داکت اسپلیت 24000 گودمن
داکت اسپلیت 24000 گودمن
  • فقط آنلاین
داکت اسپلیت 24000 گودمن
داکت اسپلیت 24000 گودمن

داکت اسپلیت گودمن ظرفیت 24000 - به همراه کویل آب گرم

Goodman 24000 Ducted Split - With Hot Water Coil

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره داکت اسپلیت گودمن

داکت اسپلیت یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده و امروزه بطور گسترده ای مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند. کندانسور قسمت خارجی سیستم است که در فضای باز مانند بام، بالکن، حیاط، پارکینگ و ... نصب می گردد و با هر شرایط جوی سازگار بوده و نیاز به محافظت در مقابل برف و باران ندارد و توسط لوله مسی به اواپراتور دستگاه هواساز متصل می گردد. هر کندانسور شامل کمپرسور، فن، لوله های مسی و فین های آلمینیومی می باشد. یونیت داخلی بوسیله کانال های مخصوص هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. سیستم گرمایش در داکت اسپلیت ها می تواند از کویل آبگرم که توسط موتور خانه یا پکیج گرمایشی آبگرم را دریافت میکند استفاده کند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت فضای کمتر اشغال شده بدلیل نصب در سقف می باشد. از فاکتور های مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. کمپرسور اینورتر و معمولی تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی دستگاه دارد.

داکت اسپلیت گودمن در ظرفیت 3 الی 6 تن تبردی بوده که برق مصرفی دستگاه، تا ظرفیت ۳ تن تک فاز ، و از ۴ تن به بالا ۳ فاز هستند. کمپرسورها مورد استفاده در دستگاه های گودمن ساخت کارخانه Bristol  یا Copeland آمریکا (در مدلهای Scroll) می باشند که بالاترین تکنولوژی ساخت کمپرسور در جهان را دارا بوده و کمترین میزان مصرف برق و تولید صدا را در نوع خود دارد و به منظور بالا بردن راندمان، به آخرین تکنولوژی ساخت کویل با فین دنده دار آلمینیومی و لوله مسی شیاردار و مارپیچ از داخل، مجهز می باشد .

داکت اسپلیت و کولرگازی کانالی گودمن دارای بدنه ساخته شده از ورق گالوانیزه با پوشش روی (Zinc-Coated) و رنگ اپوکسی می باشد.

صدای بسیار کم پنل داخلی، جریان راه اندازی پایین، عملکرد گرمایش تا دمای -10 درجه سانتیگراد، عمر کمپرسور طولانی و قابلیت توزیع هوا از طرق کانال هوا بدلیل پر فشار بودن از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت گودمن می باشد. داکت اسپلیت های گودمن با کنترلر دیواری عرضه می شوند.

برترین مزیت این دستگاه نسبت به بقیه دستگاههای مشابه ( کولر گازی و داکت اسپیلت های دیگر ) قدرت اجرای لوله مسی تا ارتفاع ۴۵ متر بالاتر و ۲۴ متر پایین تر از دستگاه هواساز می باشد که با این مزیت کندانسورها از نمای ساختمان حذف شده و در فضای غیرقابل استفاده از جمله پشت بام و ... نصب می گردد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
مکزیک شرکت سفیر ارم 12 ماه ندارد

ویژگی ها

دارای فیلتر درایر (Filter Drier )، خازن و تایمر تاخیری و کنترل فشار بالا منطبق بر استاندارد تولید (۲۴۰-۲۱۰) ARI دارای تاییدیه و استاندارد ETL امکان لوله کشی بالا در ارتفاع
کمپرسور Scroll کم مصرف و کم صدا کمپرسورها ساخت کارخانه Bristol  یا Copeland آمریکا بدنه دستگاه ساخته شده از ورق گالوانیزه با پوشش روی (Zinc-Coated) دارای سیستم های حمایتی در درجه حرارت بالا (Over Load)
مدل دستگاه
کندانسور CKF24-2 هواساز A24-00-2R
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
سقفی توکار
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
اسکرال
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
عیب یاب دیجیتال
دارد
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
24000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
35000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (تن)
2
ظرفیت هوادهی CFM
780
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
13~12 آمپر
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
-
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
76
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
1070x394x559
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
760x660x660
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
48
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
82
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
3/8
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
3/4
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
45
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
20
قطر لوله‌های مدار گرمایش (میلی‌متر)
3/4
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
-10 الی +48 سانتیگراد
کشور سازنده
مکزیک
گارانتی
24 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سفیر ارم
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: