• فقط آنلاین
چراغ استخر ال ای دی کریپسول مدل PEH111

چراغ استخر ال ای دی کریپسول مدل PEH111

Kripsol PEH111 LED Pool Lights

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره چراغ استخری کریپسول Kripsol :

انواع چراغ های استخری کریپسول در مدلهای LED و هالوژن و نورپردازی تک رنگ و چند رنگ جهت استخر های بتونی و فایبرگلاس موجود میباشد. بدنه چراغها ساخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS با کیفیت بالا بوده ودر برابر عوامل شیمیایی و ناخالصی های آب مقاوم می باشد. همچنین روکش روی چراغ از پلاستیک شفاف میباشد و شامل اتصالات جهت نصب داخل و خارج از آب می باشند.

کلیه تجهیزات استخر در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

کاربردها :

انواع چراغهای استخری جهت روشنایی داخل استخر، تغییر رنگ آب و روشنایی عمومی محیط استخر بوده ودارای عایق بازدارنده نفوذ آب میباشد.

ویژگی ها :

بدنه ساخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS

در مدلهای LED و هالوژن

مقاوم در برابر خورندگی

نورپردازی تک رنگ و چند رنگ

روکش روی چراغ از پلاستیک شفاف

دارای اتصالات جهت استخرهای بتونی و فایبر گلاس

همراه با کابل 3 متری

ساخت اسپانیا

مشخصات فنی :

مدل دستگاه

کابل

لامپ

(ولت / وات)

وزن

(کیلوگرم)

 PEH111 3 25/12 1.8

نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: