• فقط آنلاین
چیلر سرما آفرین مدل 16JB-LT

چیلر سرما آفرین مدل 16JB-LT

Sarma Afarin 16JB-STM - Low Temperature Hot Water Absorption Chiller

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره چیلر جذبی :

اساس کار چیلرهای جذبی بدین شکل می باشد که بجای سیستم کمپرسور در چیلر های تراکمی از کمپرسور گرمایی (شامل ژنراتور، ابزربر، پمپ و مبدل حرارتی) برای تبخیر ماده مبرد (آب به جای گاز های فریونی در انواع تراکمی) در محوطه ای از محلول لیتیم بروماید و فشرده سازی بخار مبرد در فشار بالا استفاده می شود.بخار آب متراکم شده به کندانسور وارد می شود و توسط آب یا هوای محیط خنک شده و به صورت مایع در می آید که این مایع با عبور از شیر انبساط (اکسپنشن ولو) وارد خنک کننده یا همان اوپراتور میشود. مایعی که وارد اواپراتور می شود بدلیل روند کاهش فشار، نقطه جوش آن پایین آمده و داخل اواپراتور می جوشد. از آن جا که دمای جوش اکنون پایین تر از دمای هوا است، حرارت از هوا به مبرد منتقل شده و مبرد می جوشد و خود هوا خنک می شود. بخار مبرد (آب) دوباره وارد ابزربر شده و حرارت آن بوسیله لیتیم برماید گرفته می شود و لیتیم برماید رقیق شده توسط حرارت به ژنراتور پمپ می شود و این روند تکرار می شود.

تفاوت چیلر های تراکمی و جذبی در نوع کمپرسور می باشد. کمپرسور ها در چیلر های تراکمی می توانند از انواع رفت و برگشتی (پیستونی)، اسکرو و اسکرال باشند. در حالی که کمپرسور های در چیلر های جذبی بصورت گرمایی (شامل ژنراتور، ابزربر، پمپ و مبدل حرارتی) هستند.

درباره چیلر جذبی تک اثره آبگرم دمای پایین سرما آفرین :

چيلرهاي مدل 16JB سرماآفرین براي  به حداقل  رساندن  احتمال  نفوذ هوا  داراي پمپهاي  كاملا بسته  (HERMETIC)بدون هيچگونه سيل مكانيكي وشفت خارجي است از طرقي عدم وجود اتصالات فلنچي در مدار ليتيوم بروماید براي كاهش درزهاي نفوذ هوا واستفاده از سيستم بدون موتور تخليه هوا (MOTOR IESS PURGE SYSTEM) و كنترل هاي متنوعي كه روي سيستم استفاده شده است دستگاه چيلر سري 16JBرا از نظر ساده و روان بودن  پروسس و راندمان و طول عمر از ساير توليد كنندگان چيلر جذبي  در دنيا متمايز و شاخص  مي كند . چیلر های جذبی سری 16JB سرماآفرین مناسب برای نصب در فضای داخلی و قابل ارائه در 31 مدل متنوع در ظرفیتهای 50 الی 700 تن برودتی اسمی می باشند. این دستگاه از نوع یک مرحلهای یا تک اثره (Single Effect) بوده و بصورت بخار، آب داغ و آبگرم قابل سفارش می باشد. از دیگر ویژگی های چیلر های جذبی سری 16JB سرماآفرین به استفاده از سيستم تخليه گاز بدون نياز به موتور (Motor less Purge System )، لوله هاي از جنس آلياژ مس-نيکل در بخش ژنراتور (Cu-Ni Tube)، قابلیت ارائه با پمپهاي بسته با راندمان و عمر بالا، قابلیت ارائه بصورت کاملا وکيوم شده و قابلیت ارائه با چيدمان مختلف مسيرهاي ورود و خروج قسمتهاي اصلي دستگاه با انتخاب مشتري می باشد. (طبق کاتالوگ شرکت سرماآفرین بر اساس مدل 16JB کریر)

کلیه دستگاه های چیلر های جذبی ساخت سرکت سرماآفرین ایران بر اساس موافقتنامه های قبلی با شرکت Carier آمریکا و طبق دستورالعمل، تکنولژی و روشهای مدرن تولید این شرکت تولید می گردند. شركت كرير بعنوان اولين كمپاني توليده كننده دستگاههاي تهويه مطبوع وپيشتاز اين صنعت و صنايع جانبي آن اولين توليده كننده دستگاههاي چيلر جذبي در جهان بوده و درحال حاضر بيشترين چيلر جذبي نصب شده در ايران از توليدات اين شركت مي باشد.

کلیه دستگاه های چیلر جذبی تک اثره آبگرم دمای پایین شرکت سرماآفرین در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی و اصلی شرکت سرماآفرین عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربردها :

چیلر جذبی تک اثره آبگرم دمای پایین سرما آفرین سری 16JB-LT از ظرفيت 50 تا 500 تن از نوع يك مرحله اي (Single Effect) همراه با ژنراتور آبگرم دمای پایین (Low temperature hot water) و در 16 مدل مختلف جهت سرمایش می باشد.

ویژگی ها :

استفاده از سيستم بدون موتور تخليه هوا (MOTOR IESS PURGE SYSTEM)

داراي پمپهاي  كاملا بسته  (HERMETIC)بدون هيچگونه سيل مكانيكي وشفت خارجي

عدم وجود اتصالات فلنچي در مدار ليتيوم برومايد

ساده و روان بودن  پروسس و راندمان

طول عمر بسیار بالا

دارای 18 ماه گارانتی شرکت سرماآفرین در مقابل عدم کیفیت مواد و مصالح مصرفی و اشکالات ساخت پس از تحویل (12 ماه پس از نصب)

مدل دستگاه
16JB-LT
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: