• فقط آنلاین
ترموستات فن کوئل و داکت مرصوص

ترموستات مرصوص مدل F-330icr

ترموستات فن کوئل و داکت اسپلیت مرصوص مدل تبلت کد F-330icr دیجیتال با قابلیت 3 دور فن

x (x)
ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره ترموستات فن کوئل تبلت مرصوص :

سري ترموستات هاي پیشرفته "تبلت" با امکانات منحصر به فرد به تمام نیازهاي کنترلی مدرن در خانه شما پاسخ می دهد. تبلت ویژگی هاي فوق العاده اي نظیر صفحه کلید لمسی، سیستم ساعت و روز واقعی، نمایشگر LCD بزرگ و خوانا به همراه قابلیت دید در شب را ارائه می دهد. مدل پیشرفته تبلت کد TCP-310x داراي کنترل اتوماتیک سه دور فن و 2 مرحله کمپرسور سرمایشی می باشد.

ترموستات فن کوئل مرصوص مدل تبلت در وب سایت تخصصی تاسیسات، همراه با گارانتی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند.

کاربردها :

ترموستات فن کوئل و داکت اسپلیت مرصوص مدل تبلت کد TCP-310x دیجیتال دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با كاربري ساده جهت انواع فن کوئل و داکت اسپلیت می باشد.

ویژگی ها :

صفحه لمسی

نصب توکار و آسان ترموستات

کنترل سه دور فن و دو کمپرسور به صورت اتوماتیک و دستی

ترموستات دو فصل (سرمایش / گرمایش)

قابلیت ریموت کنترل

سیستم قفل کودک

ساخت ایران

مشخصات فنی :

مدل ترموستات :

درجه حفاظت IP :

منبع تغزیه :

حداکثر جریان فن :

حداکثر جریان کمپرسور :

فیوز محافظ :

نوع کاربری :

قابلیت برنامه ریزی :

محدوده اندازه گیری دما :

محدوده تنظیم دما :

ابعاد :

Tablet F-330icr

20

220 ولت

1 آمپر

1 آمپر

0.5 آمپر

 انواع فن کوئل

دارد

0-50 درجه سانتیگراد

15-35 درجه سانتیگراد

86x86x45 میلیمتر    


نصب و سیم بندي:

نحوه اتصال ترموستات مرصوص

نصب این ترموستات باید توسط تکنسین برق انجام گیرد. سیم هاي فاز (PH) و نول (NL) می بایست به برق شهر و ترمینال هاي F1 تا F5 مطابق شکل به فن و کمپرسور متصل گردد.

شرح عملکرد و نحوه تنظیم ترموستات:

نمایشگر LCD مرصوص
1-تنظیم دما :
10 با دقت 1 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. - دماي مطلوب به صورت عددي بین 35 بدین منظور براي هر یک درجه افزایش/کاهش دماي مطلوب، یکبار کلید یا را لمس نمایید.

2-تنظیم دیفرانسیل :
فاصله دمایی بین روشن و خاموش شدن هر کمپرسور (دیفرانسیل) به صورت پیش فرض 2 درجه سانتیگراد  که در صورت نیاز میتوان در بازه1~4 درجه آن را تغییر داد. بدین منظور با لمس ناحیه نمایش دماي محیط به مدت 5 ثانیه، عبارت “dF” ظاهر شده و میتوان با لمس کلیدهاي بالا یا پایین آن را به میزان دلخواه تنظیم نمود. در صورت عدم تغییر به مدت 15 ثانیه، نمایشگر به حالت عادي (نمایش دماي محیط) بازمی گردد.

3-تنظیم عملکرد فن :
با لمس این کلید، عملکرد فن قابل تنظیم در وضعیتهاي همواره روشن (سرعت کند/متوسط/تند) و خودکار (سرعت کند/متوسط/تند) خواهد بود. در وضعیت فن همواره روشن، با روشن شدن دستگاه فن در سرعت تنظیم شده روشن شده و تا خاموش شدن ترموستات روشن باقی می ماند. در حالت خودکار، فن پس از گذشت 60 ثانیه از روشن شدن کمپرسور در سرعت تنظیم شده روشن شده و پس از گذشت 60 ثانیه از خاموش شدن کمپرسور خاموش می گردد.
توجه! حداقل زمان روشن/خاموش ماندن هر کمپرسور 90 ثانیه است.

450x368 (600x490)
34.02 KB
نوع
دیجیتال
موقعیت نصب
دیواری
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
توضیحات گارانتی
مرصوص کام
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: