• فقط آنلاین
دستگاه تصفیه آب کنت مدل Excell

دستگاه تصفیه آب کنت مدل Excell

Kent Excell Water Purifier

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره تصفیه آب زیر سینکی 7 مرحله ای کنت اکسل :

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای کنت اکسل پلاس جهت نصب زیر سینک اشپزخانه طراحی شده است و با داشتن مخزن 7 لیتری قابلیت تصفیه 15 لیتر آب را در ساعت دارد. بهره گیری از تکنولوزی و RO تمامی آلودگی ها ، حتی آلودگی های محلول در آب را از بین می برد و سیستم کنترل TDS مواد معدنی ضروری را حفظ می کند. ممبرین فیلمتک Filmtek آمریکا باعث حذف کامل باکتری ها ویروسها، انگل ها، قارچ ها، کیست ها و بوهای نامطبوع موجود در آب میشوند همچنین دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای کنت اکسل پلاس قابلیت اتصال به یخچال های ساید بای ساید را نیز دارد. سیستم کنترلر کامپیوتری کنت، هشدار تعویض فیلتر ها را اعلام کرده و دارای کارکرد تمام اتوماتیک می باشد. دستگاه Kent Excell از لحاظ عملکرد و کیفیت توسط مجربترین آزمایشگاه های تخصصی جهان از جمله سازمان WQA و NSF  ، آزمایش و تائید شده است. تاییده WQA Gold seal و NSFاز  معتبرترین تائیدیه ها در صنعت تصفیه آب می باشند که به مشتری این اطمینان را می دهد که محصولی را که استفاده می کنند تمامی استانداردهای لازم را دارد. دستگاه Kent Excell  استاندارد CE اروپا را نیز دارد.

ویژگی ها :

7 مرحله تصفیه آب به روش RO + UF

سیستم کنترل کامپیوتری زمان تعویض فیلتر ها

حفظ املاح معدنی آب با تکنولوژی TDS Controller

ممبران RO ساخت Filmtec آمریکا

قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید

منبع هیدرو استاتیک 7 لیتری

دارای تاییدیه CE اروپا

دارای تاییدیه سازمان WQA Gold seal

دارای تاییدیه سازمان NSF

دارای تاییدیه TUV اتحادیه اروپا

بررسی تکمیلی :

منبع هیدرواستاتیک با قابلیت نصب به یخچال :

دستگاه Kent Excell+ دارای منبع هیدرواستاتیک جهت ذخیره آب تصفیه شده به میزان 7 لیتر می باشد. منبع هیدرو استاتیک آب با فشار را حتی زمانیکه برق یا آب ورودی قطع باشد، تامین می نماید. هم چنین این دستگاه قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید را نیز دارا می باشد.

مجهز به ممبرین  Filmtec(معتبرترین برند ممبرین در جهان) :

دستگاه Kent Excell+ مجهز به ممبرین Filmtec محصول شرکت Dow Chemical Company امریکا می باشد. این ممبرین دارای عمر بالا می باشد و به طور کاملا موثری باکتری ها ، ویروس ها و آلودگی های محلول در آب را حذف می کند.

سیستم کنترل کامپیوتری :

کامپیوتر دستگاه  بر اساس ساعت  کارکرد  دستگاه، زمان تعویض  فیلترها را به مصرف کننده اعلام می کند و در صورت تعویض نکردن فیلترها تا 60 ساعت بعد سیستم فرآیند تصفیه آب را متوقف خواهد کرد.

عملکرد کاملا اتوماتیک : 

دستگاه +Kent Excell هر زمان که آب ذخیره شده مصرف شود, شروع به کار می کند و بعد از پر کردن منبع مجددا خاموش می شود و هیچ نیازی به روشن و خاموش کردن دستگاه توسط مصرف کننده ندارد.

اتصالات پوش فیت بدون نشتی :

تمامی اتصالات مربوط به این دستگاه از نوع پوش فیت بوده و جهت جلوگیری از نشتی در هوزینگ ها از اورینگ استفاده شده ، که موجب اطمینان کامل از عدم نشت آب می شود.

پلاستیک ABS نشکن با گرید خوراکی :

تمامی مواد پلاستیکی به کار رفته در دستگاه از جنس پلاستیک ABS  نشکن با گرید خوراکی می باشد. که هم مقاومت دستگاه را بالا برده و هم موارد بهداشتی را رعایت کرده است.

مدل دستگاه
KENT excell
نوع
7 مرحله ای
کاربری
تصفیه آب/اتصال به یخچال ساید بای ساید
ابعاد (میلی‌متر)
520x390x200
وزن (کیلوگرم)
10.7
موقعیت نصب
زیر سینکی
حداقل فشار آب سرد ورودی (بار)
0.3
مخزن ذخیره آب گرم
7
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
نوع عملکرد
فیلترهای کارتریجی سدیمنت ، نانو کربن ،پست کربن , UF
کشور سازنده
هندوستان
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
فامکو
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: