• فقط آنلاین
کولر گازی سامسونگ گودوان اینورتر 24000

کولر گازی اینورتر سامسونگ سری Good1 مدل AR25JSSS/AR25KSSS ظرفیت 24000

Samsung Good1 AR25JSSS/AR25KSSS 24000 Inverter Air Conditioner

ناموجود
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری سامسونگ مدل گود وان Good1

کولر گازی مدل گود وان Good1 سامسونگ در ظرفیت های 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) به بازار عرضه می شود. محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+، سیستم خواب راخت Good Sleep II و سیستم Auto Restart از دیگر سیستم های جدید سامسونگ در مدل گود وان Good1 می باشند. کمپرسور UTR سامسونگ گود وان Good1 با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد و روکش محافظ فین ها از ویژگی های کمپرسور های سری گود وان Good1 سامسونگ می باشد.کولرهای گازی سری گود وان Good1 سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی A دارای یک اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه به همراه EER 10.1 است. این کولر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. تجهیزات اضافه تر مدل گود وان Good1 شامل سیستم پیشرفته تصفیه هوای Virus Doctor، پنل از جنس کریستالی براق، نمایشگر مخفی دما و حرکت اتوماتیک دریچه هوا در چهار جهت می باشد.

ظرفیت های 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)،12000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 35 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) و 24000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) می باشد. انتخاب ظرفیت دستگاه نامتناسب دستگاه با متراژ موجب عدم گارانتی دستگاه می شود.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
چین شرکت سام سرویس 60 ماه کمپرسور - 18 ماه قطعات دارد-طبق تعرفه

ویژگی ها

دارای مبرد R410 طراحی سه وجهی به منظور ایجاد گردش هوای بیشتر(مکش و دهش بیشتر هوا) تصفیه کامل هوا از طریق Virus Doctor و فیلتر سه لایه سیستم عیب یابی با نرم افزار Smart wifi
پرتاب باد تا 14 متر طراحی بدنه پنل از کریستال براق مجهز به نمایشگر مخفی دما حرکت اتومات دریچه های پرتاب هوا به صورت بالا/پایین
Easy Filter به منظورسهولت در تمیز کردن فیلترها صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق سیستمSingle User Mode و Step Cooling 2 محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستم Triple Protector+ سیستم سرمایش سریع
سیستم خواب راخت Good Sleep II تایمر 24 ساعته سیستم Auto Restart کمپرسور اینورتر با گرید مصرف A و صرفه جویی در مصرف برق

بررسی تکمیلی

طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند
طراحی سه گوش بینظیر کولر گازی سامسونگ بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است.کولر گازی سامسونگ از اساس با این هدف طراحی شد که کارایی منحصر به فرد داشته باشد. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن از ورودی هوای عریض تری برخوردار است، بنابراین امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره های کاملاً v-شکل و یک فن بزرگتر همه و همه این اطمینان را ایجاد می کنند که هوا سریعتر، بیشتر و گسترده تر خنک شده و به سمت شما دمیده می شود. بنابراین، هوای خنک به گوشه گوشه خانه می رسد و همه را سر حال می کند.
پنل سه گوش سامسونگ
هوشمند کار می کند. در مصرف انرژی صرفه جویی می کند
کولر گازی سامسونگ دارای یک اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه به همراه EER 10.1 است. این کولر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.
اینورتر هوشمند سامسونگ
صرفه جویی انرژی حتی وقتی به تنهایی از کولر استفاده می کنید
حالت «تک کاربره» کولر گازی سامسونگ حجم کمتری از ظرفیت کمپرسور را به کار می گیرد و در نتیجه مصرف برق کاهش می یابد* در حالیکه کماکان محیطی خنک و راحت برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین وقتی تنها هستید می توانید حتی در یک روز بسیار گرم نیز از این حالت استفاده کنید، بدون اینکه بابت مبلغ قبض برق نگرانی داشته باشید.
سیستم  تک یوزر سامسونگ
از بین بردن ویروسها
قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا و همینطور انواع باکتری ها و ویروس ها شامل آنفلوانزای نوع A و کرونا ویروس ها را از بین می برد - ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در وهله دوم با کمک فناوری Virus Doctor. بنابراین هوایی که استنشاق می کنید را تمیز و سالم نگه می دارد. تست شده در مرکز علوم محیطی Kitasato (ژاپن) و دانشگاه Yonsei (کره) / لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). با کارایی موثر در از بین بردن 4 ویروس شامل تایپ فرعی H1N1 و انواعی از باکتری ها. داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.
سیستم ضد ویروس سامسونگ
کارایی با دوام و طولانی مدت
کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.
کارایی بالای سامسونگ
سهولت تمیزکاری
بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده است. بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند - بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه یا دردسر چندان زیادی برای بیرون کشیدن آن وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.تست شده در لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.
سهولت تمیزکاری سامسونگ
دستگاه هوشمند با عیب یابی ساده

با داشتن کولر گازی سامسونگ این اطمینان برای شما ایجاد خواهد شد که دستگاه به درستی نصب شده است و می توانید از راحتی کار با کنترل از راه دور و عیب یابی دستگاه لذت ببرید. قابلیت «نصب هوشمند» مشکلات رایج را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی نصب شده است. با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمند خود، قابلیت «Wi-Fi هوشمند» به شما اجازه می دهد تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی کرده و تغییر دهید و قابلیت «چک هوشمند» خطاها را بررسی کرده و بلافاصله درخواست سرویس می دهد.

کولر گازی سامسونگ شامل یک سیستم خطایاب خودکار تحت نام «چک هوشمند» می باشد. این سیستم در همان مراحل اولیه مشکلات را بررسی و تشخیص می دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب یابی را با استفاده از یک برنامه کاربردی گوشی هوشمند ارائه می نماید*. بنابراین، در وقت شما صرفه جویی می کند و در نتیجه نیازی نیست دنبال دفترچه راهنما بگردید و همچنین از پرداخت هزینه و دردسر تماس های غیرضروری با مهندسین - و احتمالاً پرداخت صورت حساب های گران قیمت تعمیراتی شما را نجات می دهد.  برای دستگاه های iPhone و Android موجود می باشد. این عملکرد تنها یکسری خطاهای خاص را بررسی می کند و جایگزین سرویس های چک آپ دوره ای به شمار نمی رود.

عیب یابی آسان سامسونگ

مدل دستگاه
AR25JSSS/AR25KSSS
کاربری
سرمایش و گرمایش
برچسب مصرف انرژی
A
موقعیت نصب
دیواری
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
کیت اینورتر (کم مصرف)
دارد
نوع گاز مبرد
R410
قابلیت برنامه‌ریزی
تایمر 24 ساعته
ظرفیت سرمایشی (BTU/h)
24000 BTU/h
ظرفیت گرمایشی (BTU/h)
24000 BTU/h
ظرفیت سرمایشی (تن)
2
ظرفیت سرمایشی (کیلووات)
7
ظرفیت گرمایشی (کیلووات)
8
ظرفیت هوادهی CFM
800 CFM
توان موتور (کیلووات)
2.2 سرمایش/2.4 گرمایش
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی (آمپر)
9~8 آمپر
نوع عملکرد
فن چهار سرعته / پرتاب باد چهار جهته : چپ و راست دستی / بالا و پایین اتوماتیک
حداکثر صدای یونیت داخلی (دسی‌بل)
33/46
حداکثر صدای یونیت خارجی (دسی‌بل)
57
ابعاد یونیت داخلی (میلی‌متر)
1063x294x317
ابعاد یونیت خارجی (میلی‌متر)
880x648x310
وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
13
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
45
سایز لوله مایع - رفت (اینچ)
¼
سایز لوله گاز - برگشت (اینچ)
حداکثر طول لوله‌کشی (متر)
30
حداکثر ارتفاع لوله‌کشی (متر)
15
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
46 درجه سانتیگراد
کشور سازنده
کره جنوبی
گارانتی
18 ماه - 60 ماه کمپرسور
توضیحات گارانتی
سام سرویس
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
اقلام همراه
5 متر لوله مسی/ ریموت کنترل
2013-03-01

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (7)

50 محصول دیگر این گروه: