• فقط آنلاین
کولر گازی سامسونگ مکس سرد و گرم 18000 AQ19UGP

کولر گازی سامسونگ سری Max مدل AR19JPFU/AR19KPFU ظرفیت 18000

Samsung Max AR19JPFU/AR19KPFU 18000 Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری سامسونگ مدل مکس Max :

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل مکس Max در سال 2008 معرفی شد و یکی از پرفروش ترین مدل های کولر گازی دیواری سامسونگ در بازار می باشد. کولر گازی مدل مکس سامسونگ در ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) و مدل مکس 32 ( Max32 ) با ظرفیت 32000 BTU مناسب برای فضای تا 80 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) و در مدلهای سرد تک و سرد و گرم به بازار عرضه می شود. کولرهای گازی سری مکس سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی B در محدوده کولرهایی با مصرف متوسط قرار میگیرند ولی با دارا بودن حالت Energy Saving با تنظیم حداقل کارکرد دستگاه برای رسیدن به دمای مطلوب، مصرف را به حداقل ممکن می رسانند. سیستم Turbo Cooling با زیر بار بردن حداکثر توان کولر، در کوتاه ترین زمان ممکن محیط را به درجه دلخواه می رساند. سیستم Good Sleep II به منطور ایجاد خواب راحت در شب وروز و هنگام بیدار شدن و در طول روز هم چنین صرفه جویی در هزینه برق مصرفی مکمل کولر گازی سری مکس سامسونگ می باشد. سیستم کمپرسور UTR Plus سامسونگ با قابلیت کارکرد در دمای 54 درجه سانتیگراد همراه با محافظ کمپرسور در مقابل صدمات ناشی از نوسانات برق از ویژگی های کمپرسور های موجود در سری مکس سامسونگ می باشد. در پنل دیواری داخلی فیلتر Full HD از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار جلوگیری میکند و سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور باعث تمیز ماندن پنل داخلی می شود. مدل مکس سامسونگ با کنترل از راه دور عرضه می شود.

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل مکس Max سامسونگ دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات همراه با 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان می باشد.

کولرهای گازی سامسونگ در وب سایت تخصصی تاسیسات تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس عرضه می شوند.

کولر های گازی مکس در هنگام تحویل شامل یونیت بیرونی، یونیت داخلی ( پنل دیواری)، کنترل و 5 متر لوله رایگان می باشند.

کاربردها :

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل مکس Max 18000 سرد و گرم با کد AQ19UGP با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی، قابل استفاده برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، جهت سرمایش و گرمایش می باشد.

ویژگی ها :

کولر گازی دو تکه با قدرت سرمایش و گرمایش

دارای فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار

سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور(پانل داخلی)

روکش محافظ فین ها

محافظ کمپرسور در مقابل صدمات ناشی از نوسانات برق

سیستم Good Sleep II

سیستم تولید سرمایش سریع Turbo Cooling

صرفه جویی در مصرف انرژی Energy Saving

کمپرسور UTR و قابلیت کارکرد از -5 درجه تا +54 درجه سانتیگراد

دارای تایمر 24 ساعته

دارای سیستم شروع مجدد اتوماتیک

5 سال ضمانت کمپرسور

18 ماه ضمانت کلیه قطعات

نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان

مشخصات فنی :

مدل دستگاه :

گاز خنک کننده :

ظرفیت سرمایشی BTU (متوسط) :

ظرفیت سرمایشی Cal (متوسط) :

ظرفیت سرمایشی kW (متوسط) :

ظرفیت گرمایشی BTU (متوسط) :

ظرفیت گرمایشی Cal (متوسط) : 

ظرفیت گرمایشی kW (متوسط) :

چرخش هوا (حداکثر) :

میزان صدا یونیت داخلی (High/Low) دسی بل :

میزان صدا یونیت خارجی (High) دسی بل :

برق مصرفی :

برق/جریان مصرفی سرمایش :

برق/جریان مصرفی گرمایشی :

ابعاد یونیت داخلی :

ابعاد یونیت خارجی :

وزن یونیت داخلی :

وزن یونیت خارجی :

حداکثر طول لوله کشی افقی :

حداکثر طول لوله کشی ارتفاع :

سرعت فن داخلی :

جهت پرتاب باد :

AQ19UGP

R22

17.999 Btu/H

4.536 Cal/H

5.3 kW

19.006 Btu/H

4.789 Cal/H

5.6 kW

13 متر مکعب در دقیقه

40/32 دسی بل

52 دسی بل 

1ph-220~240v-50Hz      

1750 وات - 9 آمپر

1850 وات - 9 آمپر

1065x298x222 میلی متر

880x638x310 میلی متر

13 کیلوگرم

56 کیلوگرم

15 متر

7 متر

چهار سرعته

چپ و راست دستی / بالا و پایین اتوماتیک 

بررسی تکمیلی : 

فیلتر Full HD :

به خاطر وجود فیلترهای پیشرفته چگالی بالای کامل سامسونگ می توانید مطمئن باشید که هوای اتاق شما تازه و تمیز خواهد بود. فیلتر HD کامل می تواند کوچکترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار را نیز فیلتر کند و هوای آلوده را به هوای تازه و فرحبخش تبدیل نماید. تمیز کردن فیلتر نیز آسان شده است. فقط کافی است کثیفی های فیلتر را زیر آب بشویید تا فیلتر تمیز گردد. با مراقبت آسان و ساده از فیلتر، هوای خود را تازه و تمیز حفظ کنید.

فیلتر Full Hd سامسونگ

تمیز کردن خودکار:

شاید از این مسئله آگاه نباشید اما کولرهای گازی می توانند کپک تولید کرده و جرم ها و باکتری ها را به اطراف منتشر سازند. دلیل آن اختلاف دمای بین هوای داخل و بیرون است که باعث جمع شدن رطوبت در داخل دستگاه می شود و هر جا که رطوبت و نم باشد، باکتری ها هم حضور خواهند داشت. راه حل ما؟ کولرهای گازی سامسونگ دارای قابلیت تمیز کردن خودکار هستند که حتی اگر دستگاه را خاموش کنید، فن را روشن نگاه می دارد تا در ضمن حفظ خشکی و عاری از بو بودن تمام اجزا و بخش ها از انتشار جرم ها و باکتری ها جلوگیری بعمل آورد.

سیستم شستشوی اتوماتیک سامسونگ

سیستم خنک کنندگی توربو :

کولر گازی های جدید سامسونگ در حالت توربو با بیشترین سرعت خود کار می کنند تا خیلی سریع به دمای تعیین شده برسند. با فن آوری خنک کنندگی توربوی سامسونگ می توانید محیط را در کمترین زمان ممکن خنک کنید.

خنک کنندگی توربو سامسونگ

رطوبت زدائی :

با کولر گازی های جدید سامسونگ، فضای داخل خانه شما مرطوب و نمناک نخواهد شد. کولر گازی های جدید سامسونگ مناسب ترین انتخاب برای رفع رطوبت اضافی از محیط هستند. مطمئن باشید، خبری از خالی کردن سطل آب نیست!

سیستم رطوبت زدای سامسونگ

سیستم Energy Saving :

به خاطر وجود فیلترهای پیشرفته چگالی بالای کامل سامسونگ می توانید مطمئن باشید که هوای اتاق شما تازه و تمیز خواهد بود. فیلتر HD کامل می تواند کوچکترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار را نیز فیلتر کند و هوای آلوده را به هوای تازه و فرحبخش تبدیل نماید. تمیز کردن فیلتر نیز آسان شده است. فقط کافی است کثیفی های فیلتر را زیر آب بشویید تا فیلتر تمیز گردد. با مراقبت آسان و ساده از فیلتر، هوای خود را تازه و تمیز حفظ کنید.

سیستم Energy Saving سامسونگ

محافظ سه گانه سامسونگ :

فن آوری محافظتی منحصر بفرد سامسونگ دوام و اطمینان پذیری بالایی به شما عرضه می کند. سیستم خنک کنندگی قوی (محافظ موتور، محافظ ولتاژ ثابت (محافظ کنترل کننده) و پوشش موثر ضد خوردگی (محافظ فین ها) این کولرهای گازی هوای تازه خنک را برای مدت های طولانی تر به شما ارائه می دهد.

محافظ سه گانه سامسونگ

پوشش آنتی باکتریال :

این فیلتر به دلیل ساختار منحصر بفرد آنتی باکتریال خود می تواند ذرات بسیار ریز گرد و غبار و ویروس هایی را که نمی توانید مشاهده کنید بزداید. از محافظت کامل در برابر باکتری های ناخواسته بهره مند شوید تا هوایی تازه تر و تمیز تر تنفس کنید.

پوشش آنتی باکتریال سامسونگ

سیستم Good Sleep :

بی خوابی شبانه اثر بدی روی شما در طول روز خواهد گذاشت. به همین خاطر است که قابلیت خواب خوش سامسونگ شرایط هوایی ایده آل را در اتاق خواب شما برقرار می سازد. با سیستم کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار رطوبت، کلیه سه مرحله خواب شما از رطوبت و گرما محافظت شده و صبح با روحیه ای عالی بیدار خواهید تا روز جدیدی را شروع کنید. خواب راحت نه تنها دقایق و ساعت های بی خوابی را به شما بر می گرداند، بلکه در مقایسه با حالت خنک کنندگی عادی تا 36% در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می نماید.

سیستم Good Sleep سامسونگ

کاتالوگ محصول :

لطفا بر روی عکس راست کلیک کرده و Open Image in new tab را کلیک کنید تا تصویر را در سایز واقعی ببینید.

کاتالوگ کولر گازی سامسونگ مکس

مدل دستگاه
AR19JPFU/AR19KPFU
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
18000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
19000 BTU/h
جریان برق مصرفی (آمپر)
9~8 آمپر
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: