دستگاه کنترل PH و نمک استخر کریپسول Kripsol مدل SCK263

دستگاه کنترل PH و نمک استخر کریپسول Kripsol مدل SCK263

دستگاه کنترل PH و نمک استخر کریپسول Kripsol مدل SCK263 دارای دوزینگ پمپ با توان تزریق 4 لیتر در ساعت

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره دستگاه کنترل PH و نمک استخر کریپسول

دستگاه کنترل اتوماتیک PH و نمک استخر کمپانی کریپسول مدل SCK با تکنولوژی و دانش روز اندازه گیری شاخص های آب طراحی و ساخته شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر دیجیتال به منظور بهره وری آسان بوده و مجهز به پمپ تزریق کلر یا مواد افزودنی متنوع با ظرفیت تزریق 4 لیتر در ساعت می باشد. الکترود های اندازه گیری REDOX و PH آب این دستگاه دارای عمر مفید بالایی بوده و کیت استاندارد محلول های کالیبراسیون همراه این دستگاه باعث افزایش راندمان و دقت عملکرد این الکترود ها خواهد شد. در مدل های ویژه، تابلو کنترلر پیشرفته این دستگاه قابلیت اتصال به دستگاه کلر زن نمکی را داشته تا بتوان میزان مورد نیاز و مصرف دقیق کلر تزریقی در آب را مانیتور کرد. هم چنین مدل های متنوع این دستگاه می تواند علاوه بر کنترل دقیق PH مجهز به 2 عدد پمپ تزریق مواد افزودنی به صورت اتوماتیک باشد. دستگاه کنترل اتوماتیک PH و نمک استخر کمپانی کریپسول قابلیت کنترل PH در بازده 0 تا 14 (قلیا-اسید) را داشته و میزان Redox آب را در محدوده 0 ای 1000 mv می سنجد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
اسپانیا نوین آب بزرگمهر 12 ماه ندارد

ویژگی ها

کیت استاندارد برای دوزینگ پمپ دارای سیم 2.5 متری برای الکترودها دارای الکترود Redox
دارای الکترود Ph
رنج عملکرد 0 الی 14 برای Ph رنج عملکرد 0 الی 1000 برای Redox 3عدد محلول بافر 3 عدد پایه نگهدارنده الکترود با قطر 50 میلی متر

لوازم دستگاه کنترل PH و نمک استخر

مدل دستگاه
SCK263.A
کاربری
کنترلر PH همراه با میزان نمک آب
ابعاد (میلی‌متر)
290x280x175
وزن (کیلوگرم)
5
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
اصالت و سلامت کالا

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

2 محصول دیگر این گروه: