کلرزن استخر

دستگاه تزریق کلر استخر

دستگاه های کلر زن استخر یا همان پمپ تزریق کلر جهت گند زدایی، ضد عفونی، و از بین بردن آلایندگی های آب استخر می باشد.  دستگاه های کلر زن (یا به عبارتی دیگر پمپ تزریق کلر استخر) وسیله ای کوچک و ساده برای انتقال مایع و مواد شیمیایی به استخر می باشد. یک دوزینگ پمپ وظیفه عبور جریانی متناوب و کنترل شده از مواد شیمیایی را بر عهده دارد تا میزان دقیق از کلر را به آب استخر اضافه کند. با مراجعه به وب سایت تخصصی تاسیسات و دریافت مشاوره مهندسی از کارشناسان مربوطه می توانید از مدل ها، نحوه صحیح...

دستگاه تزریق کلر استخر

دستگاه های کلر زن استخر یا همان پمپ تزریق کلر جهت گند زدایی، ضد عفونی، و از بین بردن آلایندگی های آب استخر می باشد.  دستگاه های کلر زن (یا به عبارتی دیگر پمپ تزریق کلر استخر) وسیله ای کوچک و ساده برای انتقال مایع و مواد شیمیایی به استخر می باشد. یک دوزینگ پمپ وظیفه عبور جریانی متناوب و کنترل شده از مواد شیمیایی را بر عهده دارد تا میزان دقیق از کلر را به آب استخر اضافه کند. با مراجعه به وب سایت تخصصی تاسیسات و دریافت مشاوره مهندسی از کارشناسان مربوطه می توانید از مدل ها، نحوه صحیح عملکرد و تهیه دستگاه های کلرزن استخر اطلاع یابید.

دستگاه پمپ تزریق کلر یکی از اولین ضرورت های استخر بدون آلایندگی و آلودگی های آب می باشد که برای ضدعفونی کردن آب ضروری است. شما هر چقدر هم حرفه ای باشید، نمی توانید اندازه دقیق اضافه کردن مواد شیمیایی را بدون دستگاه هوشمند به آب اندازه گیری کنید. بوی نامطبوع کلر، حساسیت های پوستی، چشمی و ریوی به همراه مسموم کردن آب از مضرات استفاده نکردن از پمپ کلرزن (به همراه کنترل باکس استخر) می باشد.

نکته: با این حال باید توجه داشت که که تزریق کلر به تنهایی برای گندزدایی و از بین بردن باکتری های آب کافی نیست. طبق تجربه کارشناسان، شما باید از دستگاه های کلرزن پیشرفته (کلرزن نمکی، دستگاه تصفیه UV و ...) موازی با سیستم های دیگر در موتورخانه استخر شما تعبیه گردد. دستگاه های تصفیه استخر مصرف کلر و ماده های شیمیایی را در مقیاس گسترده ای کاهش می دهند. این کاهش مصرف صرفه اقتصادی زیادی را برای شما به دنبال دارد.

کلرزن نمکی

دستگاه کلرزن نمکی

دستگاه کلرزن نمکی (SALT CHLORINATOR) با تکنولوزی و دانش روز شیمی آب جهت گند زدایی و از بین بردن آلودگی های میکروبی و باکتریایی آب استخر و جکوزی استفاده می شود. دستگاه های کلرزن نمکی با شکستن پيوند نمک و تجزیه آن به دو عنصر کلر و سدیم، جایگزین مناسبی براي سیستم های گندزدایی و تزریق کلر قدیمی و حذف مضرات کلر آزاد (بوي نامطبوع ، سوزش چشم و پوست ، آسیب به ریه و...) می باشد. ماندگاری بالای کلر حاصل از تجزيه نمک، تحت کنترل داشتن مقدار کلر و عدم نیاز به خرید ماده کلر با هزینه بالا از ديگر ويژگيهای دستگاه های کلر زن نمکی می باشند.

در ساده ترین تعریف کلرزن نمکی یکی از بهترین سیستم های گندزدایی آب استخر به شمار می رود که فرایند کلرزنی را با تولید کلرید سدیم (نمک) انجام می دهد. دستگاه های کلرزن نمکی دارای دو قسمت می باشند: سلول و تبدیل کننده قطعات نمک به محلول کلر. آب با گذر از روی سلول و سپس تیغه ها که از روتنیوم و ایریدیوم پوشش داده شده، فرایند کلرزنی را صورت می دهد. دستگاه کلرزن نمکی به وسیله کنترل باکس استخر کار می کنند. دستگاه کنترل باکس به اپراتور استخر اجازه می دهد تا تنظیمات لازم برای ایجاد ولتاژ مناسب برق و تنظیمات مربوط به میزان تولید کلر نمکی را ایجاد نماید. با توجه به مدل های بروز کلرزن نمکی و کنترل باکس های استخر، اتومایسون مجموعه کلرزنی استخر توسط نرم افزارهای ساده بر روی تلفن همراه یا تبلت بسیار ساده و راحت شده است.

کلرزن نمکی

باید توجه داشت که تیغه های دستکاه کلرزن نمکی پس مدتی باید تعویض گردد تا خاصیت تبدیل مواد در آن از بین نرود. فرایند عملکرد دستگاه به این صورت است که تیغه های درون دستگاه کلرزن نمکی عامل کنترل و بازدارنده مواد شیمیایی می باشند تا با تبدیل و ترکیب مواد، از تولید سموم جلوگیری کنند. درون یک کلرزن نمکی هیدروکسید سدیم (ماده ای فوق العاده سمی) که ماده گندزدایی بسیار قدرتمندی است، تولید شده، و فقط یکی از تیغه های آلیاژی درون دستگاه است که این ماده را به حالت پایدار حفظ می کند. به همین جهت تعویض و سرویس دستگاه کلرزن نمکی بسیار ضروری است. دستگاه کلرزن نمکی به خاطر بالا بردن درجه نرمی آب و کاهش مواد شیمیایی و قلیایی، یکی از بهترین سیستم های گندزدایی و تصفیه آب استخر به شمار می رود که هزینه های شما در مصرف مواد شیمیایی استخر را کاهش می دهد.

بیشتر کمتر
نمایش 1 تا 20 از 31 مورد