• فقط آنلاین
پکیج دیواری بوتان 28000 سری اپتیما مدل 28KIS

پکیج دیواری بوتان 28000 سری اپتیما مدل 28KIS

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان 28000 اپتیما Optima 28KIS دو مبدله فن دار

توقف تولید
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پکیج گرمایشی دیواری بوتان اپتیما

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان مدل اپتیما در دو ظرفیت 24000 مناسب برای واحد هایی با متراژ حداکثر 210 متر مربع ( طبق کاتالوگ شرکت بوتان) و ظرفیت 28000 مناسب برای واحدهایی با متراژ حداکثر 280 متر مربع ( طبق کاتالوگ شرکت بوتان) می باشد. این مدل دارای دو مبدل حرارتی ساخت Riello ایتالیا جهت تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان مدل اپتیما در دو مدل KI و KIS می باشد که تفاوت این دو مدل در فن دار و بدون فن بودن آنها می باشد. برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است، مدل فن دار KIS پیشنهاد می شود.

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان مدل اپتیما دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل خودکار پیش گیرانه، شیر خودکار سه طرفه ایتالیایی، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم عیب یاب الکترونیک، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، سیستم بای پس خودکار، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم هواگیری خودکار می باشد.
کلیه پکیج های گرمایشی ساخت بوتان دارای گواهینامه CE اروپا بوده و شبکه گسترده خدمات مشتریان با بیش از 1700 سرویسکار مجاز در 650 شهر ایران، آمادگی انجام نصب رایگان و خدمات این محصولات را دارند. پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش همراه با نصب رایگان می باشد.این خدمات تنها توسط شبکه خدمات شرکت بوتان انجام می گیرد. ( نصب توسط افراد متفرقه شرایط گارانتی را لغو خواهد کرد)

پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایران گروه صنعتی بوتان 24 ماه  دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرون قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی دارای محفظه احتراق بسته دو مبدل حرارتی گرمایش و آبگرم مصرفی ایتالیایی
سیستم ایمنی تخلیه گاز سیستم آیونایز حفاظت از شعله مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار دارای راندمان بالا، بیش از 93 %
سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش سیستم ضد یخ زدگی سیستم عیب یاب الکترونیک
سیستم تنظیم خودکار جریان گاز سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی سیستم احتراق آهسته سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

شرایط نصب رایگان در پکیج دیواری

نصب رایگان شامل این موارد می شود : مواردی که شامل نصب رایگان نمی شود :

1- کارشناسی و انتخاب محل مناسب نصب

1- هزینه ایجاد تغییر در تاسیسات ساختمان شامل لوله های آب، شیرآلات مربوطه، دودکش

2- خارج کردن دستگاه از کارتن

2- هزینه لوازم نصب در صورت نداشتن (شامل : 3 عدد شیر- 4 عدد شیلنگ - محافظ برق - فیلتر های سختی گیر آب )

3- قرار دادن آن در محل تعیین شده برای نصب و اتصال آن به شبکه آب، برق و گاز توسط اتصالات داخل کارتن

3- هزینه سایر اتصالات مورد نیاز برای پکیج شوفاژ دیواری

4- شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش

4- هزینه رفت و آمد سرویسکار مجاز

5- راه اندازی پکیج شوفاژدیواری

6- آموزش کار با دستگاه

نکات مهم در خصوص نصب پکیج شوفاژدیواری

نصب وسایل گازسوز کاری تخصصی بوده و انجام صحیح آن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ از این رو لازم است این کار فقط از طریق شبکه خدمات مشتریان و کادر آموزش دیده و مجرب سرویسکاران مجاز بوتان به صورت استاندارد و ایمن انجام شود. نصب استاندارد، علاوه بر تضمین ایمنی، موجب کارکرد صحیح و طول عمر بیشتر دستگاه می گردد.همه مدلهای پکیج شوفاژدیواری بوتان جهت کارکرد، نیاز به دودکش مناسب داشته و استفاده از آنها بدون دودکش ممنوع است. پس از نصب دستگاه، هر نوع تغییر و تبدیل در سیستم گاز مصرفی و دیگر اجزای دستگاه توسط افرادی غیر از سرویسکاران مجاز ممنوع است.

نکات ایمنی وسایل گازسوز

فراهم نمودن آسایش خانواده ها بدون لحاظ نمودن پیش شرط اولیه آن، که رعایت کامل و دقیق کلیه نکات ایمنی در نصب و استفاده از محصولات می باشد، امکان پذیر نیست؛ از این رو ضمن تجهیز محصولات تولیدی بوتان به تجهیزات ایمنی کارآمد، سرویسکاران مجاز نیز در امور نصب و تعمیر، ضوابط ایمنی و استاندارد را به عنوان اولویت اول در نظر می گیرند.علاوه بر تولید و نصب استاندارد محصول، رعایت ضوابط ایمنی توسط مصرف کنندگان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو ضمن توصیه اکید به خانواده ها در خصوص رعایت ضوابط ایمنی، به برخی نکات عمومی در خصوص استفاده ایمن از وسایل گازسوز اشاره می گردد :
وسایل گازسوز حین کارکرد، گاز CO تولید می کنند، این گاز باید از طریق دودکش استاندارد خارج شده و وارد فضای داخل منـزل نگردد. اتصال مشترک دودکش وسایل گازسوز با هود آشپزخانه و سایر وسایل گازسوز ممنوع است.
آلاینده های سمی ناشی از کارکرد وسایل گازسوز، بدون رنگ، بدون بو و غیر قابل تشخیــــــص می باشند. استفاده از شومینه به عنوان محل استقرار بخاری گازسوز و استفاده از دودکش آن به عنوان دودکش بخاری ممنوع است.
از اولین علائم گازگرفتگی، سردرد، سرگیجه و حالت تهوع است؛ در صورت بروز این علائم، باید فورا کلیه وسایل گازسوز خاموش و پنجره ها باز شوند. قرار دادن خروجی دودکش کنار کولر یا پنجره ممنوع است.
وسایل گازســــــوز از لحاظ خروج آلاینده هــا به سه دسته معمــولی، فن دار و روم سیلد تقسیم می شوند. عبور دودکش از سقف کاذب، اطاقهای مجاور محل نصب و سایر فضاهای خالی مجاز نیست.
وسایل گازسوز معمولی برای احتراق، از اکسیژن داخل منزل استفاده می کنند.
استفاده از تبدیل کاهش قطر، به طور مستقیم بر روی وسیله گازسوز ممنوع است.
برای خروج آلاینده های وسایل گازسوز معمولی غیر از اجاق گاز، از دودکش ساختمان استفاده می شود. شعله های کوتاه و زردرنگ، نشانه سوختن ناقص گاز و تولید بیش از حد گاز سمی است.
وسایل گازسوز فن دار برای احتراق، از اکسیژن داخل منزل استفاده می کنند. سرد بودن بدنه دودکش نشانه عدم کارکرد صحیح و نفوذ آلاینده ها به داخل فضای مسکونی است.
برای خروج آلاینده های وسایل گازسوز فن دار، از دودکش ویژه با ارتباط مستقیم به فضای باز استفاده می شود. شیلنگ گاز مورد استفاده برای گاز مایع و شهری متفاوت است.
وجود تهویه مناسب در محل نصب وسایل گازسوز معمولی و فن دار الزامی است. حداکثر طول شیلنگ گاز برای گاز شهری 120 سانتیمتر و برای گاز مایع 150 سانتیمتر است.
وسایل گازسوز روم سیلد برای احتراق، از اکسیژن داخل منزل استفاده نمی کنند. توصیه می شود حداکثر هر دو سال یک بار شیلنگ گاز تعویض شود.
برای خروج آلاینده های وسایل گازسوز روم سیلد، از دودکش ویژه با ارتباط مستقیم به فضای باز استفاده می شود. استفاده از دودکش مشترک برای وسایل گازسوز، تنها تحت شرایط ویژه، محاسبات دقیق و با تایید سرویسکار مجاز امکان پذیر است.
کارکرد صحیح وســایل گازسوز معمولی، مستلزم گردش هوای مناسب بین داخل و خارج منــزل است. نصب وسایل گازسوز معمولی و فن دار در حمام، سرویسهای بهداشتی، اتاق خواب و فضاهای بسته فاقد تهویه مناسب ممنوع است.
شرایط نصب، نوع و اندازه دودکش مورد نیاز مدلهای مختلف وسایل گازسوز، با هم متفاوت است. در دودکش وسایل گازسوز معمولی، داشتن حداقل 3 متر ارتفاع دودکش الزامی است.
عدم استفاده از دودکش یا استفاده از دودکش نامناسب، خطرات جانی به همراه دارد. در دودکش وسایل گازسوز معمولی، استفاده از کلاهک H الزامی است.
در محل نصب وسایل گازسوز بدون نیاز به دودکش (نظیر اجاق گاز و بخاری بدون دودکش) داشتن تهویه مناسب الزامی است. دودکش وسایل گازسوز فن دار و روم سیلد نیازی به طول عمودی ندارند.
مدل دستگاه
Optima 28KIS
ابعاد (میلی‌متر)
400x740x332
وزن (کیلوگرم)
34
موقعیت نصب
دیواری
سیستم
دو مبدل حرارتی
فن خروجی دود
دارد
گرمایش اسمی (کیلوکالری)
28000 کیلوکالری
توان خروجی (کیلووات)
28.37
ظرفیت حرارتی (کیلوکالری بر ساعت)
24400
دبی آبگرم مصرفی 30 درجه - Ltr/m
13.6
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
-
حداکثر دمای آب مدار گرمایش (سانتی‌گراد)
90
حداکثر دمای آب مدار آب گرم (سانتی‌گراد)
60
حداقل فشار آب سرد ورودی (بار)
0.15
ظرفیت منبع انبساط (لیتر)
8
مخزن ذخیره آب گرم
ندارد
هد استاتیک پمپ - m.w.c
5
حداکثر مصرف گاز طبیعی (کیلوکالری)
3.23
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
حداکثر صدا (دسی‌بل)
-
قطر دودکش (میلی‌متر)
داخلی 60 خارجی 100
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
3/4
قطر لوله های مدار آب گرم مصرفی (میلی‌متر)
1/2
قطر لوله ورودی گاز (میلی‌متر)
3/4
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
گروه صنعتی بوتان
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: