• فقط آنلاین
نازل دهش استخر کریپسول مدل BIFL

نازل دهش استخر کریپسول مدل BIFL

Kripsol BIFL Inlet Nozzle

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره  دریچه داخل استخر کریپسول Kripsol :

انواع دریچه داخل استخر کریپسول Kripsol ساخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS با کیفیت بالا بوده ودر برابر عوامل شیمیایی و ناخالصی های آب مقاوم می باشد. این دریچه ها جهت استفاده در استخر های بتونی و فایبرگلاس متفاوت بوده و با میزان دبی آب متفاوت عرضه میشوند. در مدل های خاص این میزان دبی متغیر وقابل تنظیم می باشد، همچنین مدلهای جهت استخر فایبرگلاس دارای اتصال جداگانه میباشند.

کلیه تجهیزات استخر در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی (طبق دستورالعمل شرکت اصلی) عرضه می شوند.

کاربردها :

دریچه دهش قابل استفاده جهت برگشت آب از سیستم تصفیه به استخر می باشد.

ویژگی ها :

بدنه ساخته شده از مواد پلاستیک تزریقی ABS

مقاوم در برابر خورندگی

دارای توپی داخلی با آبدهی متفاوت

مدلهای جداگانه جهت استخرهای بتونی و فایبر گلاس

مشخصات فنی :

مدل دستگاه :

آبدهی :

کانکشن :

رگلاتور :

وزن :

BIFL

12 متر مربع

50  میلیمتر

0-100%

0.8 کیلوگرم

7 روز ضمانت بازگشت کالا    ارسال به سراسر کشور    پرداخت غیر حضوری

کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

18 محصول دیگر این گروه: