داکت اسپلیت سرد و گرم  36000 تک فاز سامسونگ
داکت اسپلیت سرد و گرم  36000 تک فاز سامسونگ
  • فقط آنلاین
داکت اسپلیت سرد و گرم  36000 تک فاز سامسونگ
داکت اسپلیت سرد و گرم  36000 تک فاز سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ مدل NS036SHRHAC ظرفیت 36000 - تک فاز

Samsung NS036SHRHAC 36000 Ducted Split - Single Phase

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره داکت اسپلیت سامسونگ

دستگاههای تهویه مطبوع کانالی سامسونگ ضمن برخورداری از اندازه کوچک و باریک به منظور نصب آسانتر، قابلیت کانال کشی برای فضاهای مختلف را نیز دارا می باشد. این دستگاه ها بطور خودکار دمای هوای خروجی را تا رسیدن به مقدار متوسط دما محیط در کلیه اتاقها تنظیم می نماید تا هوای یکنواختی را در همه فضا ها ایجاد کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه داشتن فن با تیغه ای آیرودینامیک بوده که موجب ایجاد جریان هوای بیشتر با سطح صدای کمتر می شود. داکت اسپلیت تروپیکال سامسونگ دارای میکرو مبدل های حرارتی (اواپراتور) فشرده و مسطح بوده که بسیار کارآمد می باشند، همچنین گاز مبرد R22 کارکرد دستگاه تا دمای +54 درجه سانتیگراد را تضمین می نماید. سامسونگ در مدل های سرد و سرد و گرم غیر اینورتر داکت اسپلیت خود حجم و وزن یونیت داخلی را تا 30% کاهش داده است که این امر موجب سهولت نصب در فضاهای کوچک و همچنین سرویس و نگهداری آسان دستگاه شده است.

داکت اسپلیت یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده که یکی از اقتصادی ترین و به صرفه ترین این سیستم ها میباشد. داکت اسپیلیت همانند اسپیلیت دیواری از دو قسمت یونیت خارجی (کندانسور و کمپرسور) و یونیت داخلی (هواساز که در سقف کاذب نصب میشود) تشکیل شده و این دو قسمت توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل میشوند. یونیت داخلی توسط کانال های مخصوص هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل میرساند. داکت اسپلیت ها اغلب سرد و گرم بوده ولی میتوان از کویل اب گرم (که توسط موتورخانه و پکیج گرمایشی ابگرم خود را تامین کند) نیز در آن استفاده نمود. از دیگر مزایای این دستگاه اشغال فضای بسیار کم بدلیل نصب داخل سقف میباشد. کمپرسورها در سیستم داکت اسپیلیت در دو مدل اینورتر و معمولی می باشند که تاثیر مستقیمی بر روی مصرف برق دستگاه خواهد داشت. کمپرسور های اینورتر تا 50 درصد مصرف برق کمتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارند.

از دیگر مشخصات داکت اسپیلیت تروپیکال سامسونگ میتوان به طراحی خاص یونت داخلی (هواساز) آن اشاره کرد که دارای پوشش محفظه قابل جدا شدن از سه جهت بالا، پایین و کنار بوده و امکان دسترسی آسان به داخل دستگاه به منظور سرویس و نگهداری ان را فراهم مینماید. این دستگاه دارای امکان تنظیم خودکار هوشمند بر اساس فشار استاتیک خارجی در طول کانال می باشد. این قابلیت موجب می شود تا کولر گازی کانالی اینورتر سامسونگ بتواند به سرعت عملکرد خود را برای بهینه سازی حجم هوا، فشار و همچنین به حداقل رساندن سطح صدا تنظیم نماید. این قابلیت همچنین با بی نیاز ساختن این دستگاه از محاسبات و طراحی های پیچیده کانال کشی، مدت زمان نصب و راه اندازی دستگاه را کاهش می دهد. این قابلیت به راحتی با فشردن یه دکمه بر روی ریموت کنترل دستگاه فعال می شود.

داکت اسپیلیت سرد و گرم اینورتر سامسونگ در ظرفیت 12000 الی 60000 BTU عرضه شده که مدلهای 48 و 60 فقط با برق سه فاز بوده، مدل 36  تک فاز و سه فاز و ظرفیت های پایین تر (12-18-24) فقط تک فاز می باشند.

جدول ظرفیت و متراژ

BTU 12.000 18.000 24.000 36.000 48.000 60.000
TON 1 1.5 2 3 4 5
متراژ 15-25 25-40 40-60 80-100 120-150 150-190
کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
کره جنوبی سام سرویس 18 ماه قطعات - 5 سال کمپرسور ندارد

ویژگی ها

گاز مبرد R22 قابلیت نصب پمپ تخلیه آب قابلیت نصب کویل آبگرم جهت تامین هوای گرم قابلیت لوله کشی با متراژ طولانی
سرویس و نگهداری آسان قابلیت کنترل فشار استاتیکی خارجی دستگاه یونیت داخلی با ارتفاع کم کمپرسور تروپیکال با قدرت بازدهی بالا حتی در دمای 54 درجه سانتی گراد
امکان تهویه چندین فضا جهت سرمایش و گرمایش قابلیت تزریق هوای تازه ورودی حداقل میزان صدای تولیدی تنوع ظرفیت 12 الی 60 هزار

توضیحات تکمیلی

کوچک و سبک آسایش بیشتر و کارآیی بهتر با عملکرد خودکار
کوچک و سبک آسایش بیشتر با داکت اسپلیت سامسونگ

نصب و نگهداری کولر گازی داکت اسپیلیت سامسونگ ساده و راحت است. طراحی فوق العاده فشرده و کم حجم این دستگاه، حجم و وزن آن را در مقایسه با کولرهای گازی متداول تا 20 درصد کاهش داده است. از این رو، نصب و راه اندازی آن، حتی در فضاهای کوچک، بسیار آسان تر می باشد.

قابلیت تنظیم خودکار ESP این کولر، صرف نظر از طول کانال، به خوبی و به صورت خودکار فشار استاتیک خارجی (ESP) را تشخیص می دهد. سپس فوراً عملکرد خود را در جهت بهینه سازی حجم و فشار هوا و به حداقل رساندن صدا تنظیم می کند. با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور، ESP را به راحتی می توان تنظیم کرد، که زمان نصب را کاهش می دهد.
آسایش بهینه دسترسی سه طرفه جهت سهولت در تعمیر و نگهداری
آسایش بهینه داکت اسپلیت سامسونگ دسترسی سه طرفه داکت اسپلیت سامسونگ

قابلیت تنظیم آسان کولر گازی داکت اسپیلیت سامسونگ کنترل دقیق مورد نیاز برای تضمین عملکرد بهینه در هر موقعیتی را فراهم می کند. شما به آسانی می توانید شدت عملکرد آن را مناسب با سطح فعالیت خود تعدیل و تنظیم کنید. بنابراین، خواه در حال ورزش باشید یا مطالعه کتاب، می توانید کار خود را در بالاترین میزان آسایش و راحتی انجام دهید، ضمن اینکه با استفاده از کارآمدترین تنظیمات، صدا را به حداقل رسانده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید.

اغلب داکت اسپلیت ها در محل های مختلقی نصب می شوند؛ از این رو برای کار تعمیرات و نگهداری آنها لازم است از جهات مختلف قابل دسترسی باشند. طراحی کولر گازی داکت اسپیلیت سامسونگ به گونه ای است که با استفاده از درپوش کشویی با قابلیت جابجایی آسان، دسترسی به آن از سه طرف رو، کنار و زیر ممکن می باشد. در نتیجه، هر کجا نصب گردد نگهداری آن بسیار راحت تر است. ضمن اینکه در وقت و پول شما صرفه جویی می شود.

x (x)
مدل دستگاه
داخلی NS036SHRHAC خارجی RC036FQRHAC
نوع
برقی
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
سقفی توکار
شرایط کارکرد
حاره ای
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
36000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
36000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (تن)
3 تن
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش EER
-
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش COP
-
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
14~13 آمپر
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
42/43
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
53/55
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
1150x320x480
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
881x931x320
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
40
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
85
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
3/8
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
5/8
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
50
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
30
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
-5 الی +54 درجه سانتیگراد
کشور سازنده
چین
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

محصولات پیشنهادی

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: