دستگاه اندازه گیری PH یا REDOX کریپسول مدل RPR

دستگاه اندازه گیری PH یا REDOX کریپسول مدل RPR

دستگاه اندازه گیری PH یا REDOX اتوماتیک کریپسول همراه  با ریموت خاموش و روشن

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

پمپ کلر زن کریپسول Kripsol :

دستگاه اندازه گیری PH یا REDOX اتوماتیک کریپسول مدل RPR با بازدهی (0 تا 14 PH) و(0 تا 1.000 MV)  می باشد و در هوزینگ پلاستیکی (PVDF) قرار گرفته شده است که با جریان لیتر در ساعت و با فشار 10 بار، جهت سنجش و بهبودی آب استخر عرضه شده است

وهمچنین دارای LCD نمایشگر شاخصه های اندازه گیری و ریموت خاموش و روشن می باشد.

کلیه تجهیزات استخرکمپانی کریپسول Kripsol در وب سایت تخصصی تاسیسات، با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نماینده رسمی عرضه می شوند.

کاربردها :

پمپ کلر زن استخری کریپسول Kripsol جهت سنجش و بهبودی آب استخراستفاده می شود.

ویژگی ها :

هوزینگ پلاستیکی (PVDF)

پمپ متناسب با PH یا REDOX 

جریان 5 لیتر در ساعت

فشار 10 بار

بازدهی (0 تا 14 PH) و(0 تا 1.000 MV)

ساخت اسپانیا

مشخصات فنی :

مدل

کلر زنی

(لیتر در ساعت)

فشار

(بار)

وزن

(کیلوگرم)

RPR603.A

5

10

2

کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
اصالت و سلامت کالا

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

2 محصول دیگر این گروه: