• فقط آنلاین
لوله تک لایه پلیمری هایپر پایپ

لوله تک لایه پلیمری هایپر پایپ

هایپر پایپ - Hyper Pipe
ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
10 سال گارانتی کارخانه.

لوله های پلیمری هایپر بسیار سبک تراز لوله های فولادی ، آزبستی ، بتنی ، و سیمانی هستند و از نظر چگالی در حدود 0.9 تا 3 گرم بر سانتی متر مکعب (بسته به نوع و فرمولاسیون) قرار دارند.
سبکی این لوله ها مزایای فراوانی را به ارمغان آورده است . از جمله این مزایا ، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در زمان حمل و نقل و نصب در مقایسه با دیگر لوله ها را میتوان نام برد . اغلب لوله های پلیمری به راحتی نصب می شوند و در بیشتر موارد نیاز به ماشین آلات یا ابزار خاصی ندارند .

 

انتخاب ماده مناسب ماده ی مناسب برای ساخت لوله ها به سیال منتقل شونده به مشخصه های سرویس و شرایط کاری سیستم بستگی دارد . بسته به نوع پلیمرها ممکن است برخی از خصوصیات آنها برای سیستم تاسیسات مورد نظر ما مطلوب و برای برخی نامطلوب باشد .
برخی از خصوصیات نامطلوب را میتوان از طریق طراحی و نصب اصولی کاهش داد و یا حتی حذف نمود. اما انچه مسلم است انتخاب جنس مناسب لوله برای کاربردهای متفاوت مستلزم داشتن دانش کافی درباره خواص ، مزایا و معایب لوله های پلیمری است

2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)