بودن و راحتی در نصب، جایگزین لوله های گالوانیزه شده و امروزه یک عنصر ضروری در تاسیسات آب گرم و سرد و سیستم حرارتی داخل ساختمانها است.

لوله ها و اتصالات PPRC فیرات که در تاسیسات آب گرم و سرد داخلی استفاده می شود، از ماده خام Type-3 PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) ساخته می شود. ماده خام PP-R از لحاظ مقاومت در برابر حرارت، فشار و مواد شیمیایی به سه دسته تقسیم می شود. 
Type-1: PP-H (پلی پروپیلن هوموپلیمر)
Type-2: PP-B (پلی پروپیلن بلاک کولیمر)
Type-3: PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر)

ماده خام Type-3 ، از لحاظ ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی از مواد خام Type-1 و Type-2 کارائی و کیفیت خیلی بیشتر و بهتری دارد. مهمترین ویژگی این ماده خام، مقاومت بالای آن در برابر تاثیرات گرما و مواد شیمیایی می باشد. در سایه این مقاومت، لوله و اتصالات PP-R فيرات با موفقیت در تاسیسات آب سرد و گرم قابل استفاده می باشد.به علت رندومی زنجیره ای بودن ساختار مونومر ماده خام PP-R لوله های ساخته شده از این مواد مانع از وجود هر نوع ماده زیستی (بیولوژیکی) در خود می شوند . بنابرابن محصولاتی با مشخصات فوق دارای خواص ممتازی هستند که عبارتند از : عدم زنگ زدن ، عدم طعم و بوی نامطلوب .

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: