• فقط آنلاین
کلر زن نمکی کریپسول مدل KLS30

کلر زن نمکی کریپسول مدل KLS30

کلرزن نمکی کریپسول Kripsol مدل KLS30 با ظرفیت تجزیه 30 گرم در ساعت مناسب برای استخر تا 150 متر مکعب

700,000,000 ریال
بدون مالیات

مشاوره رایگان

ضمانت اصالت کالا

ارسال به سراسر کشور

 

درباره کلرزن نمکی کریپسول

ثابت شده است كه كلر مطلوبترين ماده ضدعفوني كننده آب استخر است. اين ماده كيفيتي دارد كه براي ضد عفوني ايده آل است. كلر به باكتريهاي موجود در آب استخر حمله نموده آنها را نابود مي كند و قادر است باقيمانده معلق لازم جهت مقابله با آلودگيهاي فردي شناگران را داخل استخر ايجاد نمايد.(ميزان اين باقيمانده بايد بين 3/0 تا ppm 5/0 بوده و از اين حدود تجاوز نكند. افزايش بيش از حد باقيمانده معلق كلر موجب افزوني خاصيت اسيدي آب گرديده، PH آن را پايين مي آورد و باعث تحريك اعضاء مخاطي بدن مي شود، مگر اين كه PH آب كنترل گردد.) پمپ تزریق کلر مایع یکی از روش های افزودن کلر به آب استخر می باشد. این شیوه بدلیل حساسیت بسیار بالای دوز کلر در آب مشکلات فراوانی را به همراه دارد، از این رو دستگاه کلر زن نمکی شیوه بهینه ای را در افزودن کلر به آب استخر ابداع نموده است. کلر زن های نمکی دستگاه های جدید تری نسبت به پمپ های تزریق کلر هستند. در دستگاههای کلر زن نمکی خبری از ماده سمی کلر نیست! و کلر از طریق تجزیه نمک (NaCl) به کلر (Cl) و سدیم (Na) به آب اضافه شده و پس از مدت زمان کوتاهی مجددا این دو عنصر با هم ترکیب شده و تشکیل نمک را در آب میدهند. نمکی که در این سیستم به آب اضافه میشود نمک طعام بوده و مقدار آن 5 الی 6 کیلوگرم (بستگی به شرایط استخر) در متر مکعب می باشد. این دستگاه شامل یک کنترلر الکترونیکی جهت سنجش، نمایش و کنترل میزان کلر در آب همراه با یک سلول جهت تجزیه و تشکیل مجدد ماده نمک می باشد.

کشور سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مدت گارانتی نصب رایگان
اسپانیا نوین آب بزرگمهر 12 ماه  ندارد

ویژگی ها

بدنه ترموپلاستیکی مقاوم عدم فرسایش در برابر عوامل خورنده موجود در آب حذف مضرات کلر (بو-طمع-سوزش چشم) نمایشگر دیجیتال میزان نمک آب
ساخت اتحادیه اروپا قابلیت کارکرد تا 15.000 ساعت قابلیت ریموت کنترل قابل استفاده با نمک خوراکی

بررسی تکمیلی

مدل دستگاه

میزان تولید کلر

حداکثر حجم استخر

سلول

KLS10

10 گرم در ساعت

0-45مترمکعب

KLS20

20 گرم در ساعت

0-90 مترمکعب

KLS30

30 گرم در ساعت

90-150 مترمکعب

KLS50

50 گرم در ساعت

150-200 مترمکعب

KLS100

100 گرم در ساعت 200-300 مترمکعب

شماتیک نصب دستگاه کلرزن نمکی

x (x)
مدل دستگاه
KLS30 - Kripsol
کاربری
کلرزن استخر با استفاده از تجزیه نمک
ابعاد (میلی‌متر)
280x236x112
وزن (کیلوگرم)
4.5
موقعیت نصب
in line
عیب یاب دیجیتال
بله
قابلیت برنامه‌ریزی
ندارد
نوع برق مصرفی (ولت)
تک فاز - 220 ولت
تابلو کنترل
LCD
دامنه کارکرد (درجه سانتی‌گراد)
90-150 متر مکعب حجم استخر
کشور سازنده
اسپانیا
گارانتی
12 ماه
توضیحات گارانتی
نوین آب بزرگمهر
اقلام همراه
+سلول

کمپانی کریپسول یک شرکت اسپانیایی و مرجعی جهانی در بخش استخرهای شنا است که در سیستم‌های آب برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی و تصفیه آب پیشرو است. این شرکت در دهه 80 میلادی تاسیس شد و به‌مرور شرکت‌های دیگری نیز به آن پیوستند، تا زمانی که گروه کریپسول تکمیل شد. از ابتدا هدف این شرکت علاوه‌بر تمرکز بر کیفیت، رشد و گسترش در سطح ملی و به‌ویژه بین‌المللی بود. در سال 2016، کریپسول به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هایوارد آمریکا درآمد و بیشتر در معرض دید قرار گرفت. برند Kripsol با حضور در بیش از 70 کشور، محصولاتی نظیر پمپ، فیلتر، کلرزن، چراغ‌، جارو و سایر تجهیزات استخری مطابق با تقاضای بازار است. شرکت نوین آب بزرگمهر نیز به‌عنوان نماینده رسمی برند کریپسول در کشور ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با شماره‌گیری 73057-021 به کارشناسان Tasisat.ir متصل شوید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید و محاسبات لازم برای انتخاب محصول مناسب، سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت و نهایی کنید.

رتبه دیدگاه کاربران (0)

30 محصول دیگر این گروه: