• فقط آنلاین
پکیج دیواری سونیه دوال سری تیما کلاسیک مدل F25 ظرفیت 24000

پکیج دیواری سونیه دوال سری تیما کلاسیک مدل F25 ظرفیت 24000

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری 24000 دومبدل سونیه دوال مدل تیما کلاسیک بدون فن کد F25

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال

پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال در مدلهای تیما کلاسیک با کد F25 (فن دار) و C25 (بدون فن) دو مبدله با ظرفیت 24 کیلو وات، مناسب برای واحد های تا 120 متر مربع، تیما فست با کد F30 (فن دار) و C30 (بدون فن) دو مبدله با ظرفیت 30 کیلو وات، مناسب برای واحد های تا 200 متر مربع و ایزوتوین با کد F30 (فن دار) و C30 (بدون فن) دو مبدله با ظرفیت 29.6 کیلو وات، مناسب برای واحد های تا 200 متر مربع می باشند.  پکیج های سونیه دوال دارای دو مبدل حرارتی جهت تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. مدلهای فن دار دارای محفظه احتراق بسته بوده که برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد. کلیه مدل های پکیج گرمایی دیواری سونیه دوال دارای نمایشگر LCD با قابلیت هایی همچون منوی پیشرفته تنظیمات، کد های خطاهای متعدد قابل روئیت در صفحه نمایش، منوی تست برای راه اندازی سریع و مطمئن و سهولت در استفاده بدلیل دسترسی به تمام اطلاعات از طریق صفحه نمایش می باشد. سونیه دوال از مکانیزم کاملا جدید و اختصاصی به نام eBus در پکیج های غیر چگالشی خود استفاده نموده که امکانات فراوانی از جمله ترموستات کنترل تدریجی، همخوانی با سنسور های دمای محیطی، کنترل تدریجی شعله جهت تنظیم منحنی مدار شوفاژ و کنترل همزمان تمامی قسمت های دستگاه را برای آسایش هر چه بیشتر کاربر به ارمغان می آورد. ویژگی هایی همچون وارم استارت (تامین آبگرم بدون تاخیر) قطعات هیدرولیکی و شیر سه طرفه جدید، سنسور ایمنی جدید در دودکش و کنترلر های دوگانه حرارتی از خصوصیات افزوده مدل تیما فست ThemFast می باشد. 

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
فرانسه شرکت پارس وایا 24 ماه دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

مجهز به سیستم عیب یابی الکترونیکی آب گرم بهداشتی فراوان با دمای ثابت نمایشگر LCD پیشرفته دارای کلاس حفاظتی وایمنی IPX4D
ترموستات کنترل تدریجی مکانیزم کاملا جدید و اختصاصی eBus دسترسی به تمام اطلاعات از طریق صفحه نمایش کد های خطاهای متعدد قابل روئیت در صفحه نمایش
دسترسی آسان به تمام اجزاء و قطعات جهت تعمیرات همخوانی با سنسور های دمای محیطی مبدل ثانویه از جنس استیل دارای راندمان بالا، بیش از 91.5 %
مدل دستگاه
ThemaClassic F25
نوع
گازی
کاربری
گرمایشی
ابعاد (میلی‌متر)
740x410x310
وزن (کیلوگرم)
35
موقعیت نصب
دیواری
سیستم
دو مبدل حرارتی
فن خروجی دود
دارد
گرمایش اسمی (کیلوکالری)
24000 کیلوکالری
توان خروجی (کیلووات)
25
دبی آبگرم مصرفی 30 درجه - Ltr/m
11.4
حداکثر دمای آب مدار گرمایش (درجه سانتی‌گراد)
83
حداکثر دمای آب مدار آب گرم (درجه سانتی‌گراد)
65
حداقل فشار آب سرد ورودی (بار)
0.15
ظرفیت منبع انبساط (لیتر)
7
مخزن ذخیره آب گرم
-
هد استاتیک پمپ - m.w.c
5
کلاس حفاظت
IP X4 D
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
حداکثر صدا (دسی‌بل)
-
قطر دودکش (میلی‌متر)
60/100
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
3/4
قطر لوله های مدار آب گرم مصرفی (میلی‌متر)
1/2
قطر لوله ورودی گاز (میلی‌متر)
3/4
کشور سازنده
فرانسه
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
شرکت پارس وایا
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

محصولات پیشنهادی

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: