• فقط آنلاین
کولرگازی سرمایشی گود 19000 سامسونگ

کولر گازی سامسونگ سری Good مدل AR19KCFS / AR19JCFS ظرفیت 18000

Samsung Good AR19KCFS / AR19JCFS 18000 Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری سامسونگ مدل گود Good

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل گود Good محصول 2014 این کمپانی با طراحی جدید سه وجهی بوده و مدل پایه در این بین مدلهای سه وجهی (Good , Better , Good1) می باشد. طراحی پنل های سه وجهی جدید سامسونگ با فن بزرگتر و پره های بیشتر باعث ایجاد گردش هوای بیشتر ( مکش و دهش بیشتر هوا ) شده و پرتاب باد را تا 14 متر افزایش می دهد. اسپلیت سری گود Good سامسونگ با استفاده از سیستم های Single User Mode و Step Cooling 2 در مصرف برق شما صرفه جویی می کند. همچنین فیلتر های سه گانه تصفیه هوا سامسونگ، کیفیت هوا را بهینه می کنند. محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+، سیستم خواب راخت Good Sleep II و سیستم Auto Restart از دیگر سیستم های جدید سامسونگ در مدل گود می باشند. کمپرسور UTR سامسونگ گود با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد و روکش محافظ فین ها از ویژگی های کمپرسور های سری گود سامسونگ می باشد. کولرهای گازی سری گود سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی B در محدوده کولرهایی با مصرف متوسط قرار میگیرند. اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل گود با ظرفیت های 13000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع، 19000 BTU مناسب برای فضای تا 40 مترمربع و 25000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع با قابلیت سرد و گرم و سرمایشی به بازارعرضه می شود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان 5 متر لوله رایگان
کره جنوبی سام سرویس 18 ماه قطعات - 60 ماه کمپرسور دارد دارد

ویژگی ها

طراحی سه وجهی به منظور ایجاد گردش هوای بیشتر(مکش و دهش بیشتر هوا) تصفیه کامل هوا از طریق Virus Doctor و فیلتر سه لایه طراحی بدنه پنل از کریستال براق حرکت اتومات دریچه های پرتاب هوا به صورت چپ/راست و بالا/پایین
صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق سیستم Single User Mode و Step Cooling 2 Easy Filter به منظورسهولت در تمیز کردن فیلترها روکش محافظ فین های یونیت بیرونی پرتاب باد تا 14 متر
محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+ سیستم خواب راخت Good Sleep II سیستم Auto Restart کمپرسور UTR و قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی گراد و قابل استفاده در تمام مناطق معتدل

مقایسه امکانات مدل های مختلف سامسونگ با پنل سه وجهی

مدل

پنل سه وجهی

Single User mode

2Step Cooling

Easy Filter

فیلتر هوای سه لایه

Auto Restart

طراحی بدنه براق

نمایشگر مخفی

حرکت اتوماتیک پره ها

Doctor Virus

کمپرسور اینورتر

حداکثر دمای کارکرد

GOOD دارد دارد دارد دارد دارد دارد - - - - - 54
BETTER دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد - 54
GOOD1 دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد دارد 46

بررسی تکمیلی

طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند پنل سه گوش سامسونگ
طراحی سه گوش بینظیر کولر گازی سامسونگ بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است.کولر گازی سامسونگ از اساس با این هدف طراحی شد که کارایی منحصر به فرد داشته باشد. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن از ورودی هوای عریض تری برخوردار است، بنابراین امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره های کاملاً v-شکل و یک فن بزرگتر همه و همه این اطمینان را ایجاد می کنند که هوا سریعتر، بیشتر و گسترده تر خنک شده و به سمت شما دمیده می شود. بنابراین، هوای خنک به گوشه گوشه خانه می رسد و همه را سر حال می کند.
صرفه جویی خودکار در مصرف انرژی صرفه جویی هوشمند سامسونگ
با کمک حالت تک کاربره ، نیازی نیست به دفعات کولر گازی سامسونگ را خاموش و روشن کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یا در رابطه با استفاده از آن وقتی گرمای هوا آزار دهنده نیست، نگرانی داشته باشید. در این حالت، کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم کار می کنند تا دمای هوای مطلوب را حفظ کنند و وقتی ضرورت نداشته باشد، خاموش می شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می رسد * - مبلغ قبض برق پایین خواهد بود ولی شما خانه تان را خنک نگه داشته اید.
کارایی با دوام و طولانی مدت کارایی بالای سامسونگ
کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.
سهولت تمیزکاری سهولت تمیزکاری سامسونگ
بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده است. بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند - بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه یا دردسر چندان زیادی برای بیرون کشیدن آن وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.تست شده در لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.
هم سریع و هم راحت شما را خنک می کند صرفه جویی هوشمند سامسونگ
کولر گازی سامسونگ ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند خنک کننده سریع خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت راحت تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.
مدل دستگاه
AR19KCFS / AR19JCFS
کاربری
سرمایشی
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
18000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
-
ظرفیت سرمایشی (کیلووات)
5.3
ظرفیت گرمایشی (کیلووات)
-
ظرفیت هوادهی CFM
600 CFM
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
9~8 آمپر
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
30/40
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
52
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
1063x294x317
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
720ط548ط265
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
15.8
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
32
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
¼
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
½
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
15
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
7
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
اقلام همراه
ریموت کنترل - 5 متر لوله رایگان
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: