کمپرسور پیستونی تکامسه Tecumseh مدل 5531

کمپرسور پیستونی تکامسه مدل 5531

تکامسه - Tecumseh

کمپرسور پیستونی تک فاز تکامسه Tecumseh مدل TAH5531E

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره کمپرسور پیستونی تکامسه :

کمپرسور دستگاهی است که با افزایش فشار سيالات تراكم پذير مانند گاز، حجم سیستم را کاهش داده و باعث تخلیه آن می شود. کمپرسور ها دارای ظرفیت های مختلف بر حسب نیاز بوده و با توجه به نحوه عملکردشان در تراکم گاز مبرد به سه نوع پیستونی، دوار و گریز از مرکز تقسیم میشوند. در واقع کار اصلی کمپرسور ها در سیستم های سرمایشی مانند کولر گازی ها و انواع چیلر ها، مکش گاز مبرد از سمت اواپراتور، متراکم کردن گاز و فرستادن آن به سمت کندانس یونیت می باشد که در این فرایند گاز به دلیل تراکم به مایع تبدیل می گردد.

کمپرسور ها را به دو دسته اصلی جابه جایی مثبت (Positive Displacment Compressor) و کمپرسور های دینامیکی (Dynamic Compressor) تقسیم بندی میکنند. انواع کمپرسورهای رایج در بازار شامل کمپرسور های روتاری ( اسکرو و اسکرال )، کمپرسور های رفت و برگشتی ( پیستونی ) ، کمپرسور های سانتریفیوژ و کمپرسور های محوری می باشند.

کمپرسور های پیستونی ( رفت و برگشتی ) تکامسه ساخت شعبه اروپایی کمپانی چند ملیتی تکامسه میشیگان در فرانسه می باشد. مدلهای پیستونی همگی دارای یک سیلندر بوده و در سری های TH AE AJ FH و AG موجود می باشند. از ویژگی های این مدلها به کارکرد آنها با گاز R22 و دامنه قدرت 1/4 اسب بخار الی 3 اسب بخار می توان اشاره کرد

کاربردها :

کمپرسور های پیستونی هرمتیک تکامسه قابل استفاده جهت سیستم های تبرید و تهویه هوا، پمپ های گرمایشی و دستگاه های دمای متوسط می باشند.

ویژگی ها :

مصرف انرژی بسیار کم

کارکرد قابل اطمینان به مدت طولانی

بسیار کم صدا

عمر طولانی دستگاه

مشخصات فنی :

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مدل دستگاه :

تیپ کمپرسور :

گاز مصرفی :

قدرت :

برق مصرفی :

جابجایی گاز :

وزن خالص :

TAH5531E

پیستونی

R22

2.5 اسب بخار

1ph-220~240v-50Hz

56.68 سانتی متر مکعب در ساعت

31.1 کیلوگرم

مدل دستگاه
5531

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

8 محصول دیگر این گروه: