• فقط آنلاین
پمپ استخری هایوارد SP3007EAZ

پمپ استخر هایوارد مدل SP3007EAZ

Hayward SP2 SP3007EAZ 1 HP Swimming Pool Pump

152,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره پمپ تصفیه استخری هایوارد Hayward :

پمپ های تصفیه استخری هایوارد Hayward با بدنه کامپوزیتی، فرسایش و خوردگی در برابر کلر و عوامل خورنده موجود در آب را از بین می برد. کلیه پمپهای هایوارد دارای استرینر سر خود بوده و از ورود ذرات موجود در آب استخر به داخل پمپ و آسیب به پره های آن جلوگیری میکند، همچنین دارای موتور پرتوان با استاندارد IE2 ساخت کمپانی A.o Smith آمریکا می باشند.

پمپ های تصفیه استخری هایوارد Hayward در چهار سری تری استار TriStar، پاورفلو Power-Flo، سوپر پمپ Super Pump و سوپر پمپ دو Super Pump II به بازار عرضه می شوند. با استفاده از پمپهای هایوارد سری سوپر پمپ، میتوان توان بالاتری از سیستم برای تصفیه بهتر گرفت و داشتن استرینر موجب آب بندی سیستم و جلوگیری ازورود مجدد ذرات ریز و یا رسوبات در آب میشود. همچنین پمپ های استخری هیوارد سازگار با سیستم های فیلتر شنی هایوارد می باشند.

پمپ های تصفیه استخری هایوارد Hayward در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

کاربردها :

پمپ تصفیه استخری 1 اسب هایوارد سوپر پمپ دو SP3007EAZ همراه با استرینر سرخود با حداکثر دبی 63 گالن در دقیقه قابل استفاده برای انتقال و تصفیه آب استخر های عمومی می باشد.

ویژگی ها :

بدنه کامپوزیتی

عدم فرسایش در برابر کلر و عوامل خورنده موجود در آب

موتور 1 اسب ساخت کمپانی A.o Smith آمریکا

جهت سیرکوله آب استخر

دارای استرینر و برگ گیر سرخود

سایز ورودی و خروجی 1 1/2 اینچ

صرفه جویی در میزان مصرف انرژی الکتریکی

مشخصات فنی :

 مدل دستگاه :

SP3007EAZ

 برق مصرفی:

1ph-220v-50Hz

 سایز لوله:

1 1/2

 قدرت(HP):

1

هد (متر)

دبی(GPM):

12

63

18

46

21

32

24

-

27

-

7 روز ضمانت بازگشت کالا    ارسال به سراسر کشور    پرداخت غیر حضوری

مدل دستگاه
SP3007EAZ

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: