• فقط آنلاین
پکیج دیواری رادیانت 32000 مدل کامفورت RSR

پکیج دیواری رادیانت 32000 مدل کامفورت RSR

پکیج شوفاژ دیواری 32000 دو مبدل فن دار رادیانت مدل RSR 32 Comfort

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پکیج گرمایشی دیواری رادیانت

پکیج شوفاژ دیواری رادیانت ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای استاندارد های اروپایی از جمله CE می باشد. پکیج دیواری رادیانت در مدل های مختلفی از جمله مدل RBS تک مبدل فن دار در ظرفیت 24 کیلووات، مدل RSR Comfort دو مبدل فن دار در ظرفیت 24 28 و 32 کیلووات، مدل RSR Rain Comfort دو مبدل فن دار ضد آب در ظرفیت 28 و 32 کیلووات، مدل RSA Super Comfort دو مبدل فن دار با مخزن استیل در ظرفیت 28 و 32 کیلووات و مدل های چگالشی دیواری سری Combi TECH در ظرفیت 50 کیلووات و سری Power TECH با ظرفیت 100 کیلووات به بازار عرضه می شود. پکیج دیواری رادیانت مدل RSR Comfort بعنوان مدل پایه این محصول دارای گرید انرژی A برای گرمایش آبگرم مصرفی بوده و از سیستم انحصاری MultiPlex و DIGITECH رادیانت بهره می برد. از جمله سیستم های حفاظتی مدل های RSR رادیانت می توان به بای پس اتوماتیک (حفاظت در برابر کم آبی)، تست دریچه دودکش، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ضد گریپاژ پمپ و پورت آنالیز احتراق می باشد. پکیج دیواری رادیانت مدل RSR Comfort دارای ویژگیهایی از جمله سیستم تنظیم یکنواخت با قابلیت مدولار در آبگرم مصرفی، راه اندازی سریع، قابلیت اتصال به سنسور بیرونی، کنترل از راه دور، نمایشگر دیجیتال چند منظوره با قابلیت نمایش کد های خطای دستگاه، فن مدولار و مبدل حرارتی مسی، کنترل جریان آب از طریق محاسبه گرادیان NTC1-NTC2 و سیستم تاخیر در شروع به کار مدار شوفاژ می باشد. مدل های RSR RAIN Comfort علاوه بر تمامی ویژگی های قبل، دارای درجه حفاظتی IP X5D بوده و در مقابل رطوبت و باران مقاوم می باشد. این ویژگی دستگاه را قادر میسازد تا در محیط های کاملا باز نصب شود. مدل های (RSA Super Comfort (RSA Maxi Comfort علاوه بر ویژگی های مدل RSR Comfort دارای مخزن ذخیره 25 لیتری آبگرم بوده و از منبع انبساط 10 لیتری بهره می برند. این دستگاه دارای سیستم هواگیری خودکار مدار گرمایشی، حفاظت در برابر تشکیل رسوب و گریپاژ پمپ بوده و فیلتر آب سرد ورودی و فیلتر برگشت مدار گرمایشی مرکزی می باشد. مدل های مخزن دار برای تامین گرمایش در سیستم های فن کوئل مناسب می باشند. پکیج های گرمایشی چگالشی رادیانت سری Combi TECH و Power TECH دارای راندمان حرارتی بیش از 98 درصد بوده و بدلیل دارا بودن ظرفیت بالا (50 و 100 کیلووات) مناسب برای فضاهای بزرگ می باشند.

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 32000 برای فضای 210 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایتالیا پارسه سرویس 24 ماه دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

استاندارد روز اروپا CE BYpass اتوماتیک برای تاسیسات حرارتی تنظیم یکنواخت آبگرم مصرفی با قابلیت مدولار سیستم تست دریچه دودکش
سیستم ضد یخ زدگی پمپ سیرکولاسیون در مدار گرمایش مرکزی و مدار آب گرم مصرفی سیستم ضد گریپاژ پمپ سیستم راه اندازی سریع
قابلیت اتصال به سنسور بیرونی کلاس حفاظتی IPX4D نمایشگر دیجیتال چند منظوره با قابلیت نمایش کد خطا پورت آنالیز احتراق
مبدل حرارتی اولیه مسی کاور برای اتصالات هیدرولیک سیستم تاخیر در شروع به کار مدار شوفاژ مجهز به تکنولوژی TR

بررسی تکمیلی

سیستم MULTIPLEX رادیانت

®MULTIPLEX

سیستم هیدرولیک جدید و منحصر بفرد رادیانت با عنوان MULTIPLEX بصورت کاملا یکپارچه بوده و از بهترین قطعات تشکیل شده است. لوله ها و اتصالات بکار رفته در این سیستم از جنس مس بوده که ویژگی هایی همچون درجه حرارت کمتر و سایش کمتر داشته و باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی دستگاه می شود.

®DIGITECH

فن آوری DIGITECH در پکیج های دیواری رادیانت یک کنترلر دیجیتال با صفحه نمایش کارآمد است که برای تمامی مدل ها یکسان می باشد. این ویژگی قابلیت تامین قطعات و تعمیرات را بدلیل یکپارچه بودن قسمت های کنترلی در تمام مدل های پکیج دیواری رادیانت آسان میکند. بهره مندی از IP حفاظتی X4 ایمنی این کنترلر را تظمین می نماید. سیستم Memory Function تا 5 خطای آخر دستگاه را در حافظه ذخیره کرده و در هنگام نیاز به تامیر دستگاه بسیار کارآمد می باشد. از دیگر ویژگی های این کنترلر می توان به نمایشگر چند منظوره با امکان نمایش کد های خطای دستگاه اشاره نمود.

سیستم DIGITECH رادیانت
سیستم DOUPASS رادیانت

®DUOPASS

این فناوری به همراه دو مبدل حرارتیف قابلیت تامین آب گرم مصرفی با حجم بالا را فراهم میکند.این سیستم بر اساس عمل ترکیبی پیش گرمایش آب و کلید جریان الکتریک (فلوسوئیچ) کار می کند. همچنین سیستم Duopass از تخلیه آب مخزن به طور کامل جلوگیری می کند و امکان افزایش میزان دبی آبگرم فراتر از یک خروجی را فراهم می نماید و علاوه بر آن با توجه به عبور جریان برگشت مدار از کوئل داخل مخزن، درجه حرارت آب مدار برگشت به شدت کاهش می یابد. در پکیج های دیواری معمولی، شعله فقط هنگامی روشن می شود که سنسور پکیج دما را تشخیص دهد ولی در سیستم Duopass روشن شدن دستگاه با عملکرد فلوسوئیچ بصورت همزمان بوده و به همین دلیل زمان تامین آبگرم بسیار کوتاه تر می شود.سیستم DUOPASS از همه پتانسیل های ذخیره سازی با حداقل زمان بازیابی استفاده می کند و از این طریق حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی و بیشترین آسایش را فراهم می نماید. 

*این سیستم در دستگاه های چگالشی سری Combi TECH و Power TECH بکار رفته است.

مدل دستگاه
RSR 32 COMFORT
نوع
گازی
کاربری
گرمایشی
ابعاد (میلی‌متر)
450x330x785
وزن (کیلوگرم)
44
برچسب مصرف انرژی
A
موقعیت نصب
دیواری
سیستم
دو مبدل حرارتی
فن خروجی دود
دارد
محفظه احتراق بسته
دارد
سیستم اگزوز
تک یا دو جداره
عیب یاب دیجیتال
دارد
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد
گرمایش اسمی (کیلوکالری)
32000 کیلوکالری
توان خروجی (کیلووات)
27.86
دبی آبگرم مصرفی 30 درجه - Ltr/m
15.5
حداکثر دمای آب مدار گرمایش (سانتی‌گراد)
90
حداکثر دمای آب مدار آب گرم (سانتی‌گراد)
60
حداقل فشار آب سرد ورودی (بار)
0.03
ظرفیت منبع انبساط (لیتر)
10
مخزن ذخیره آب گرم
ندارد
هد استاتیک پمپ - m.w.c
7
حداکثر مصرف گاز طبیعی (کیلوکالری)
1.17 - 3.65
کلاس حفاظت
IPX4
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
قطر دودکش (میلی‌متر)
100/60 - 80
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
¾
قطر لوله های مدار آب گرم مصرفی (میلی‌متر)
½
قطر لوله ورودی گاز (میلی‌متر)
¾
کشور سازنده
ایتالیا
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
پارسه سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

محصولات پیشنهادی

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: