• فقط آنلاین
سختی گیر اولتراسونیک فرا الکتریک مدل Sonic

سختی گیر اولتراسونیک فرا الکتریک مدل Sonic

رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فرا الکتریک مدل SONIC مناسب دستگاه پکیج دیواری، آبگرمکن و ...

12,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فراالکتریک :

رسوبگیر پکیجی فراالکتریک مدل SONIC با الهام از آخرین فناوری روز اروپا در زمینه رسوب زداهای الکترومغناطیس خانگی عرضه شده است.پ اساس عملکرد این دستگاه مشابه سیستمهای پیش از آن است ، با اعمال نیروی الکتریکی بر آب و یونهای محلول در آن کریستالهای محلول معلق نوع کلسیت تشکیل شده و یونهای آزاد کلسیم و بیکربنات محلول به شکل ترجیحی و تدریجی به این seed ها می چسبند و بر روی سطوح رسوب نمی کنند. فرکانسهای اولتراسونیک می توانند درون شبکه لوله کشی یک موج الکترومغناطیسی ایستاده ایجاد کنند. مزیت مهم این دستگاه ، منطقه اثر وسیع آن است که بر خلاف انواع رسوبزداهای مغناطیسی و الکتریکی محدود به طول سیم پیچ یا آهنربا نشده و تا چند صد متر از دو سو درون لوله منتشر می گردد. این منطقه اثر وسیع ، نتیجه شیوه خاصی است که SONIC برای اعمال میدان الکترومغناطیسی استفاده می کند. در این شیوه سیم پیچ با یک حلقه از جنس فریت تعویض شده است که به شکل یک دایره به دور لوله بسته می شود. . سیگنالی با شکل و فرکانس متغیر – در حدود فرکانس امواج اولترا سونیک– از طریق سیم پیچ اولیه به این حلقه اعمال می شود. با مکانیسمی مشابه عملکرد ترانسفور ماتور لوله و آب نقش مسیر ثانویه را بازی می کنند و به این ترتیب اموان سودبتش در تمام طول لوله منتشر می شود ، بنابراین حتی سکون آب هم بر عملکرد این دستگاه، تاثیر نامطلوب نتواهد داشت. کلیه دستگاههای رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی فرا الکتریک در وب سایت تخصصی تاسیسات، با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نماینده رسمی عرضه می شوند.

کاربردها :

رسوب زدا و سختی گیر الکترونیکی با دامنه گسترده (اولترا سونیک) فرا الکتریک مدل SONIC قابل استفاده در پکیج گرمایشی و آبگرمکن جهت از بین بردن رسوبات آب می باشد.

ویژگی ها :

سهولت نصب بدون نیاز به برش لوله

منطقه اثر وسیع

استفاده از فناوری روز انگلستان

حفظ عملکرد در شرایط سکون آب

کاهش نرخ خوردگی

کاهش نرخ رشد باکتریها و عوامل بیماری زا

سهولت تعمیر بدلیل استفاده از فریت های مجزا

راه اندازی بسیار آسان

فریت عدم تداخل در میدان مغناطیسی

فیوز ورودی قابل تعویض توسط کاربر

تشخیص وجود loop

سنجش و نمایش کیفیت سیگنال اعمال شده

مدل دستگاه
SONIC - Fara Electric
نوع
اولتراسونیک
کاربری
پکیج دیواری - آبگرمکن
ابعاد (میلی‌متر)
-
وزن (کیلوگرم)
-
جنس
استیل
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
حداکثر صدا (دسی‌بل)
-
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
¾
کشور سازنده
ایران
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
فرا الکتریک

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (2)

50 محصول دیگر این گروه: