• فقط آنلاین
فیلتر دیاتومه تصفیه آب استخر هایوارد مدل 2420

فیلتر دیاتومه استخر هایوارد مدل 2420

Hayward 2420 Swimming Pool Diatomaceous Filter

636,110,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره فیلتر های تصفیه استخر هایوارد Hayward :

فیلترهای تصفیه استخری هایوارد Hayward در دو نوع فیلتر های شنی و فیلتر های دیاتومه در بازار موجود می باشند. بدنه این فیلتر ها از کامپوزیت بوده و در سایز های مختلف نسبت به حجم استخر ها ارائه میشوند. از جمله ویژگی های فیلتر های تصفیه استخری هایوارد قابلیت استفاده مشترک چند تایی (مدولار) می باشد که میتواند بسته به ظرفیت مورد نیاز به صورت موازی به کار گرفته شوند. همچنین فیلترهای تصفیه استخری هایوارد دارای شیر چند راهه نیمه اتوماتیک بوده و عملیات تخلیه و شستشوی مکعوس به راحتی در آن انجام میشود که این مهم باعث کاهش لوله کشی های مختلف می گردد.

فیلترهای تصفیه استخری هایوارد Hayward در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

کاربردها :

فیلتر تصفیه استخر دیاتومه هایوارد مدل 2420 با میزان آبدهی 10.9 متر مکعب در ساعت قابل استفاده جهت تصفیه آب استخر خانگی و عمومی می باشد.

ویژگی ها :

جهت تصفیه آب استخر

بدنه کامپوزیتی

قابلیت استفاده گروهی به صورت مدولار و موازی

مجهز به شیر چند راهه نیمه اتوماتیک

شستشو و تخلیه راحت و آسان

ضد خورندگی

عدم چسبندگی شن و نمک به سیستم

سایز ورودی و خروجی 2 اینچ

مشخصات فنی :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مدل دستگاه :

سطح فیلتراسیون :

سطح فیلتراسیون :

ابعاد :

آبدهی :

آبدهی :

سایز لوله :

سیلیس مورد نیاز :

2420

24 فوت مربع

2.2 متر مربع

580x820 میلی متر

48 گالن در دقیقه

10.9 متر مکعب در ساعت

2 اینچ

1.4 کیلوگرم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 روز ضمانت بازگشت کالا    ارسال به سراسر کشور    پرداخت غیر حضوری

مدل دستگاه
2420

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: