• فقط آنلاین
منبع تحت فشار زیلمت مدل تیوپی ظرفیت 60 لیتر

منبع تحت فشار زیلمت مدل تیوپی ظرفیت 60 لیتر

منبع تحت فشار 10 بار تیوپی 60 لیتری زیلمت ایتالیا با تیوپ بهداشتی EPDM

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره منبع تحت فشار زیلمت

منابع تحت فشار زیلمت به دو نوع کلی تیوپی و دیافراگمی تقسیم می شوند. ظرفیت منابع تحت فشار زیلمت از 24 لیتر الی 1000 لیتری بوده و از نظر فشار کارکرد به دو دسته 10 بار و 16 بار تقسیم می شوند. منابع تیوپی زیلمت دارای بدنه کربن استیل، فلنچ استیل و تیوپ لاستیکی EPDM بوده و قابلیت کارکرد در دمای -10 الی +99 درجه سانتیگراد را دارند. کانکشن مدل های ULtra Pro (تیوپی 10 بار) تا ظرفیت 100 لیتر 1 اینچ بوده و در ظرفیت های بالاتر 1 1/2 اینچ میباشند. مدلهای Ultra Pro 16 Bar (دیافراگمی 16 بار) قابلیت کارکرد در دمای -10 الی +70 درجه سانتیگراد در 16 بار را داشته و در ظرفیت 100 الی 1000 لیتری در بازار موجود می باشند.

منبع تحت فشار نوعی از منابع انبساط بسته بوده که در سیستم های آبرسانی خانگی و پکیج های گرمایشی کاربرد دارد. ساختمان کلی منبع تحت فشار دیافراگمی از یک قسمت حاوی گاز نیتروژن و یک قسمت خالی که با آب پر می شود تشکیل شده و این دو قسمت توسط یک دیافراگم لاستیکی از هم جدا می شوند. زمانی که قسمت خالی از آب پر می شود، گاز نیتروژن متراکم شده و فشار آب و در نتیجه فشار سیستم را بالا می برد. یکی از نکات در مورد منابع تحت فشار دیافراگمی چک کردن سالم بودن دیافراگم لاستیکی بوده و در صورت خرابی در دراز مدت، تعویض آن الزامی می باشد. در منابع تحت فشار تیوپی اساس کار مانند نوع دیافراگمی بوده ولی بجای دیافراگم از تیوپ استفاده می شود. نکته مهم در اینجا هزینه خرید اولیه پایین تر منابع تیوپی می باشد. اما این مهم، باعث میشود طول عمر سیستم های تیوپی پایین تر بوده و احتمال خرابی انها بالا رود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
ایتالیا اصالت و سلامت کالا 7 روز ندارد

ویژگی ها

کیفیت بالا در ساخت تیوپ داخلی بدنه از آلیاژ استیل کربن فشار کارکرد 10 بار در منابع تیوپی فشار کارکرد 16 بار در منابع دیافراگمی
موجود بودن قطعات جانبی به وفور قابلیت نصب بصورت افقی در برخی مدلها تنوع ظرفیت از 24 الی 3000 لیتر تست شده تحت استاندارد اروپایی
مدل دستگاه
ULTRA-PRO 60 V
نوع
منبع دیافراگمی
کاربری
سیستم های آبرسانی خانگی
ابعاد (میلی‌متر)
860x380x380
وزن (کیلوگرم)
-
جنس
تیوپ بهداشتی EPDM
شرایط کارکرد
دمای کارکرد 99 درجه سانتیگراد
ظرفیت (لیتر)
60 لیتر
فشار کاری (بار)
10
کانکشن ورودی (اینچ)
1
کانکشن خروجی (اینچ)
1
کشور سازنده
ایتالیا
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات گارانتی
اصالت و سلامت کالا
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

44 محصول دیگر این گروه: