• فقط آنلاین
رابط PPSU وحید

رابط PPSU وحید

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
 
 1 - سیستم فاضلابی MURI SILENT PIPE : سیستم لوله کشی سه لایه فاضلابی پوش فیت بی صدا با نام تجاری MURI SILENT PIPE را با استفاده از تکنولوژی نانو تولید و جهت استفاده در سیستم فاضلاب خانگی به بازار عرضه نموده است . 
 
 2 - لوله های هوشمند PE-Xa : محصول جدید دیگر این شرکت ، لوله های PE-Xa هوشمند جهت استفاده در سیستم آب شرب مصرفی ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مثل فن کویل و شوفاژ و سیستم گرمایش و سرمایش کفی می باشد .
 
 3 - لوله های پنج لایه تلفیقی نسل جدید با جوش لب به لب : جهت تکمیل تولیدات لوله های پلیمری در بخش ساختمان ، این شرکت اقدام به تولید نسل جدید لوله های پنج لایه تلفیقی با جوش لب به لب و لایه پلیمری داخلی ضخیم تر نموده است .
 
 4 - اتصالات PPSU : در سیستم های لوله کشی پلیمری ، همیشه اتصالات مصرفی نقش مهمی از نظر کیفیت و طول عمر سیستم های اجرا شده بازی می کند . این شرکت با مطالعه انواع اتصالات موجود در جهان نسبت به تولید پیشرفته ترین اتصالات PPSU اقدام نموده است که این اتصالات از نظر استحکام وفشار کار و مقاومت شیمیایی دارای مشخصات ممتازی می باشند .
 
جدول مشخصات فنی رابط PPSU وحید
 

CODE

SIZE(Mm)

A(Mm)

Z(Mm)

 

VN/M05-DDD

16

45

16

 

VN/M05-EEE

20

51

16

 

VN/M05-FFF

25

64

17

 

VN/M05-GGG

22

82

22

 

 

 
  
1391-12-11

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: