• فقط آنلاین
چیلر سرما آفرین سری Semi Hermetic مدل 30HL

چیلر سرما آفرین سری Semi Hermetic مدل 30HL

Sarma Afarin 30HL Semi Hermetic Chiller

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره چیلر تراکمی :

اساس کار چیلرهای تراکمی به این صورت است که گاز مبرد (R22 R407 R134 و ...) توسط کمپرسورها ( رفت و برگشتی (پیستونی) اسکرو و اسکرال) متراکم میگردد. گاز متراکم شده به کندانسور وارد می شود و توسط آب یا هوای محیط خنک شده و به صورت مایع در می آید که این مایع با عبور از شیر انبساط (اکسپنشن ولو) وارد خنک کننده یا همان اوپراتور میشود. بدلیل فشار کمتر اواپراتور نسبت به کندانسور مایع تبخیر می شود که گرمای مورد نیاز این عمل تبخیر از اواپراتور تامین می شود، در نتیجه اواپراتور خنک می شود و پس از این فرایند گاز ناشی از تبخیر مجددا به کمپرسور بر می گردد. اواپراتور در چیلر های تراکمی وظیفه خنک کردن آب در مدار برودتی ساختمان را بر عهده دارد بدین سان که در اواپراتور لوله های گاز مبرد و لوله های آب مدار برودتی قرار دارند و طی جریان تبخیر مایع برودتی و دریافت گرما توسط گاز آب سیستم خنک می شود. کندانسور وظیفه خنک کردن گاز متراکم شده را دارد که می تواند بصورت هوا خنک و یا آب خنک (توسط برج خنک کننده آبی) باشد. تفاوت چیلر های تراکمی آبی و هوایی در نوع کندانسور می باشد. کمپرسور ها در چیلر های تراکمی می توانند از انواع رفت و برگشتی (پیستونی)، اسکرو و اسکرال باشند. از چیلر های تراکمی در ظرفیت های پایین نیز می توان استفاده نمود که این یکی از برتری های آن نسبت به سیستم جذبی می باشد. همچنین استفاده از نیروی برق باعث عدم آلودگی های زیست محیطی در چیلر های تراکمی می شود.

درباره چیلر تراکمی هوایی با کمپرسور نیمه بسته رفت و برگشتی سرما آفرین :

چیلر های تراکمی هوایی (هواخنک) سرماآفرین سری 30HL و 30HS دارای کمپرسور نیمه بسته سمی هرمتیک رفت و برگشتی (پیستونی) ساخت کریر آمریکا بوده و با کندانسور هوایی با بدنه گالوانیزه و لوله مسی با فین های آلومینیومی ارائه می شود. فن های کندانسور هوایی با پره های آلومینیومی و موتور ساخت جنرال الكتريك (GE) آمريكا يا لوري سومر (Leory Sommer) فرانسه می باشد در تعداد 1 الی 8 دستگاه می باشند. کلیه کویل های کندانسور در فشار 150 PSI مورد تست قرار می گیرند. چیلر های تراکمی هوایی (هواخنک) سرماآفرین سری 30HL و 30HS مجهز به شير اطمينان، شير انبساط، شير سلونوييد و شير شارژينگ ساخت امریکا یا آلمان می باشند. اواپراتور چیلر های تراکمی هوایی (هواخنک) سرماآفرین با پوسته فولادی و لوله مسی با فین داخلی ساخت Wieland آلمان می باشد.

کلیه دستگاه های چیلرهای تراکمی ساخت شرکت سرماآفرین ایران بر اساس موافقتنامه های قبلی با شرکت Carier آمریکا و طبق دستورالعمل، تکنولژی و روشهای مدرن تولید این شرکت تولید می گردند.

کلیه دستگاه های چیلر تراکمی هواخنک و آبخنک شرکت سرماآفرین در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی و اصلی شرکت سرماآفرین عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربردها :

چیلر تراکمی هوایی با کمپرسور نیمه بسته رفت و برگشتی (Semi-Hermetic) سرماآفرین سری 30HL در ظرفيت 20 و 30 تن اسمی (مدلهای 30HL020 و 30HL030) همراه با کندانسور هوایی گالوانیزه جهت سرمایش می باشد.

ویژگی ها :

کمپرسور سمی هرمتیک ساخت کریر آمریکا

لرزه گیر و ارتعاش گیر برای کلیه کمپرسور ها

قابلیت کارکرد با گاز R22 و R407

اواپراتور با پوسته فولادی و لوله مسی با فین داخلی ساخت Wieland آلمان

مجهز به ترموستات روي سرسيلندر كمپرسور براي حفاظت از درجه حرارت  بالا به هنگام عمل Dichatge

مجهز به فيلتر خشك كن (Filter  Drier)

مجهز به صداگير (Muffler) در خروجي كمپرسور

کنترلر چند مرحله ای دما روی مدار آب سرد

نشانگر روشن یا خاموش بودن مجزا کمپرسورها

مجهز به سوييچ قطع در فشار بالا (High Pressure) براي هر مدار

مجهز به سوييچ  قطع در فشار پايين (Low Pressure) براي هر مدار

مجهز به سوييچ قطع براي دماي پا يين آب با Reset دستي

مجهز به مدار قطع  كن (Circuit  Breaker) براي حفاظت موتور كمپرسورها و كنتاكتورها از اضافه بار

مجهز به محافظ کمبود روغن کمپرسورها

مجهز به شير اطمينان، شير انبساط، شير سلونوييد و شير شارژينگ ساخت امریکا یا آلمان

مدل دستگاه
سری Semi Hermetic مدل 30HL
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: