پمپ تزریق کلر مایع کریپسول مدل RAS800

پمپ تزریق کلر مایع کریپسول مدل RAS800

پمپ تزریق کلر مایع (کلر زن) کریپسول Kripsol مدل RAS800 با قابلیت کلر زنی 10 لیتر در ساعت

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره کلرزن خطی کریپسول

ثابت شده است كه كلر مطلوبترين ماده ضدعفوني كننده آب استخر است. اين ماده كيفيتي دارد كه براي ضد عفوني ايده آل است. كلر به باكتريهاي موجود در آب استخر حمله نموده آنها را نابود مي كند و قادر است باقيمانده معلق لازم جهت مقابله با آلودگيهاي فردي شناگران را داخل استخر ايجاد نمايد.(ميزان اين باقيمانده بايد بين 3/0 تا ppm 5/0 بوده و از اين حدود تجاوز نكند. افزايش بيش از حد باقيمانده معلق كلر موجب افزوني خاصيت اسيدي آب گرديده، PH آن را پايين مي آورد و باعث تحريك اعضاء مخاطي بدن مي شود، مگر اين كه PH آب كنترل گردد.) پمپ تزریق کلر مایع یکی از روش های افزودن کلر به آب استخر می باشد. سیستم کلرزن مایع ساده متشکل از پمپ دوزینگ (manual ) و مخزن کلرزن می باشد. کلرزن مایع عموما جهت تزریق هیپو کلرید سدیم ( آب ژاول) و یا محلول هیپو کلرید کلسیم ( ترکیب آب و پودر کلر) استفاده می شوند. در سیستمهای کلرزن مایع استفاده از استراکچر ، میکسر (همزن یا الکتروموتور)، شفت و پروانه ضد خوردگی الزامی می باشد. پمپ کلر زن استخر کریپسول سری RAS قرار گرفته شده در هوزینگ پلاستیکی (PVDF) با قابلیت کلر زنی 6 الی 20 لیتر در ساعت می باشد با فشار 5 الی 10 بار و جریان (0 تا 100%) یا (0 تا 20%) جهتضدعفوني آب استخر استفاده می شود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
اسپانیا نوین آب بزرگمهر 12 ماه  ندارد

ویژگی ها

هوزینگ پلاستیکی (PVDF) کلر زنی 6 الی 20 لیتر در ساعت پمپ اندازه گیری ثابت فشار 5 الی 10 بار
دارای دریچه ی محافظ IP 65 تنظیم کننده ی ضربتی شیر دو گوی

بررسی تکمیلی

مدل

کلر زنی(لیتر در ساعت)

فشار(بار)

وزن(کیلوگرم)

RAS603

6

8

1.7

RAS800

10

10

2

RAS803

20

5

2

مدل دستگاه
RAS800 - Kripsol
کاربری
کلرزن استخر با استفاده از تزریق کلر مایع یا پودری
ابعاد (میلی‌متر)
-
وزن (کیلوگرم)
2
موقعیت نصب
in line
عیب یاب دیجیتال
ندارد
قابلیت برنامه‌ریزی
ندارد
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
10 لیتر در ساعت تزریق کلر
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

30 محصول دیگر این گروه: