• فقط آنلاین
پکیج هوزینگ استخر کریپسول سری آرتیک مدل CJA76-20.B

پکیج هوزینگ استخر کریپسول سری آرتیک مدل CJA76-20.B

Kripsol Artik CJA76-20.B Complete Housing

1,290,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پکیج کامل هوزینگ استخر کریپسول آرتیک :

پکیج کامل هوزینگ استخر کریپسول Kripsol مدل آرتیک یک محصول کامل جهت تصفیه استخر بوده که شامل پمپ، فیلتر و شیر تنظیم سیستم، گیج فشار و پنج کانکشن (اسکیمر، خروجی کف استخر، جاروی کف شور، درین و برگشت آب) در باکس مخصوص (هوزینگ) میباشد و برای راه اندازی آن تنها نیاز به اتصال لوله ها میباشد. این پکیج شامل پمپ سری ok این جا را مطالعه کنید و فیلتر سری آرتیک این جا را مطالعه کنید بوده  و در آبدهی 10 الی 32 مترمکعب در ساعت عرضه می شود.

فیلترهای تصفیه استخری کمپانی کریپسول Kripsol در وب سایت تخصصی تاسیسات، با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نماینده رسمی عرضه می شوند.

کاربردها :

پکیج کامل هوزینگ استخر کریپسول Kripsol آرتیک مدل CJA76-20.B با میزان آبدهی 23 متر مکعب در ساعت قابل استفاده جهت تصفیه آب استخر خانگی و عمومی می باشد.

ویژگی ها :

جهت تصفیه آب استخر

بدنه کامپوزیتی با 5 کانکشن کامل

سرعت فیلتراسیون 50 متر مکعب در ساعت بر متر مربع

کارکرد با فشار کاری 2 بار

قابلیت کارکرد با شیر اتوماتیک

ساخت اسپانیا

مشخصات فنی :

مدل پمپ :

قدرت :

سایز لوله :

برق مصرفی :

دبی خروجی در 10 متر هد :

مدل فیلتر :

سطح فیلتراسیون :

ابعاد :

آبدهی :

سایز لوله :

وزن :

شن مورد نیاز :

وزن کل بدون شن :

KSE200B

2.00 اسب بخار

2 اینچ

1ph-220v-50Hz

25.7 متر مربع در ساعت

AK760.C

0.45 متر مربع

760x900 میلی متر

23 متر مکعب در ساعت

2 اینچ

31 کیلوگرم

225 کیلوگرم

154.5 کیلوگرم

7 روز ضمانت بازگشت کالا    ارسال به سراسر کشور    پرداخت غیر حضوری

کاتالوگ محصول :

x (x)
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

11 محصول دیگر این گروه: