• فقط آنلاین
اسپلیت دیواری سرد و گرم  14000 هیتاچی

کولر گازی هیتاچی مدل RAS-ME14HA ظرفیت 12000

Hitachi RAS-ME14HA 12000 Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری هیتاچی :

اسپلیت و کولر گازی دیواری هیتاچی در سه مدل معتدل و تروپیکال با کمپرسور دور ثابت و گاز R22 و مدل اینورتر معتدل با کمپرسور R410 و قابلیت سرمایش تک و سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های متفاوت 8000 الی 30000 به بازار عرضه می شوند. کولر های گازی هیتاچی سری RAS-ME دارای  سیستم کنترل هوشمند قابل اعتماد، فیلتر اولیه ضد کپک، شروع به کار مجدد خودکار، کنترل از راه دور با LCD، قطعات برقی ضد حریق، محافظ مدار با تاخیر 3 دقیقه ای شروع به کار، تایمر 12 ساعته و مبدل گرمایشی چند بعدی می باشد. فیلتر تصفیه هوای جدید نانو تیتانیوم واسابی در کولر های گازی هیتاچی، یک فن آوری مدرن است که با بهره گیری از کاتالیزور نانو تیتانیوم بهینه شده با واسابی، تاثیرات قوی ضد باکتریريا، ضد کپک، ضد آلرژی و بوزدایی به همراه دارد. همچنین اثر بخشی فیلتر تصفیه هوای تیتانیوم واسابی جدید هیتاچی در از بین بردن باکتری به میزان بیش از 99 درصد ثابت شده است. LED های تعبیه شده در یونیت داخل اتاق، اشعه موج کوتاه ماورای بنفش ساطع میکنند که باعث کشته شدن میکروبهای گرفتار شده در فیلتر دستگاه می شوند و فن آنتی باکتریال با جلوگیری از رشد میکروبها، بهداشت و تمیزی بیشتر فضای اتاق را به ارمغان می آورد. اسپلیت و کولر گازی دیواری هیتاچی سری RAS-ME با ظرفیت های 10000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 14000 BTU مناسب برای فضای تا 35 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

کولر گازی هیتاچی در وب سایت تخصصی تاسیسات تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت پرکیش عرضه می شوند.

کاربردها :

اسپلیت و کولرگازی دیواری سرد و گرم 14000 هیتاچی کد RAS-ME14HA قابل استفاده برای فضای تا 35 متر مربع (ارتفاع سقف 2.8 متر)، جهت سرمایش و گرمایش می باشد.

ویژگی ها :

سیستم کنترل هوشمند قابل اعتماد 

فیلتر اولیه ضد کپک

شروع به کار مجدد خودکار

دستگاه کنترل از راه دور بی سیم LCD دار

قطعات برقی ضدحریق

حالت خواب

مبدل گرمایی چند بعدی

پانل تخت با قابلیت تمیز شدن آسان

سرعت فن خودکار

محافظ مدار با تاخیر 3 دقیقه ای شروع به کار

تایمر 12 ساعته

ساخت ژاپن و مونتاژ مالزی

65 ماه ضمانت کمپرسور

25 ماه ضمانت کلیه قطعات

مشخصات فنی :

مدل دستگاه :

گاز خنک کننده :

ظرفیت سرمایشی KW (متوسط) :

ظرفیت گرمایشی KW (متوسط) :

ظرفیت هوادهی :

برق مصرفی :

توان ورودی  سرمایشی :

توان ورودی گرمایشی :

جریان استارت سرمایشی :

جریان استارت گرمایشی :

جریان مصرفی سرمایش :

جریان مصرفی گرمایشی :

سایز لوله مایع :

سایز لوله گاز :

ابعاد یونیت داخلی :

ابعاد یونیت خارجی :

وزن یونیت داخلی :

وزن یونیت خارجی :

RAS-ME14HA

R22

3.40 کیلووات

3.60 کیلووات

8.0/9.0 متر مکعب در دقیقه

1ph-220~240v-50Hz

1.17 کیلووات

1.12 کیلووات

18 آمپر

18 آمپر

5.4 آمپر

5.2 آمپر

1/4 اینچ

1/2 اینچ

780x280x211 میلی متر

700x505x258 میلی متر

9 کیلوگرم

30 کیلوگرم

7 روز ضمانت بازگشت کالا    ارسال به سراسر کشور    پرداخت غیر حضوری

فیلتر تصفیه هوای تیتانیوم واسابی با خاصیت آنتی باکتریال و ضد آلرژی :

اغلب در رستوران های ژاپنی غذل های سوشی و ساشیمی را با واسابی رنده شده ( ترب ژاپنی) سرو می کنند. واسابی یا ترب ژاپنی تند مزه است و موجب باز شدن مجاری بینی می شود. ماده تند مزه موجود در واسابی ضمن اینکه دارای خاصیت آنتی باکترال قوی است، یکی از چاشنی های مهم غذا های تازه مثل ماهی خام به شمار می رود. فیلتر تصفیه هوای جدید نانو تیتانیوم واسابی، یک فن آوری مدرن است که با بهره گیری از کاتالیزور نانو تیتانیوم بهینه شده با واسابی، تاثیرات قوی ضد باکتریريا، ضد کپک، ضد آلرژی و بوزدایی به همراه دارد. همچنین اثر بخشی فیلتر تصفیه هوای تیتانیوم واسابی جدید هیتاچی در از بین بردن باکتری به میزان بیش از 99 درصد ثابت شده است. (نمونه باکتری استافیلوکوکوس اورئوس ظرف مدت 24 ساعت به میزان 99 درصد از بین رفته است.)(آزمایش توسط دانشگاه پوترای مالزی، روش آزمایش JISZ2801;2000). فیلتر تصفیه هوای نانو تیتانیوم واسابی، عوامل آلرژی زای مضر و موجودات میکروسکوپی موجود در گرد و غبار خانگی و فرمالید را که می توانند سبب بیماری های آلرژیک مانند آثم شوند بی اثر می کند. فیلتر تصفیه هوای نانو تیتانیوم واسابی به طور قابل توجهی مانع رشد قارچ ها می شود تا امکان لذت بردن از هوای تازه ی ناب و عاری از قارچ و کپک برای شما فراهم گردد و هوا را کاملا بو زدایی میکند.

   

سیستم تصفیه هوای تیتانیوم واسابی هیتاچی

   

تمیز کننده هوای ماورای بنفش (UV) :

LED های تعبیه شده در یونیت داخل اتاق، اشعه موج کوتاه ماورای بنفش ساطع میکنند که باعث کشته شدن میکروبهای گرفتار شده در فیلتر دستگاه می شوند. تاثیر ضد عفونی کننده قوی اشعه ماورای بنفش موجب می شود که میکروبها فورا قبل از پخش شدن در سایر نواحی اتاق، نابود گردند. بنابر این مطمئنا هوایی که تنفس مسکنید کاملا تمیز تر ، باطراوت تر و بهداشتی تر از همیشه خواهد بود. از آنجایی که LED ها کاملا داخل یونیت نصب شده اند، اشعه ای به درون اتاق نفوذ نکرده و آسیبی به بدن انسان نمیرسد. اشعه مورد استفاده در سیستم تمیز کننده هوای ماورای بنفش از نوع UV-A با طول موج کم است که فقط بر روی میکروب ها تاثیر قوی دارد. همچنین این LED ها بسیار بادوام بوده و بدون نیاز به هیچ تعمیر و نگهداری تا 10 سال کار می کنند.

  

فن مماسی آنتی باکتریال :

این فن آنتی باکتریال با جلوگیری از رشد میکروبها، بهداشت و تمیزی بیشتر فضای اتاق را به ارمغان می آورد. بهره گیری از یون نقره و یون های دیگر، قدرت ضد باکتری مضاعفی را به ساختار معدنی آن می افزاید. از آن جایی که یون ها به ندرت با آب و حلال ها از بین میروند بنابر این تاثیر آنتی باکتریال آنها به مدت طولانی حفظ خواهد شد.

  

حالت سرمایی فوق العاده :

فقط کافی است دکمه Super Cool را فشار دهید تا معنای واقعی راحتی را تجربه کنید. با این کار عملکرد سرمایی فوق العاده آغاز می شود. در این حالت جریان هوا با شدت بیشتر و با حداکثر قدرت سرمایی در مدت زمان کوتاه اتاق را خنک می کند. هنگامی که در یک روز داغ وارد منزل می شوید، کافی است با لمس یک دکمه در یک چشم به هم زدن احساس خنکی و آرامش نمایید.

  

حالت سرمایی فوق العاده هیتاچی

  

محافظ قطعات در برابر آتش :

ایمنی مشتری، اولویت اول هیتاچی است. هیتاچی مفتخر است که بالاترین استاندارد های بین المللی ساخت را رعایت می کند و در همین راستا برای محصور کردن قطعات الکتریکی و الکترونیکی از بدنه صد در دص فلزی استفاده شده است. این طراحی تضمین می کند که دیگر احتمال سرایت و گسترش آتش و به خطر افتادن ایمنی مشتریان ما وجود نداشته باشد.

  

دو جریان هوای چرخشی :

با انتخاب عملکرد چرخش موازی شبکه های وزش با یکدیگر از چپ به راست حرکت می کنند، بنابر این بدون آنکه شبکه وزش مستقیما به سمت شما باشد از خنکی دلپذیری لذت خواهید برد.

  

راه اندازی خودکار :

بعد از قطع برق سیستم تهویه مطبوع بطور خودکار در همان حالت انتخاب شده قبلی، مجددا شروع به کار می کند.

  

کندانسور با پره سبز رنگ :

این کندانسور با بهره گیری از پوشش سبز رنگ ضد زنگ سه برابر انواع استاندارد دیگر با دوام تر است. این ویژگی ابداعی از کندانسور در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت می کند و عملکرد دوستار محیط زیست آنرا تضمین می نماید.

   

یونیت داخلی کم مصرف :

1- جریان هوای نرم و یکنواخت

برای ایجاد جریان جریان هوای یکنواخت ورودی هوا در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع معمولی حدود 40 درصد بزرگتر شده است. هرچه جریان هوا یکنواخت تر باشد، برق کمتری برای چرخش فن نیاز خواهد بود.

2- دریچه فوق العاده بزرگ

بزرگتر شدن 15 درصد سطح دریچه نسبت به قبل کمک می کند که با مصرف کمتر انرژی مقدار بیشتری هوا انتشار یابد.

3- مبدل گرمایشی چند بعدی

سطح بزرگ مبدل گرمایی چند بعدی بطور قابل توجهی باعث افزایش نسبت انتقال گرما شده که حاصل آن مصرف بهینه انرزی و صرفه جویی در مصرف برق خواهد بود.

4- فن مماسی فوق العاده بزرگ

یونیت داخلی هیتاچی به فن فوق العاده بزرگی مجهز شده است که بیش از 15 درصد بزرگتر از فن های یونیت داخلی معمولی است. افزایش قطر فن موجب کاهس چرخش فن و در نتیجه مصرف کمتر برق می شود.

  

یونیت داخلی کم مصرف هیتاچی

کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
6~5 آمپر
کشور سازنده
مالزی
گارانتی
25 ماه - 65 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
شرکت پرکیش
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: