• فقط آنلاین
دریچه گذر آب استخر کریپسول مدل SRP

دریچه گذر آب استخر کریپسول مدل SRP

Kripsol SRP Water Passage Valve

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره دریچه گذر آباستخر کریپسول Kripsol :

دریچه گذر آب استخر کریپسول Kripsol ساخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS با کیفیت بالا بوده ودر برابر عوامل شیمیایی و ناخالصی های آب مقاوم می باشد.قطر دایره ی پلاستیکی 186 میلیمتر می باشد که با یک اتصال از جنس استنلس استیل ثابت می شود و میتوان در مسیر آب پمپ هم استفاده کرد.همچنین دارای ست مخصوص بست و پیچ است.

کلیه تجهیزات استخر در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

کاربردها :

دریچه گذرآب استخر کریپسول جهت استفاده درآب استخر میباشد.

ویژگی ها :

اخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS با کیفیت بالا

قطر دایره ی پلاستیکی 186 میلیمتر

اتصال ثابت کننده از جنس استنلس استیل

ست مخصوص بست وپیچ

ساخت اسپانیا

مشخصات فنی :

مدل

آبدهی

(لیتردر ساعت)

کانکشن

(اینچ)

وزن

(کیلوگرم)

SRP

13000

2

3.5

کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

18 محصول دیگر این گروه: