• فقط آنلاین
دستگاه تصفیه هوا کووی مدل AP-1008CH

دستگاه تصفیه هوا کووی مدل AP-1008CH

Coway AP-1008CH Air Purifier

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره دستگاه های تصفیه هوای کووی

دستگاه های تصفیه هوای خانگی کووی ساخت کره جنوبی بوده و در مدل های متنوع با امکانات متفاوت به بازار عرضه می شوند. تمامی این دستگاههای دارای فیلتر اولیه یا پیش فیلتر (Pre Filter) جهت حذف گردوغبار درشت، موی انسانی و موی حیوانات خانگی می باشد. پیش فیلتر با بکارگیری مواد ضد باکتری، ذرات بزرگ مثل گردوغبار، موی انسان و موی حیوانات خانگی را از بین می برد. برای افزایش طول عمر بیشتر فیلتر در دراز مدت می توان هنگام آلوده شدن آن را شستشو داد. فیلتر هپا (Hepa Filter) از دیگر فیلتر های استاندارد دستگاه های کووی بوده که گردوغبار نامرئی و دود سیگار را به سرعت حذف می نماید، بطوری که نه تنها 99/97% ذرات معلق نامرئی را از بین می برد، بلکه باعث حذف جرم ها، ویروسهای مختلف و کپک نیز می گردد. مواد طبیعی به کار رفته در این فیلتر از درخت گینکو و درختهای سماق، پروتئین روی ویروسها را از بین برده و آنرا غیرفعال می سازد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
کره جنوبی شرکت پگاهان سپهر ایرانیان 12 ماه دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

امکان تمیز کردن دو فیلتر دستگاه جهت طول عمر بیشتر فیلترها قابلیت شستشوی فیلتر اولیه قابلیت تعویض فیلتر هپا تا حداکثر 36 ماه فیلتراسیون 4 مرحله ای
از بین برنده بوهای بد، ناخوشایند و بوی سیگار دارای فیلتر لژیونا دارای فیلتر ضد بو Deodorization دارای فیلتر هپا واقعی 

بررسی تکمیلی

0509DH 1009CH 1008CH 1008DH 1004AH 1005AH 1010DH 1511 3008
پیش فیلتر ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلتر لژیونا ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلتر ضد بو Deodorization ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلتر شن زرد ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلتر آنفولانزای انسانی ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلترفرمالئید ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فیلتر آلرژی ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
کاتالیست و فیلتر RDB پلاسما ✔️ ✔️
فیلتر هپا ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
فضای قابل استفاده ㎡ 13 ㎡ 33 ㎡ 33 ㎡ 33 ㎡ 34 ㎡ 25 ㎡ 33 ㎡ 50 ㎡ 99
فیلتر لژیونا 99/99% ویروس لژیونلا را حذف کرده و برای حفظ سلامتی بویژه برای کسانی که سیستم تدافعی ضعیفی دارند مانند کودکان و سالمندان، بسیار ضروری است.
فیلتر شن های زرد تا 98/8% از گرد و غبار و ریزگردها و ترکیبات اکسید سولفور و اکسید نیتروژن و سایر آلاینده های موجود در هوا که در فصل بهار به اوج می رسد را حذف می کند.
فیلتر آنفولانزای انسانی ویروس سرماخوردگی و ترکیبات آلرژی زا را توسط ترکیبات طبیعی مانند برگ جینگکو و آنزیم مواد آلی از بین می برد.
فیلتر ضد بو (Deodorization) گازهای مضر و خطرناک مانند VOC ها (ترکیبات آلی فرار)، بوهای بد و ناخوشایند و بوی سیگار را از بین می برد. این فیلتر شامل 170 گرم کربن فعال می باشد، بنابراین این فیلتر عملکرد بسیار قدرتمندی در ارتباط با بو زدائی دارد.
فیلتر فرمالئید فعل و انفعالات شیمیایی در این فیلتر ها، ترکیبات آلی فرار و سرب که موجب بروز بیماری هایی از جمله آماس پوستی می گردد را حذف می کند.
فیلتر کاتالیست و RBD پلاسما کپک ها، باکتریها و ویروسهای موجود در هوا را از بین می برد. سیستم منحصر به فرد RBD پلاسما و کاتالیست کووی با قدرت اکسیداسیون و استریلیزاسیون، توانایی از بین بردن آلاینده هایی از جمله VOCها، فرمالدئیدها، جرمها و ویروسها را چند برابر می کند.
فیلتر ضدآلرژی ترکیبات ویروسی آلرژی زا که شامل آلودگی ها،حشرات (ساس و کنه)، باکتری ها و غیره می باشد، را حذف و تجزیه می کند. همچنین قابلیت از بین بردن ویروس آنفولانزاهای فصلی و H1N1 را تا 99/99 % دارا می باشد
مدل دستگاه
AP-1008CH
کاربری
پیش فیلتر - فیلتر لژیونا - فیلتر ضد بو Deodorization - فیلتر هپا - نشانگر وضعیت هوا - مد اتوماتیک - حالت اکو
ابعاد (میلی‌متر)
354x645x194
وزن (کیلوگرم)
6.8
ظرفیت هوادهی CFM
200
توان موتور (کیلووات)
0.044
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
نوع عملکرد
فن 5 سرعته
حداکثر صدا (دسی‌بل)
48.9
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
(فضای پیشنهادی) 33 متر مربع
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
پگاهان سپهر ایرانیان
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
سایر توضیحات
- دارای 3 فیلتر و 4 مرحلـه فیلتراسیون و عملکرد اتوماتیک
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: