• فقط آنلاین
اتصالات PPRC بوشن فلزی داخل دنده آچار خور

اتصالات PPRC بوشن فلزی داخل دنده آچار خور

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
درباره لوله و اتصالات PPRC

لوله و اتصالاتPPRC فيرات که بر اساس استانداردهای TS 9937, TSEN ISO 15874, DIN 8077, DIN8078, DVG W W544 از ماده خام PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) تهیه می شود بدلایلی مانند سبکی وزن ، صاف و صیقلی بودن سطح داخلی، عدم رسوب و جرم گرفتگی، عدم زنگ زدگی وخورندگی آهک ، بهداشتی بودن و راحتی در نصب، جایگزین لوله های گالوانیزه شده و امروزه یک عنصر ضروری در تاسیسات آب گرم و سرد و سیستم حرارتی داخل ساختمانها است.

لوله ها و اتصالات PPRC فیرات که در تاسیسات آب گرم و سرد داخلی استفاده می شود، از ماده خام Type-3 PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) ساخته می شود. ماده خام PP-R از لحاظ مقاومت در برابر حرارت، فشار و مواد شیمیایی به سه دسته تقسیم می شود. 
Type-1: PP-H (پلی پروپیلن هوموپلیمر)
Type-2: PP-B (پلی پروپیلن بلاک کولیمر)
Type-3: PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر)

ماده خام Type-3 ، از لحاظ ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی از مواد خام Type-1 و Type-2 کارائی و کیفیت خیلی بیشتر و بهتری دارد. مهمترین ویژگی این ماده خام، مقاومت بالای آن در برابر تاثیرات گرما و مواد شیمیایی می باشد. در سایه این مقاومت، لوله و اتصالات PP-R فيرات با موفقیت در تاسیسات آب سرد و گرم قابل استفاده می باشد.به علت رندومی زنجیره ای بودن ساختار مونومر ماده خام PP-R لوله های ساخته شده از این مواد مانع از وجود هر نوع ماده زیستی (بیولوژیکی) در خود می شوند . بنابرابن محصولاتی با مشخصات فوق دارای خواص ممتازی هستند که عبارتند از : عدم زنگ زدن ، عدم طعم و بوی نامطلوب .

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: