• فقط آنلاین
دستگاه ضدعفونی کننده هوا کنت مدل Air Room

دستگاه ضدعفونی کننده هوا کنت مدل Air Room

Kent Air Room Air Disinfectant

دستگاه ضد عفونی کننده هوای کنت مدل Air Room رومیزی جهت فضای 12 متر مربع

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 
ضد عفونی کننده هوای محیط دستگاه ضد عفونی کننده هوای Kent  با تولید گاز ازون و انتشار آن ، که قدرت فوق العاده ای در از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و سایر پاتوژن های مضر دارد هوای محیط را پاک و استرلیزه می کند.
فیلتر الیافی این دستگاه مجهز به یک عدد فیلتر الیافی در محل ورودی هوای خود بوده که ذرات معلق محیط را به خود جذب می کند و به راحتب با تکان دادن آن تمیز می شود.
از بین بردن بو این دستگاه بوی ناشی از سیگار ، سرویس بهداشتی ، مواد شیمیایی و ... را از بین برده و رایحه دلپذیری در اتاق به جا می گذارد.
بدون نیاز به تعویض فیلتر این دستگاه گاز ازون را از طریق اعمال ولتاژ روی هوای محیط ایجاد می کند و نیاز به هیچ گونه ماده افزودنی و یا تعویض فیلتر ندارد.
عملکرد اتوماتیک این دستگاه در سه وضعیت (High , Medium , Low) قابلیت استفاده دارد که بر حسب نیاز محیط توسط مصرف کننده تنظیم می گردد.
دارای استاندارد CE این دستگاه توسط آزمایشگاه های معتبر جهانی از جمله TUV آزمایش گردیده و دارای تاییده  CE می باشد.
جلوگیری از انتشار بیماری ها این دستگاه با از بین بردن ویروس های محیط از انتقال بیماری ها جلوگیری می کند. این کاربرد دستگاه برای بیمارستان ها ، اطاق انتظار بیماران ، مدارس ، مهدکودک ها و ... بسیار مناسب می باشد.
مدل دستگاه
Air Room
کاربری
فیلتر الیافی - انتشار گاز ازون - خروجی ازون: 30 میلی گرم در ساعت
ابعاد (میلی‌متر)
103x103x120
وزن (کیلوگرم)
0.252
موقعیت نصب
رومیزی
ظرفیت هوادهی CFM
-
توان موتور (کیلووات)
0.003
نوع برق مصرفی (ولت)
12V
حداکثر صدا (دسی‌بل)
-
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
فامکو
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: