• فقط آنلاین
زانو 90 درجه PPSU یکسر دنده نر برنجی...

زانو 90 درجه PPSU یکسر دنده نر برنجی وحید

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
 
 1 - سیستم فاضلابی MURI SILENT PIPE : سیستم لوله کشی سه لایه فاضلابی پوش فیت بی صدا با نام تجاری MURI SILENT PIPE را با استفاده از تکنولوژی نانو تولید و جهت استفاده در سیستم فاضلاب خانگی به بازار عرضه نموده است . 
 
 2 - لوله های هوشمند PE-Xa : محصول جدید دیگر این شرکت ، لوله های PE-Xa هوشمند جهت استفاده در سیستم آب شرب مصرفی ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مثل فن کویل و شوفاژ و سیستم گرمایش و سرمایش کفی می باشد .
 
 3 - لوله های پنج لایه تلفیقی نسل جدید با جوش لب به لب : جهت تکمیل تولیدات لوله های پلیمری در بخش ساختمان ، این شرکت اقدام به تولید نسل جدید لوله های پنج لایه تلفیقی با جوش لب به لب و لایه پلیمری داخلی ضخیم تر نموده است .
 
 4 - اتصالات PPSU : در سیستم های لوله کشی پلیمری ، همیشه اتصالات مصرفی نقش مهمی از نظر کیفیت و طول عمر سیستم های اجرا شده بازی می کند . این شرکت با مطالعه انواع اتصالات موجود در جهان نسبت به تولید پیشرفته ترین اتصالات PPSU اقدام نموده است که این اتصالات از نظر استحکام وفشار کار و مقاومت شیمیایی دارای مشخصات ممتازی می باشند .
 
جدول مشخصات فنی زانو 90 درجه PPSU یکسر دنده نر برنجی وحید
 

کد

سایز (Mm)

a(Mm)

B(Mm)

Z(Mm)

 

VA/2ME-G3G

32-R 1

62

38

35

 

 

 
1391-12-11

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: