تخته دایو کریپسول مدل PTF2001

تخته دایو کریپسول مدل PTF2001

Kripsol PTF2001 Diving Board

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره تخته دایو کریپسول Kripsol :

تخته دایو استخری کریپسول Kripsol اسپانیا مدل  PTF از جنس پلی استر و تقویت شده با فایبر گلاس می باشد، که درعرض 47 سانتی متر وطول 200 سانتی متر عرضه شده است و دارای سطح غیرلغزنده می باشد.

کاربردها :

تخته دایو استخری کریپسول Kripsol جهت استفاده  پرش از ارتفاع به داخل استخراستفاده می شود.

ویژگی ها :

سطح غیرلغزنده 

ساخته شده از پلی استر و تقویت شده با فایبر گلاس

عرض 47 سانتی متر

طول 200 سانتی متر

ساخت اسپانیا

مدل دستگاه
PTF2001
ابعاد (میلی‌متر)
2000x470
وزن (کیلوگرم)
32
جنس
پلی استر و تقویت شده با فایبر گلاس
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

2 محصول دیگر این گروه: