• فقط آنلاین
اسپلیت بتر 13000 سامسونگ

کولر گازی سامسونگ سری Better مدل AR13KPSD ظرفیت 12000

Samsung Better AR13KPSD 12000 Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری سامسونگ مدل بتر Better :

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل بتر Better محصول 2014 کمپانی سامسونگ و در مدلهای سرد تک و سرد و گرم با طراحی خاص سه وجهی جدید سامسونگ می باشد. طراحی پنل های سه وجهی جدید سامسونگ با فن بزرگتر و پره های بیشتر باعث ایجاد گردش هوای بیشتر ( مکش و دهش بیشتر هوا ) شده و پرتاب باد را تا 14 متر افزایش می دهد. اسپلیت سری بتر Better سامسونگ با استفاده از سیستم های Single User Mode و Step Cooling 2 در مصرف برق شما صرفه جویی می کند. همچنین فیلتر های سه گانه تصفیه هوا سامسونگ همراه با سیستم Virus Doctor ، کیفیت هوا را بهینه می کنند. 

کولر گازی مدل بتر سامسونگ در ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) به بازار عرضه می شود. محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+، سیستم خواب راخت Good Sleep II و سیستم Auto Restart از دیگر سیستم های جدید سامسونگ در مدل بتر می باشند. کمپرسور UTR سامسونگ بتر با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد و روکش محافظ فین ها از ویژگی های کمپرسور های سری گود و بتر سامسونگ می باشد.کولرهای گازی سری بتر سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی B در محدوده کولرهایی با مصرف متوسط قرار میگیرند. تفاوت مدل های گود و بتر سامسونگ در تجهیزات اضافه تر مدل بتر شامل سیستم پیشرفته تصفیه هوای Virus Doctor، پنل از جنس کریستالی براق، نمایشگر مخفی دما و حرکت اتوماتیک دریچه هوا در چهار جهت می باشد.مدل بتر سامسونگ با کنترل از راه دور عرضه می شود.

اسپلیت و کولر گازی سامسونگ مدل بتر Better سامسونگ دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات همراه با 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان می باشد.

کولرهای گازی سامسونگ در وب سایت تخصصی تاسیسات تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس عرضه می شوند.

کولر های گازی بتر در هنگام تحویل شامل یونیت بیرونی، یونیت داخلی ( پنل دیواری)، کنترل و 5 متر لوله رایگان می باشند.

کاربردها :

اسپلیت و کولر گازی دیواری سه وجهی سامسونگ سرد و گرم مدل بتر Better 13000 با کد AR13HPSD با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی، قابل استفاده برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، جهت سرمایش و گرمایش می باشد.

ویژگی ها :

طراحی سه وجهی به منظور ایجاد گردش هوای بیشتر(مکش و دهش بیشتر هوا)

تصفیه کامل هوا از طریق Virus Doctor و فیلتر سه لایه

طراحی بدنه پنل از کریستال براق

مجهز به نمایشگر مخفی دما

حرکت اتومات دریچه های پرتاب هوا به صورت چپ/راست و بالا/پایین

پرتاب باد تا 14 متر

صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق سیستمSingle User Mode و Step Cooling 2

Easy Filter به منظورسهولت در تمیز کردن فیلترها

محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+

روکش محافظ فین ها

نصب آسان پنل داخلی با تغییر در طراحی دستگاه

سیستم سرمایش سریع

سیستم خواب راخت Good Sleep II

تایمر 24 ساعته

سیستم Auto Restart

کمپرسور UTR و قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی گراد و قابل استفاده در تمام مناطق معتدل

5 سال ضمانت کمپرسور

18 ماه ضمانت کلیه قطعات

نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان

بررسی تکمیلی : 

طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند :

طراحی سه گوش بینظیر کولر گازی سامسونگ بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است.کولر گازی سامسونگ از اساس با این هدف طراحی شد که کارایی منحصر به فرد داشته باشد. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن از ورودی هوای عریض تری برخوردار است، بنابراین امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره های کاملاً v-شکل و یک فن بزرگتر همه و همه این اطمینان را ایجاد می کنند که هوا سریعتر، بیشتر و گسترده تر خنک شده و به سمت شما دمیده می شود. بنابراین، هوای خنک به گوشه گوشه خانه می رسد و همه را سر حال می کند.

  

پنل سه گوش سامسونگ

   

صرفه جویی خودکار در مصرف انرژی :

با کمک حالت «تک کاربره»، نیازی نیست به دفعات کولر گازی سامسونگ را خاموش و روشن کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یا در رابطه با استفاده از آن وقتی گرمای هوا آزار دهنده نیست، نگرانی داشته باشید. در این حالت، کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم کار می کنند تا دمای هوای مطلوب را حفظ کنند و وقتی ضرورت نداشته باشد، خاموش می شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می رسد * - مبلغ قبض برق پایین خواهد بود ولی شما خانه تان را خنک نگه داشته اید.

صرفه جویی هوشمند سامسونگ

  

طراحی شیک و منحصر بفرد :

جلای کریستال شیشه™ خالص و طراحی خمیده منحصر به فرد کولر گازی سامسونگ ظاهری بسیار زیبا و عملکردی بینظیر را به همراه می آورد. شبیه به ماشین های اسپورت آئرودینامیک با کارایی بسیار بالا، تمامی جوانب بدنه کشیده این دستگاه با مواد شفاف و دولایه ای پوشانده شده است که آن را کاملاً برق انداخته و به خوبی در خانه های مدرن امروزی جا داده می شود.

   

طراحی خاص سامسونگ

  

از بین بردن ویروسها :

قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا و همینطور انواع باکتری ها و ویروس ها شامل آنفلوانزای نوع A و کرونا ویروس ها را از بین می برد - ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در وهله دوم با کمک فناوری Virus Doctor. بنابراین هوایی که استنشاق می کنید را تمیز و سالم نگه می دارد. تست شده در مرکز علوم محیطی Kitasato (ژاپن) و دانشگاه Yonsei (کره) / لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). با کارایی موثر در از بین بردن 4 ویروس شامل تایپ فرعی H1N1 و انواعی از باکتری ها. داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.

  

سیستم ضد ویروس سامسونگ

  

کارایی با دوام و طولانی مدت :

کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

  

کارایی بالای سامسونگ

  

سهولت تمیزکاری :

بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده است. بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند - بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه یا دردسر چندان زیادی برای بیرون کشیدن آن وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.تست شده در لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.

  

سهولت تمیزکاری سامسونگ

  

دستگاه هوشمند با عیب یابی ساده :

با داشتن کولر گازی سامسونگ این اطمینان برای شما ایجاد خواهد شد که دستگاه به درستی نصب شده است و می توانید از راحتی کار با کنترل از راه دور و عیب یابی دستگاه لذت ببرید. قابلیت «نصب هوشمند» مشکلات رایج را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی نصب شده است. با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمند خود، قابلیت «Wi-Fi هوشمند» به شما اجازه می دهد تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی کرده و تغییر دهید و قابلیت «چک هوشمند» خطاها را بررسی کرده و بلافاصله درخواست سرویس می دهد.

کولر گازی سامسونگ شامل یک سیستم خطایاب خودکار تحت نام «چک هوشمند» می باشد. این سیستم در همان مراحل اولیه مشکلات را بررسی و تشخیص می دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب یابی را با استفاده از یک برنامه کاربردی گوشی هوشمند ارائه می نماید*. بنابراین، در وقت شما صرفه جویی می کند و در نتیجه نیازی نیست دنبال دفترچه راهنما بگردید و همچنین از پرداخت هزینه و دردسر تماس های غیرضروری با مهندسین - و احتمالاً پرداخت صورت حساب های گران قیمت تعمیراتی شما را نجات می دهد.  برای دستگاه های iPhone و Android موجود می باشد. این عملکرد تنها یکسری خطاهای خاص را بررسی می کند و جایگزین سرویس های چک آپ دوره ای به شمار نمی رود.

  

عیب یابی آسان سامسونگ

  

هم سریع و هم راحت شما را خنک می کند :

کولر گازی سامسونگ ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت «راحت» تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.

مدل دستگاه
AR13JPSD/AR13KPSD
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
B
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل و حاره ای
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
ندارد
نوع گاز مبرد
R22
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (تن)
3.6
ظرفیت سرمایشی (کیلووات)
3.8
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
6~5 آمپر
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
27/37
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
50
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
826x260x275
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
720x548x265
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
10.2
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
29.3
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
1/4
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
1/2
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
15
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
7
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

50 محصول دیگر این گروه: