• فقط آنلاین
هیتر تابشی گازسوز گرماتاب AR 20SL

هیتر تابشی گرماتاب مدل AR 20SL

هیتر تابشی گازی گرماتاب مدل AR 22SL با ظرفیت 20.000 کیلوکالری جهت گرمایش سریع موضعی بصورت تابشی

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره هیتر گازی تابشی گرماتاب 

هیتر گازی تابشی گرماتاب مناسب برای گرمایش کلی و موضعی فضاهای صنعتی و تجاری مانند سالن تولید، انبار مواد، سالن ورزشی، اشیانه هواپیما و از این دست می باشد که دارای تعویض هوای کافی بوده و فواصل مجاز از مواد قابل اشتعال را داشته باشد.

هیتر تابشی دستگاهی گرمایشی بوده که از طریق بازتاب گرما توسط اجزاء آینه مانند عملکردی همچون گرمایش ناشی از تابش خورشید دارد. یک هیتر تابشی از مشعل بعنوان مولد گرما، لوله تابشی، منعکس کننده (آینه) و فن مکنده تشکیل شده است. طرز کار یک هیتر تابشی بدین گونه بوده که مشعل داخل لوله گرمایشی را بوسیله احتراق سوخت ( گاز، گاز مایع، گازوئیل و ...) گرم میکند و فن مکنده این گرما را در طول لوله گسترش می دهد و قسمت منعکس کننده انرژی تابشی ناشی از گرمای لوله را به پایین منتقل می کند. دستگاه های هیتر تابشی معمولا زیر سقف سالن ها نصب میشود و در ابعاد مختلف موجود می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایران شرکت گرماتاب 24 ماه ندارد

ویژگی ها

سرعت بالا در انتقال حرارت اتلاف بسیار کم گرما گرمایش موضعى گرمایش سریع

بررسی تکمیلی

مقایسه گرمایش از طریق جابجایی و تابش : در سیستم گرمایش از طریق جابجایی هوای گرم، حرارت بیشتر در زیر سقف متمرکز می گردد و سطوح نزدیکتر به کف و محل فعالیت پرسنل از دمای مناسب برخوردار نخواهد شد و اتلاف انرژی از طریق سقف بسیار زیاد است. حرارت در سیستم تابشی از طریق امواج مادون قرمز منتقل می شود لذا امکان جهت دادن به مسیر گرمایش وجود داشته و حرارت بیشتر در فضاهای نزدیک به کف و سایر مکان های مورد نیازمتمرکز می گردد.
اتلاف حرارتی : اتلاف حرارتی به علت حرکت هوای گرم و خروج آن از سطوح عایق نشده، جداره ها، درها، پنجره ها و هواکش ها بسیار زیاد است.حرارت از طریق تابش، جذب هوای محیط نمی شود و اتلاف حرارتی در اثر تعویض هوا بسیار ناچیز است.
منطقه بندی فضای گرم شونده : در سیستم گرمایش جابجایی، امکان کنترل و جهت دهی به حرکت هوا وجود ندارد. در نتیجه هوای گرم به فضاهای ناخواسته نیز وارد می شود و باعث افزایش مصرف و هزینه سوخت می گردد. امکان زون بندی و کنترل منطقه ای در سیستم تابشی و قابلیت انعطاف زیاد این سیستم، امکان گرمایش در مناطق انتخابی طبق نیاز کنترل طراحی شده را، ایجاد می نماید.
مزاحمت مواد معلق و غبار موجود در هوا : گرمایش به روش جابجایی بستگی به حرکت هوای گرم دارد، در کارگاههای رنگ، صنایع غذایی و بسیاری از صنایع دیگر و غبار ناخواسته کرده و به پایین آمدن کیفیت شرایط محیط کاز و محصول منجر می گردد. سیستم گرمایش تابشی باعث چرخش هوا نمی شود. در نتیجه آلودگی مواد معلق و غبار موجود در هوا به شدت کاهش یافته و اثرات مثبت در بهداشت محیط کار دارد.
سرعت در انتقال حرارت : گرم شدن محیط به روش جابجایی به کندی و پس از گرم شدن کل هوای موجود در محیط صورت میگیرد و امکان خاموش نمودن سیستم گرمایش در ساعات غیرکاری وجود نداشته و علیرغم مصرف سوخت زیاد، مناطق نزدیک به محل کار (کف) دیرتر گرم می شود. حرارت منتقل شده از طریق تابش مستقیم کف، اشیا و افراد واقع شده در مسیر را گرم می کند. بدون اینکه نیازی به گرم شدن کل محیط باشد. در نتیجه حرارت تابشی محیط را سریعتر گرم می کند. کوتاه شدن در زمان گرمایش، صرفه جویی زیادی در انرژی و وقت دربردارد. تسریع در آماده شدن پرسنل و محیط کار و عدم نیاز به روشن بودن سیستم گرمایش قبل و بعد از ساعت مفید کاری، از دیگر مزایای این سیستم است.

فواصل ایمنی (Specification)

مدل هیتر حداقل ارتفاع جهت نصب سقفی حداقل ارتفاع جهت نصب دیواری حداقل فاصله ایمنی بالای دستگاه حداقل فاصله ایمنی زیر لوله های اتشخوار حداقل فاصله ایمنی کنار دستگاه
AR 22UT 3.6 متر 3.0 متر 0.5 متر 1.25 متر 0.6 متر
AR 35UT 4.3 متر 3.6 متر 0.5 متر 1.5 متر 0.6 متر
AR 40UT 4.3 متر 3.6 متر 0.5 متر 2.1 متر 0.6 متر
AR 50UT 5.7 متر 5.0 متر 0.5 متر 2.1 متر 0.6 متر
AR 22SL 3.6 متر 3.0 متر 0.5 متر 1.25 متر 0.6 متر
AR 35SL 4.3 متر 3.6 متر 0.5 متر 1.5 متر 0.6 متر
AR 40SL 4.3 متر 3.6 متر 0.5 متر 2.1 متر 0.6 متر

x (x)
مدل دستگاه
AR 22SL
نوع
گازی
ابعاد (میلی‌متر)
8020x295
وزن (کیلوگرم)
72
پوشش سطح
کروم
موقعیت نصب
سقفی - دیواری
گرمایش اسمی (کیلوکالری)
20.000
توان خروجی (کیلووات)
22
ظرفیت حرارتی (کیلوکالری بر ساعت)
10000-20000 کیلوکالری بر ساعت
حداکثر مصرف گاز طبیعی (کیلوکالری)
2.1 (گاز مایع 1.72 kg/h)
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
4~3 آمپر
تابلو کنترل
دارد
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
گرماتاب
اقلام همراه
شیلنگ فشار قوی - کارابین - بالانسر گاز - زنجیر
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: