• فقط آنلاین
کولر گازی اینورتر سامسونگ بورکای  10000

کولر گازی اینورتر سامسونگ سری بوراکای مدل AR10MSFH ظرفیت 9000

Samsung Boracay AR10MSFH 9000 Inverter Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره کولر گازی (اسپلیت) دیواری اینورتر سامسونگ مدل بورکای S-inverter

کولرگازی (اسپلیت) دیواری سامسونگ اینورتر مدل بورکای S-inverter دارای گاز R410A دوستار محیط زیست و کمپرسور دیجیتال اینورتر با گرید انرژی A و کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد می باشد. اسپلیت سامسونگ مدل بورکای دارای اولین کمپرسور 8 قطبی در دنیا بوده که این عامل باعث چرخش راحت تر هسته موتور می شود. این تکنولوژی تضمین کننده عملکرد موثر از طریق کاهش ارتعاشات و در نهایت صرفه جویی مصرف انرژی است. اولین تاریخ عرضه مدل بورکای S-inverter ، سال 2018 در بازار ایران توسط سام سرویس می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به تایمر 24 ساعته، سیستم Auto Restart، سیستم شستشوی اتوماتیک(پنل داخلی)، کنترل گردش هوا در چهار جهت، حالت سرمایش یکنواخت، سرمایش سریع Turbo cooling، حالت خواب راحت Good Sleep، فیلتر از بین برنده ویروس آنفلانزا، فیلتر از بین برنده مواد آلرژی زا در هوا و فیلتر بوجود آورنده یون اکسیژن می باشد.

این مدل شامل دستگاه های 10000 مناسب برای فضای تا 15 متر مربع، 12000 مناسب برای فضای تا 22 متر مربع، 18000 مناسب برای فضای تا 30 متر مربع و 24000 BTU مناسب برای فضای تا 50 متر مربع در قابلیت سرمایش و گرمایش به بازار عرضه می شود. انتخاب ظرفیت نامتناسب دستگاه با متراژ موجب عدم گارانتی دستگاه می شود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
تایلند شرکت سام سرویس 60 ماه کمپرسور - 18 ماه قطعات دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

دارای مبرد R410 فیلتر بوجود آورنده یون اکسیژن برای تمدد اعصاب فیلتر تصفیه  هوای تراکم بالای Full HD کمپرسور اینورتر ۸ قطبی
سیستم شستشوی اتوماتیک(پنل داخلی) حالت خواب راحت Good Sleep سیستم خنک‌کنندگی سریع یا Turbo Cooling پرتاب باد چهار جهته
پره های ضد خوردگی یونیت بیرونی صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق سیستمSmart Inverter تایمر 24 ساعته سیستم Auto Restart

بررسی تکمیلی

ولین کمپرسور 8 قطبی ااینورتر دیجیتال
شرکت سامسونگ با عرضه کولر گازی بوراکای برای نخستین بار کمپرسور اینورتر ۸ قطبی را به جمع کولرهای گازی آورده است. این کمپرسور جدید نسبت به کمپرسورهای ۴ قطبی، صدا و لرزش کمتری ایجاد می کنند و دستگاه می‌تواند با سرعت عجیبی به بالاترین حد از توانایی خنک‌کنندگی خود برسد. برای همین در مدت کمتری این قدرت را می‌یابد تا دمای محیط را به دمای موردنظر شما برساند و آسایش را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از دستگاه تهویه هوای مطبوع سامسونگ مدل بوراکای، دیگر لازم به خاموش و روشن کردن مداوم اسپلیت برای صرفه جویی در انرژی نیست، کولرگازی بوراکای به خوبی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند که دیگر نیازی به نگرانی برای قبض برق نخواهد بود.
هوشمند کار می کند. در مصرف انرژی صرفه جویی می کند
کولر گازی سامسونگ دارای یک اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه به همراه EER 10.1 است. این کولر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.
اینورتر هوشمند سامسونگ
از بین بردن ویروسها
قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا و همینطور انواع باکتری ها و ویروس ها شامل آنفلوانزای نوع A و کرونا ویروس ها را از بین می برد - ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در وهله دوم با کمک فناوری Virus Doctor. بنابراین هوایی که استنشاق می کنید را تمیز و سالم نگه می دارد. تست شده در مرکز علوم محیطی Kitasato (ژاپن) و دانشگاه Yonsei (کره) / لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). با کارایی موثر در از بین بردن 4 ویروس شامل تایپ فرعی H1N1 و انواعی از باکتری ها. داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.
کارایی با دوام و طولانی مدت
کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.
سهولت تمیزکاری
بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده است. بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند - بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه یا دردسر چندان زیادی برای بیرون کشیدن آن وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.تست شده در لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.
سهولت تمیزکاری سامسونگ

مدل دستگاه
AR10MSFHE
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
A
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
دارد
نوع گاز مبرد
R410
قابلیت برنامه‌ریزی
تایمر 24 ساعته
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
9000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
10000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (کیلووات)
2.75
ظرفیت گرمایشی (کیلووات)
2.9
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
4~3 آمپر
نوع عملکرد
فن چهار سرعته / پرتاب باد چهار جهته : چپ و راست دستی / بالا و پایین اتوماتیک
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
24/32
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
47
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
227x820x285
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
242x660x475
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
9.3
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
25.5
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
15
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
8
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
43 درجه سانتیگراد
کشور سازنده
تایلند
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
اقلام همراه
5 متر لوله مسی/ ریموت کنترل
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: