• فقط آنلاین
کولرگازی اینورتر نکست پلاس 12000 ال جی

کولر گازی اینورتر ال جی سری نکست پلاس مدل BV-126STQ ظرفیت 12000

LG Next Plus BV-126STQ 12000 Inverter Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی اینورتر ال جی مدل نکست پلاس

کولر گازی و اسپلیت دیواری اینورتر نکست پلاس ال جی LG محصول 2015 این کمپانی کره ای بوده و کاهش مصرف انرژی فوق العاده 73 درصدی (سطح انرژی +A) را برای کاربر به ارمغان می آورد. تکنولوژی اسکن هوشمند ال جی با اسکن هوشمند فضای اتاق، وجود یا عدم وجود کاربران در محیط را تشخیص داده و علاوه بر تنظیم پرتاب مستقیم یا غیر مستقیم باد، فرایند سرمایش را نیز کاهش و یا افزایش می دهد و این مهم باعث 13 درصد کاهش مصرف انرزی می شود. کمپرسور اینورتر دور متغیر ال جی با قابلیت کاهش مصرف انرژی تا میزان ۶۰% ، امکان قابلیت پرتاب باد فوق العاده ( تا 15 متر)، پرتاب باد در چهار جهت، سطح تولیدصدای حداقل (19 دسی بل ) ، سیستم تهویه عالی هوا با استفاده از فیلترهای پلاسمستر، فیلتر دو گانه و فیلتر 3M از دیگر ویژگی های کولر گازی و اسپلیت دیواری اینورتر نکست پلاس ال جی می باشد. همچنین سیستم Gold Fin ( فین های با روکش طلایی) در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) مبدل حرارتی است که باعث می شود از خوردگی و فرسایش ناشی از شرایط محیطی به ویژه در مناطق شرجی و با رطوبت بالا در امان بماند. کولرگازی و اسپلیت اینورتر نکست پلاس در ظرفیتهای 9000، 12000 ،18000، 24000 با قابلیت سرمایش و گرمایش موجود می باشند. اسپلیت دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست پلاس در ظرفیت های 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 12000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 35 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 50 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و با قابلیت سرمایش و گرمایش به بازار عرضه می شود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان لوله و عایق رایگان
کره جنوبی شرکت گلدیران 60 ماه کمپرسور - 24 ماه قطعات دارد-طبق تعرفه دارد - 5 متر

ویژگی ها

60%+13% صرفه جویی در مصرف انرژی سیستم اسکن هوشمند ال جی با قابلیت تشخیص کاربر در محیط نمایشگر میزان مصرف انرژی لحظه ای و میانگین کمپرسور دی سی اینورتر کم مصرف
گاز R410 سازگار با محیط زیست دارای پره طلایی (Gold Fin) دارای فیلتر plasmaster دارای فیلتر 3D Multi-protection
فیلتر محافظ دو گانه سیستم تمیز کننده خودکار عملکرد کم صدا قدرت پرتاب باد فوق العاده زیاد

بررسی تکمیلی

اسکن هوشمند ال جی جهت صرفه جویی در مصرف انرزی :

تکنولوژی اسکن هوشمند ال جی با اسکن هوشمند محیط ، وجود یا عدم وجود کاربران در محیط را شناسایی کرده و بر اساس آن، جهت پرتاب و میزان خنکی را تنظیم میکند. قابلیت اسمارت اسکن با استفاده از اشعه ماوراء بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان‌های حاضر در محیط، هر 20 دقیقه یک بار تعداد افراد حاضر در محیط را سنجیده و در صورت عدم حضور کاربر در محیط ، سیستم با کاهش فرآیند سرمایشی دستگاه، در هر 20 دقیقه یک درجه دمای محیط را افزایش داده و ازاتلاف بیهوده انرژی جلوگیری می کند. این مهم تا 13 درصد کاهش مصرف انرژی را به ارمغان می آورد.

   

اسکن هوشمند ال جی

   

اسکن هوشمند و جریان هوای بهینه :

تکنولوژی اسکن هوشمند ال جی علاوه برکاهش مصرف انرژی با تنظیم مستقیم یا غیر مستقیم بودن سرمایش دستگاه، هوایی مطلوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

   

اسکن هوشمند ال جی

   

نمایشگر میزان مصرف انرژی :

نشانگر مصرف انرژی ال جی میزان مصرف انرژی دستگاه را اندازه گیری کرده و به نمایش می گذارد و کاربر می تواند مدیریت مصرف انرژی را خود بر عهده گیرد. در صورت یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه برحسب کیلووات نشان داده می شود.

    

نمایشگر میزان مصرف ال جی

   

کمپرسور های کم مصرف اینورتر ال جی :

فن آوری کمپرسور اینورتر ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی BLDC و سیستم مدیریت گشتاور، دارای عملکردی با کاهش مصرف انرژی تا 60% می باشد. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته دستگاه قادر است با تنظیم اتوماتیک دور موتور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور و مصرف بیشتر انرژی جلوگیری می کند.

     

کمپرسور اینورتر هوشمند ال جی

    

پره طلایی Gold Fin (فین های با روکش طلایی) :

مبدل حرارتی در کندانسور بیرونی با استفاده از پوشش اپوکسی طلایی رنگ Gold Fin پوشیده شده تا از خوردگی و فرسایش ناشی از شرایط محیطی به ویژه در مناطق شرجی و با رطوبت بالا در امان باشد.

     

پره های طلایی ال جی

    

فیلتر تصفیه هوای آیونایزر plasmaster :

سیستم تصفیه هوای اختصاصی PlasMaster ال جی با تولید ابر متراکمی شامل بیش از 3 میلیون یون فعال در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا مانند ذرات خاک و گرد و غبار شده، در عرض کمتر از ۶۰ دقیقه به بوزدایی قطعی اتاق پرداخته و هر نوع بوی نامطلوب را از بین می‌برد. ولی این انتهای کار نیست، فیلتر PlasMaster ال جی تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را یونیزه کرده و قادر به استریل کردن و میکروب زدایی محیط خانه تا سطح اطمینان‌بخش ۹/۹۹ درصد می باشد.

   

سیستم پلاس مستر ال جی

    

فیلتر تصفیه هوای Multi-protection :

فن آوری منحصر به فرد ال جی 3M با فیلتر Multi-protection با استفاده از ترکیب بارهای الکترواستاتیک قوی با غلاف ضد میکروب و ضد آلرژی منحصر به فرد گرد و غبار، ویروس و مواد آلرژی زا را از محیط گرفته و آنها را غیرفعال می کند.

   

فیلتر 3M ال جی

   

فیلتر محافظ دوگانه Dual Protection :

این فیلتر قابلیت حذف موثر ذرات و باکتری ها تا قطر 10 میکرون را دارا می باشد.

   

محافظ دو گانه ال جی

    

فیلتر تمیز کنندگی خودکار plasmaster :

تکنولوژی پاک کننده خودکار PlasMaster با بهره‌گیری از یون‌های فعال قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی بوده و صضمن از بین بردن بوهای نا مطبوع فضا را استرلیزه کرده و امکان گسترش قارچ ها و باکتری ها را درون سیستم از بین می برد.

    

تمیز کنندگی خودکار پنل پلاسمستر ال جی

   

پرتاب باد فوق العاده 15 متری :

فن آوری Windblast با وجود فن وشاسی جدید و بزرگتر و پرتاب باد تا 15 متر، با وجود تابستانی بسیار گرم، می توانید ازهوایی خنک و مطبوع لذت ببرید.

    

پرتاب باد 15 متری ال جی

    

جریان هوای بهینه چهار طرفه :

سیستم جریان هوایه بهینه 4 طرفه ال جی جریان هوا را به هر گوشه ای از فضای شما می رساند.حرکت پره ها در 4 جهت اتاق و چرخش کامل جریان هوا در 6 جهت عمودی و 5 جهت افقی فضای داخل را به سرعت خنک می کند.

   

پرتاب باد 4 طرفه ال جی

   

سیستم خنک کنندگی سریع JetCool :

طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.

   

سیستم خنک کنندگی سریع ال جی

    

حالت خواب عمیق :

حولت خواب عمیق یا Deep Sleep ال جی به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و خوابی آسوده و لذت‌بخش را برای کاربرانبه ارمغان می آورد. 

    

حالت خواب عمیق ال جی

    

صدای بسیار کم :

با تکنولوژی بلوور فن های جدید با طول بلندتر و ارتعاش کمتر کمپرسور، LG به استاندارد جدیدی از کم صدایی دست پیدا کرده است. به حداقل رساندن فشار سطح پره در تماس با هوا با فناوری Unique Skew Fan، پایین ترین میزان سطح صدا تولیدی بلوور پنل داخلی را برای کاربران ال جی به ارمغان آورده است. همچنین قابلیت منحصر به فرد ALVC با تخمین زدن بار مورد نیاز و کالیبراسیون موتور باعث فعالیت متوازن موتور با حداقل نویز می‌شود. صدایی کمتر از 19 دسی بل باعث ربودن لقب کم صداترین سیستم تهویه مطبوع خانگی جهان توسط اسپلیت نکست ال جی شده است.

   

صدای بسیار کم اسپلیت نکست پلاس ال جی

مدل دستگاه
BV126STQ - LG
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
A+
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
دارد
نوع گاز مبرد
R410
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
12000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (کیلووات)
3.4
ظرفیت گرمایشی (کیلووات)
3.9
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
5~4 آمپر
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
20/27/33/39
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
47
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
855x295x200
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
717x483x230
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
9
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
28
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
1/4
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
3/8
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
15
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
7
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
-10 الی 46 درجه سانتی گراد
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
10 سال
توضیحات گارانتی
شرکت گلدیران
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (1)

50 محصول دیگر این گروه: