ترموستات

ترموستات - 1

شما در این قسمت می توانید مشخصات فنی و تصاویر و قیمت انواع مدل های ترموستات هاي اتاقي ,صنعتي , ديواري , دنباله دار , قطع و وصلي , تدريجي محيطي، مستغرق، فصلی و دو فصلی ، عمودی و افقی از مارک های مختلف مانند هانیول، زیمنس، تکبان، مرصوص و ... را مشاهده و مقایسه و خرید نمایید. ترموستات دستگاهی است جهت ثابت نگه داشتن دما یک فضای مشخص در یک محدوده تعیین شده که این کار بوسیله کنترل کردن کارکرد دستگاه های سرمایشی و یا...

ترموستات - 1

شما در این قسمت می توانید مشخصات فنی و تصاویر و قیمت انواع مدل های ترموستات هاي اتاقي ,صنعتي , ديواري , دنباله دار , قطع و وصلي , تدريجي محيطي، مستغرق، فصلی و دو فصلی ، عمودی و افقی از مارک های مختلف مانند هانیول، زیمنس، تکبان، مرصوص و ... را مشاهده و مقایسه و خرید نمایید. ترموستات دستگاهی است جهت ثابت نگه داشتن دما یک فضای مشخص در یک محدوده تعیین شده که این کار بوسیله کنترل کردن کارکرد دستگاه های سرمایشی و یا گرمایشی صورت می گیرد. ترموستات ها از نظر شکل ظاهری به انواع دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند.

ترموستات - 2

به لحاظ  کاربرد، ترموستات را می توان برای فن کوئل ها، داکت اسپلیت، کنترل مشعل ها، جت هیتر ها، یونیت هیتر ها و انواع دستگاه های برودتی و حرارتی به کار برد. محدوده دمایی ترموستات های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد که حتما باید مورد توجه قرار گیرند. ارسال فرمان توسط ترموستات به روش های مختلف صورت می گیرد. ترموستات ها باعث کم شدن اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف انواع دستگاه ها از طریق کاهش کارکرد و عدم ایجاد حرارت و برودت اضافی می شوند.

ترموستات - 3

ترموستات ها از نظر محل نصب، نوع عملكرد، فصل/سالی، نوع سنسور، رنج كاری، تعداد مراحل كار، و از نظر حرارت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. ترموستات از نظر محل نصب را می توان به انواع اتاقی، كانالی، مستغرق و جداری تقسیم نمود، و از نظر نوع عملكرد: به انواع قطع/ وصلی و تدریجی تقسیم می شوند. از منظر حرارت به انواع حرارتی و برودتی، از نظر رِنج به زیر صفر و بالای صفر تقسیم، از نظر تعداد مراحل كار به تك مرحله ای، دو مرحله ای و پله ای (استپ کنترل)، از نظر نوع سنسور به بیمتالی، فانوسه ای، رئوستا و دیافراگمی، و از نظر فصلی هم به سه نوع تابستانی، زمستانی و دو فصلی تقسیم می شوند. (که امروزه اکثر ترموستات های فصلی را می توان در تمام فصول به کار برد.) اطلاعات فنی دیگر را می توانید از جدول مشخصات فنی محصولات دریافت نمایید. همچنین برند های مختلف، تکنولوژی های اختصاصی خود را در مدل های روز به بازار عرضه می کنند که مقایسه این ویژگی ها در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد. کلیه ترموستات ها در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربرد:

ترموستات‌ها در صنعت تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع برای کنترل دمای آب و یا هوا در سیستم‌های ایجاد حرارت و برودت استفاده می شوند. رادیاتورها، دیگ‌ها و فن کویل‌ها عمومی‌ترین دستگاههایی هستند که برای کنترل دما از ترموستات استفاده می‌کنند. همچنین برای برخی تجهیزات برودتی هم ترموستات به صورت اختصاصی وجود دارد. این موارد شامل: ترموستات داکت اسپلیت و ترموستات فن کویل می باشند.

ویژگی‌ها:

  • کنترل سرمایش و گرمایش یکنواخت بصورت اتوماتیک
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
  • کاهش مصرف انرژی

ترموستات اتاقی

ترموستات اتاقی دارای سنسور بیمتال با فانوسه است و با نام room thermostat شناخته می شود که برای تنظیم دمای اتاق ها استفاده می گردد. کاربرد آن در دو فصل زمستان و تابستان است . در بعضی از مدل های این ترموستات تایمر و یا کلید کنترل فن وجود دارد. این ترموستات در شیرهای سه راهه، کوره هوای گرم، مدار دستگاه های فن کویل و موتور دمپر استفاده می شود.

ترموستات - 4

ترموستات زمستانی

عملکرد این ترموستات به این صورت است که با بالا رفتن دما سیستم را قطع کرده و مجددا اگر دما پایین بیاید سیستم را وصل می کند.

ترموستات - 5

ترموستات تابستانی

این ترموستات با افزایش دما وصل می شود و در صورت پایین آمدن دما، شیر را می بندد. این ترموستات ها به طور کلی برای کاهش دما در فصول گرم طراحی شده اند. نکته: امروزه اکثر ترموستات های موجود در بازار به صورت تلفیقی (تابستانه/زمستانه) طراحی شده، و می توان از یک ترموستات هوشمند برای تعدیل سازی دمای اتاق در هر دو فصل بهره برد.

ترموستات - 6

ترموستات مستغرق

ترموستات مستغرق با عملکرد قطع و وصلی برای تنظیم دمای مایعات استفاده می شود. برخی مدل های این ترموستات دارای سنسور فانوسه ای با دامنه دمای تا 95 درجه می باشند. این مدل ترموستات ها در تعدیل سازی دمای دیگ موتورخانه و آبگرمکن های مخزن دار مورد استفاده قرار میگیرد.

ترموستات - 7

ترموستات کانالی

این ترموستات در سیستم های تهویه هوا استفاده می شود. محل نصب ترموستات کانالی در کانال یا هوا ساز است. سنسور این دستگاه ها معمولا از نوع فانوسه، بالب و یا بیمتال است.

ترموستات آنتی فریز antifreeze

ترموستات آنتی فریز antifreeze از نوع مستغرق است که برای جلوگیری از یخ زدگی چیلر استفاده به کار می رود. سنسور این ترموستات درون اواپراتور قرار می گیرد. دمای مناسب تنظیم این ترموستات در حدود 4 الی 5 درجه بوده که پس از رسیدن به این دما کمپرسور را خاموش می کند.

ترموستات - 8

ترموستات هانیول Honeywell

هانیول یک شرکت آمریکایی فعال در تولید ترموستات های مستغرق، سقفی، جداری و دیگر سیستم ها کنترلی است. ترموستات های تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای دوام نسبتا خوبی است که هزینه های نوسازی و تعمیر ترموستات را کاهش می دهد. از بهترین مدل های ترموستات هانیول می توان به مدل های سقفی T6373 و مدل زمینی T4360 اشاره کرد.

ترموستات - 9

ترموستات زیمنس siemens

شرکت آلمانی زیمنس در زمینه تاسیسات برق و ارتباطات، سیستم های کنترل الکترونیکی و لوازم برقی خانگی یک پیشگام بزرگ و قدیمی محسوب می شود. ترموستات کنترل ملزومات تاسیساتی نیز یکی از محصولات تولیدی شرکت زیمنس به شمار می رود.

ترموستات - 10

ترموستات اسمارت smart

ترموستات های همه کاره چینی اسمارت برای اندازه گیری و کنترل دما در طیف گسترده ای از کاربری ها استفاده می شود.

ترموستات - 11

ترموستات مرصوص

ترموستات مرصوص از محصولات ممتاز داخلی است که ترموستات های مخصوص فن کوئل زمینی، فن کوئل سقفی، داکت اسپلیت، گرمایش از کف، فن کوئل کانالی و کولر آبی را تولید می کند.

ترموستات - 12

ترموستات جانسون کنترل johnson controls

شرکت جانسون کنترل یک مجموعه آمریکایی است که در زمینه ارائه محصولات بهینه سازی و هوشمند سازی ساختمان های صنعتی و مسکونی فعالیت می نماید. ترموستات سیستم های گرمایشی/سرمایشی بخش مهمی از تجهیزات هوشمندسازی این شرکت بوده که شامل محصولات با کیفیتی می باشد.

ترموستات - 13

ترموستات سدنا sedna

ترموستات سدنا از ترموستات های دیجیتال و مدرن بوده که علاوه بر صفحه کاربری لمسی، مجهز به قابلیت برنامه ریزی است. قابلیت برنامه ریزی ترموستات به بهینه سازی مصرف انرژی کمک شایانی می کند.

ترموستات - 14

ترموستات تبن Theben

ترموستات تبن نیز از ترموستات های مشهور و رایج در بازار است که ساخت آلمان بوده و مناسب جهت سیستم های گرمایشی مانند گرمایش از کف و انواع هیترها می باشد.

ترموستات - 15

ترموستات کلایماست climaset

کلایماست تولید کننده ترموستات های بسیار باریک و ساخته شده از بهترین سوئیچ های موجود در بازار است. در برخی از مدل های جدید ترموستات توکار کلایماست تنها 12 میلیمتر از ترموستات بیرون دیوار کار گذاشته می شود.

ترموستات - 16

ترموستات نست Nest

ترموستات های نست با قابلیت کنترل از راه دور، از فلز سیقل داده شده تولید شده اند. ترموستات های nest با اشغال کم فضا و مصرف بهینه انرژی در کاهش هزینه های شما تاثیر بسزایی دارد. نِست را می توان یکی از زیباترین ترموستات های هوشمند دنیا نام برد. این ترموستات قابلیت کار با Wifi را داشته و برای خانه های مسکونی و ویلایی بسیار مناسب است.

ترموستات - 17

ترموستات ایمیت IMIT

ایمیت تولیدکننده انواع ترموستات های مستغرق مناسب برای اتوماسیون ساختمان های مسکونی و صنعتی بوده و با سطح محافظتی IP40 یا IP52 ارائه شده است.

ترموستات - 18

ترموستات فانتینی Fantini

ترموستات های فانتینی قابل برنامه ریزی و کنترل از راه دور بوده و از نظر مصرف انرژی دارای کیفیت مناسبی است. این ترموستات ها قابلیت اتصال به wifi را داشته و گزینه خوبی برای کنترل دمای ساختمان های مسکونی می باشند.

ترموستات - 19

ترموستات اکولوکس

ترموستات های دیجیتال فن کوئل ecolux از باریک ترین ترموستات های موجود در بازار می باشد و از طراحی بسیار زیبا برخوردار است. مدل های جدید این ترموستات دارای صفحه ضد غبار بوده و کار کردن با آنها بسیار راحت است.

ترموستات - 20

بیشتر کمتر
نمایش 1 تا 20 از 78 مورد